poniedziałek, 2 czerwca 2014

Dzień Dziecka

Hej :)
Nie muszę chyba przypominać, że wczoraj, 1 czerwca był Dzień Dziecka. Po południu ruszyłam z tatą na miasto! Najpierw poszliśmy na małe zakupy i stałam się właścicielką ślicznych ogrodniczek i pięknych różowych trampek, w których jestem po prostu zakochana! Potem wstąpiliśmy do McDonalda i czekając aż dojdzie do nas mój brat poszliśmy zobaczyć co dzieje się w parku. Potem, już w trójkę zjedliśmy pyszną pizzę i ruszyliśmy na Przystań do mamy. Tam z bratem namówiliśmy tatę żeby wykupił nam wspinaczkę linową. Pierwszy raz korzystałam z takiej atrakcji, ale wybrałam tor wysoki, chociaż mam lęk wysokości, haha :) Najbardziej bałam się na początku, ale potem dzielnie dawałam radę. Na pewno jeszcze tam wrócę, bo strasznie mi się spodobało! Potem wróciliśmy do domu i stwierdziłam, że to najlepszy Dzień Dziecka dotychczas :) A Wy jak spędziliście 1 czerwca?

* dzisiejszy outfit, na niedopisującą pogodę :c *


13 komentarzy:

  1. pogoda brzydka :c , ale stylizacja śliczna ♥
    obserwuje
    http://staybloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jeszcze nie wspinalam sie na czyms takim ale biarac pod uwage ze jestem strasznym strachmenem to chyba tego nie zrobie :P
    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie spędziłaś dzień dziecka ! ^^

    endrie-katrin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O, ale fajnie spędziłaś dzień dziecka! :) Sama spędziłam go jak zwykły dzień ;)
    cherry-basia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jej stylizacja świetna :)
    ja nie obchodziłam dnia dziecka :)
    masz świetnego i kreatywnego bloga
    może zgodzisz się na wspólną obserwację ze mną?
    lubię być w kontakcie z pozytywnymi osobami :)
    pozdrawiam ciepło :)
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja sie uczyłam -.-
    ale w międzyczasie wychodziłam na zewnątrz na jedzonko :D hehehhe

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne zdjęcia! Cudną masz bluzę ;3

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nad ksiazkami:( Super wygladasz
    buziaki
    ps. czy moglabym cie prosic o klikniecie w ten link KLIK bylabym ci bardzo wdzieczna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój dzień dziecka nie był zbyt ciekawy, cały dzień siedziałam nad lekcjami...




    http://my-world-by-sophie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń