piątek, 30 maja 2014

Początek

Hej :)
Jestem Karina, mam 14 lat i zaczynam pisać bloga. Może opowiem troszkę o sobie. Jestem bardzo pozytywną osobą, która boi się wszystkiego, haha :) Chciałabym pokazać każdemu człowiekowi, że można być naprawdę szczęśliwym. Uważam, że wystarczy po prostu uwierzyć! Kocham fotografię i muzykę. Całkiem nieźle wychodzi mi też pisanie. Jestem początkującą włosomaniaczką. Lubię ćwiczyć i chciałabym prowadzić zdrowy tryb życia, co jeszcze nie do końca mi wychodzi. Mam wiele zainteresowań, które chciałabym jakoś rozwinąć. Kocham koty, mam dwa łobuzy - Emmę i Henryka. Oprócz tego uwielbiam zakupy, seriale, blogi, spędzanie czasu z przyjaciółmi, rodziną i mam najlepszych idoli na świecie!


10 komentarzy:

  1. Powodzenia i obyś została tutaj jak najdłużej! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. doczekałam się nareszcie *-*
    powodzenia w pisaniu kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w dalszym pisaniu. Widać, że jesteś bardzo pozytywną osobą :)
    Obserwuję :D
    nesssy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia! Powodzenia i wytrwałości :)
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  5. super sie zapowiada ! :)
    powodzenia kochana :))

    jesteś śliczna ;* :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia! Też zaczynam :)

    obwarzanky.blogspot.com
    buziaki! x

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia! Trzymam kciuki!:)
    Ja też kocham koty:*
    cukiereek33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia. Twój blog dobrze się zapowiada , więc będę często go odwiedzać ;)
    Obserwuje ;)
    http://miinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń