sobota, 28 czerwca 2014

Coś kończy się, żeby coś mogło trwać

Hej :)

Wczoraj odbyło się przez wiele osób upragnione zakończenie roku szkolnego. Przez wiele... ale nie przeze mnie. Tak bardzo nie chciałam, by ten rok szkolny już się kończył. Bardzo przywiązałam się do klas III gim., a w szczególności do mojej Karinki i kochanego Bartka! Będę za nimi tak bardzo tęsknić! Pożegnanie nie było łatwe, bardzo dużo osób płakało. Klasy II i III są bardzo mocno do siebie przywiązane. Kiedy śpiewałam z dziewczynami piosenkę dla absolwentów, ledwo co dawałyśmy radę, powstrzymując łzy. Nie wiem jak będzie wyglądała szkoła, bez byłych trzecioklasistów. Nie wyobrażam sobie tego. Ale coś kończy się, żeby coś mogło trwać. W ich życiu zaczyna się nowy rozdział. Mimo tego, że oni ukończyli gimnazjum, nasza przyjaźń nadal będzie trwać. Na pewno będziemy o to walczyć!

Pogoda zrobiła nam prezent i nareszcie jest cieplej :) Aż miło zacząć wakacje! Z mojego świadectwa jestem zadowolona, mam czerwony pasek i średnią 4,86 :) Mam nadzieję, że nadchodzące 2 miesiące, będą świetne i pogodne! Miłych i bezpiecznych wakacji :*


17 komentarzy:

  1. Dziewczyny z mojej klasy też płakały, ale ja nie. Jakoś nie byłam przywiązana do osób z III gim. :/

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie koleżanki też płakały za trzecimi klasami. W sumie będę czuła się dziwnie bez nich, przyzwyczaiłam się do ich panowania w szkole. :D

    lusia-time.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wczoraj odchodziłam z gimnazjum i jak zobaczyłam, że dziewczyny z innych klas płaczą, mi też poleciały łzy.
    Ślicznie wyglądałaś i życzę udanych wakacji :)

    nesssy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dopiero skończyłam podstawówkę :)
    Obserwujemy?
    smajlek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też było smutno na zakończeniu roku, teraz idę do 3 g i szczerze nie chce bo będzie to mój ostatni rok w obecnej szkole. Ja też miałam świadectwo z paskiem :) Ładne zdjęcia
    http://fotismylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia. Udanych wakacji. Mam nadzieję, że przyjaźń się utrzyma ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeju jaka piekna! milego wypoczynku!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie!
    Ładny masz ogródek. ^^

    http://natalla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog <3
    Jestem u ciebie po raz pierwszy i wrócę napewno ! :*
    Zapraszam do mnie :)
    Moze obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  10. Pozytywne zdjęcia ;3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję paska ;) ja tylko się wzruszyłam jak ja odchodziłam dwa lata temu z gimnazjum.. ;) a jak ktoś to nie ;) hehe

    OdpowiedzUsuń
  12. ja będąc w drugiej gim też przywiązałam się do paru osób z trzeciej - teraz jesteśmy w liceach i nasza przyjaźń nadal trwa, ta rozłąka tylko jeszcze bardziej nas do siebie zbliżyła :)
    gratuluję świadectwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie jest bardzo przykro, bo także ukończyłam szkołę ;(
    OBS=OBS? Jeśli zaczniesz ja na 100% się odwdzięczę ;)

    http://luska-everywhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz super włosy:) Wiesz,że Twoje nazwisko bez litery T to japoński kwiat wiśni??:) obserwuję jako 15( Arienai - moje włosowe przepisy) i zapraszam do siebie http://arienailandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne zdjęcia ;D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń