piątek, 6 czerwca 2014

25 faktów o mnie

Hej :)
Dzisiaj przychodzę z różnymi faktami o mnie, żebyśmy mogli się lepiej poznać. Może macie podobnie z jakimiś rzeczami? :) 

1. Urodziłam się 23.09.1999 r.
2. W tym samym dniu i szpitalu urodziła się moja koleżanka z klasy Ola i miałam mieć na imię tak jak ona haha :)
3. Jestem włosomaniaczką od stycznia tego roku.
4. Skończyłam I stopień Państwowej Szkoły Muzycznej w klasie skrzypiec
5. Jestem mixer, belieber i moonwalker.
6. Ale mam o wiele więcej idoli, których bardzo kocham.
7. Mocno przywiązuję się do ludzi.
8. Jeśli mi na czymś zależy, trudno mi odpuścić.
9. Chciałabym być dietetykiem albo stylistką.
10. Jednak najbardziej chciałabym śpiewać.
11. Wierzę i wiem, że marzenia się spełniają.
12. Zdjęcia robię lustrzanką Nikon D5100.
13. Nie cierpię kłamstwa i sama nie potrafię kłamać.
14. Często przepraszam, nawet za najgłupsze drobnostki.
15. Lubię się uczyć.
16. Kocham buty, mogłabym je ciągle kupować.
17. Chciałabym kiedyś pójść na zakupy i kupić wszystko co mi się podoba.
18. Według mnie przyjaźń damsko-męska istnieje.
19. Chciałabym w przyszłości mieć dom w Polsce i zagranicą.
20. Mój telefon to Sony Xperia E.
21. Chcę pomagać ludziom.
22. Ciągle planuję przyszłość i to niekiedy mnie denerwuje, bo czasem nie potrafię skupić się na teraźniejszości.
23. Nie lubię myśleć o tym ile muszę wydać pieniędzy, ale i tak cały czas to obliczam.
24. Mogłabym ciągle podróżować.
25. Staram się przeżyć życie najlepiej jak potrafię.


20 komentarzy:

  1. Ja również ciągle planuję przyszłość i chciałabym pójść kiedyś na zakupy nie powstrzymywać się przed kupnem tego co mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. You look cute dear :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. 8,11,13,14,15,16,17,18,19,21,22,23,25 ;)) dokładnie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja koleżanka urodziła się się dzień wcześniej, w tym samym szpitalu i również miała mieć tak samo na imię jak mam ja, ale ma tak na drugie imię :) Co do punktów w niektórych sprawach jesteśmy podobne

    OdpowiedzUsuń
  5. Punkt 17 - mam tak samo. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. You are so cute! Glad I came across your blog, I wish you the best of luck in writing it! :*
    Would you like to follow each other? I'm following you from now! :D

    http://couturecase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe informację, ze mną jest podobnie :)
    Bardzo ładnie zdjęcia :)
    Wejdziesz na mój blog i poklikasz m iw banner i w linki ?
    Dziękuję.

    carlyandcarly1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam koleżankę w klasie która za wszystko przepraszała, to było na prawdę u niej irytujące :D
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. slodki kotek <3 ja tez moglabym podrozowac ciagle!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe fakty ;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :>

    OdpowiedzUsuń
  11. super fakty, a jako kotek jesteś przesłodka ! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeeej ♥ Zazdroszczę ci tej lustrzanki. Jej posiadanie jest jednym z moich marzeń *.*
    Obserwuję, bo blog cudowny.

    Zapraszam, jeśli Ci się spodoba zaobserwuj lub skomentuj :*
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie urocze zdjęcia! :))

    klikniesz w ost poście? z góry dzięki, Mała Mi. :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny post, urocze zdjęcia, kochany kotek! :*
    Też kończę Szkołę Muzyczną I stopnia w klasie skrzypiec! :)
    Zapraszam do mnie: neveeerstopdreaming.blogspot.com
    Jeśli zostawisz tam jakiś komentarz będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę ze mamy ze sobą wiele wspólnego 😀
    http://natalkakulach.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę ze mamy ze sobą wiele wspólnego 😀
    http://natalkakulach.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń