poniedziałek, 16 czerwca 2014

Nigdy nie mów nigdy

Hej :)
Moim idolem jest Justin Bieber, właśnie mija rok od kiedy jestem belieberką, chociaż Justina lubię o wiele dłużej! Dzięki niemu nauczyłam się często powtarzać never say never - nigdy nie mów nigdy.

Wiele razy się poddałam, odpuściłam sobie. Jednak z wiosną, po ciężkim okresie w moim życiu, o którym wie mało osób, bo nie dawałam tego po sobie poznać, wreszcie nadeszły dobre chwile. W czerwcu czuję się po prostu jak jedna z najszczęśliwszych osób na świecie! Przez te zaledwie 16 dni stało się tak wiele dobrych rzeczy i spełniło się tyle moich marzeń, że jestem pełna optymizmu! Jednak, gdybym wcześniej nie zaczęła pracować nad sobą, nad swoimi słabościami, teraz nie mogłabym napisać tego postu. Wiele pracy kosztowało mnie dojście do stanu, kiedy wreszcie mogę powiedzieć, że jestem naprawdę szczęśliwa. Kiedy słyszę, że ktoś ciągle traci nadzieję i trudno mu uwierzyć w nadejście lepszych chwil, staram się chociaż troszkę go pocieszyć. Pamiętajcie - każda sekunda to nowa szansa na odmienienie swojego życia! Nie trzeba czekać na jutro, początek miesiąca czy nowy rok. Trzeba wziąć głęboki wdech i iść naprzód, nie poddając się. Przeszłość jest za nami, a my skupmy się na teraźniejszości, by mieć jak najlepszą przyszłość! Kiedy masz ochotę się poddać powiedz sobie " Never say never " i nigdy, przenigdy nie rezygnuj z marzeń :)

korzystając z pięknej pogody, poszłam z Polą na moje wymarzone zdjęcia " w sianie ", haha :)


13 komentarzy:

  1. Dzięki Justinowi te słowa mają dla mnie też duże znaczenia. Wspaniale, że twój idol pomógł ci przejść w trudnym dla ciebie okresie. Cieszę się, że teraz jest u ciebie dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia! ♥
    wygladasz cudownie w tej sukience ;)
    super, ze masz idola i starasz sie dazyc do doskonalosci ;)

    Mogę prosić o poklikanie u mnie w najnowszym poście?
    Do wygrania post promujący!
    zapraszam : http://gertrama.blogspot.com/2014/06/jedno-czy-dwu.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Och jak miło spotkac siostre na blogspocie :D
    Tez jestem Belieber :*
    Justin rowniez nauczyl mnie wiele dobrych rzeczy :))
    Ciekawa notka i sliczne zdjecia *-*
    Obserwujemy?

    Zapraszam c: http://lusialuska.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne, ciepłe zdjęcia :)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy z nas ma okresy wzlotów i upadków, ważna aby wstać i powiedzieć sobie ,,bądź silna''.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny blog ;* . POZDRAWIAM .
    ------------------------------------------------------------
    Kliknęłabyś w banner na moim blogu z SHEINSIDE w bocznym pasku ?.
    Będę bardzo wdzięczna ,zrewanżuję się i wybiorę parę blogów
    ,które polecę w następnym poście ! . Zajmie ci to tylko 1 sekundę . Dziękuję .
    Blog : http://julcze-blog.blogspot.com/ ,
    __________________________________________
    zdjęcia super .

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też niedawno miałam ciężkie chwile w moim życiu, ale sobie poradziłam. Staram się nie myśleć o wszystkich złych rzeczach jakie mnie spotkały tylko korzystać z życia i cieszyć się nim. !, Teraz patrzę pozytywnie na świat i wiem, zę po gorszych okresach przyjdzie ten lepszy .

    http://natalczessdream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymaj się, jutro będzie lepiej!

    Piękne zdjęcia!! Przesyłam uśmiechy! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze kiedy najpierw jest pod górkę, potem wszystko leci z górki :) taki życie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia, bardzo mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy Nie Mów Nigdy. Tego i mnie On nauczył. Ja już 2 rok jestem Belieber, chyba 2, juz sie głubie.
    Świetne zdjecia <3

    OdpowiedzUsuń