piątek, 11 lipca 2014

Bałtyk!

Hej!
Dzisiaj w nocy wróciłam znad morza. Było naprawdę fajnie :) Pojechaliśmy razem z babcią, tatą i bratem do dziadka na łódkę, ale ja akurat spałam w namiocie. Port jest świetny! We wtorek byliśmy na miejscu około 9:00. Wszystko przyszykowaliśmy i poszliśmy plażować. Po południu udaliśmy się do centrum. W środę postanowiliśmy pójść na wydmy. Jednak wiatr sprawił, że nie byliśmy tam zbyt długo, bo "wędrujący" piasek naprawdę przeszkadzał. Podczas tej wycieczki przeszliśmy sporo kilometrów Po powrocie spędziliśmy czas na plaży, a później zobaczyłam jeszcze zachód słońca. Czwartek, nasz ostatni dzień, prawie cały spędziliśmy plażując. Przez te 3 dni pogoda była ładna, więc tak jak planowałam opaliłam się :) Niestety mam też spalone ramiona. Nasz spontaniczny wyjazd mogę zaliczyć do udanych, a Łeba jest szczerze świetnym miejscem, do którego warto wybrać się jadąc nad morze! Niebieski sweterek, który mam na zdjęciach towarzyszył mi wszystkie 3 dni, naprawdę go lubię!
❤ Będziecie albo byliście w tym roku nad polskim morzem?


13 komentarzy:

  1. Uwielbiam nasze polskie morze ;) nie wiem czy w tym roku będe miała okazję tak pojechać, ale marzy mi się aby tak usiąść na piasku przy zachodzącym slońcu i po prostu posiedzieć, wyciszyć się, taka chwila na zresetowanie się ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ci zazdroszczę pogody :( Ja jadę jutro i będzie padać ;/

    www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dzisiaj wieczorem wyjeżdżam do Rewala ;) Cudowne widoki!
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie raz już bywałam w Łebie, to prawda, jest to śliczna miejscowość ;)
    Obserwuję zgodnie z obietnicą ;)

    http://luska-everywhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja dziś wróciłam z nad morza także :D Łeba bardzo ładna, byłam kiedyś :)

    nesssy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam tam! :) Śliczne zdjęcia ^^
    Ja jakoś nie przepadam za podróżami w Polsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bałtyk jest piękny *__*
    Śliczne zdjęcia :)) a spanie pod namotem je extra
    Obserwuje od dawna
    http://przed-obieektywem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡
    Super post, pisz takich więcej bo naprawde ci wychodzą! Może w następnym poście opiszesz swój idealny dzień? + zdjęcia są genialne, czego używasz do ich robienia?
    Skomentujesz mój nowy post? To ważne:)) -------> Moja notka - ZAPRASZAM!:> Za obserwacje się odwdzięczam! :)

    OdpowiedzUsuń

  9. świetny wpis:)
    zapraszam do siebie: http://justhappyintheclouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. cieszę się, że fajnie spędziłaś czas :))
    Pozdrawiam cieplutko ♥
    Chciałabym też prosić Cię o pomoc, jeżeli możesz to zajrzyj do mojej 1 notki, z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham tą książkę. Ja byłam początkiem czerwca ze swoją klasą, pogodę mieliśmy cudowną aż dziwne żeby w tym okresie nad polskim morzem były takie upały :) Świetne zdjęcia.

    Obserwuję | http://charlotteea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcia :)

    w wolnej chwili zapraszam do mnie, jeżeli spodoba Ci się mój blog - zapraszam do obserwacji

    http://dreamsstation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń