piątek, 25 lipca 2014

Chwilowa "wyprowadzka"

Hej :)
Nie było mnie tu 2 tygodnie, a powodem było moje mieszkanie u babci. Moi rodzice polecieli na Kretę, więc chwilowo 'wyprowadziłam się' z domu do miejscowości obok. Spotykałam się z dziewczynami ze szkoły, pojechałam z przyjaciółkami do galerii w Piotrkowie, dziadkowie zabrali mnie i brata do solparku w Kleszczowie, spałam u Wiktorii i czekałyśmy na wschód słońca, haha, więc trochę wykorzystałam czas :) Oprócz tego miałam mnóstwo czasu na czytanie książki i oglądanie telewizji :) Często z bratem robiliśmy sobie maratony i oglądaliśmy przed pójściem spać po kolei seriale na Disney Channel. Prawie codziennie u babci byli moi kuzyni, więc spędzałam czas też z nimi :) Chyba przyzwyczaiłam się do takiego trybu życia jaki wiodłam tam przez 12 dni, ale dobrze znowu być w swoim domu!
❤ Jak mijają Wam wakacje?


11 komentarzy:

  1. Trochę się u ciebie działo, zresztą u mnie podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje wakacje też są ciekawe, ciągle gdzieś wychodzimy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja trochę mniej aktywnie spędzam wakacje niż ty, ale teraz musze to zmienić !Dziękuję jeszcze za komentarz u mnie na blogu :)
    Pozdrawiam~Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Też prowadzę teraz taki 'beztroski' tryb życia ;)
    mint-strawberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Niby wyprowadzenie to miejscowości obok a wszystp inne ;) Fajnie spędzałaś czas, kiedyś też robiłam sobie takie maratony z Disney Channel :) haha szkoda, ze już nie plecą te filmy co kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam nadzieje że rodzice spędzili tam dobry czas :) Kreta, fajne miejsce
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko pozazdrościć twoim rodzica. U mnie wakacje sa nudne..
    obs za obs? zacznij!

    http://invaluaaable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wakacje miją przyjemnie ^^ nie chce aby się kończyły :((
    Poklikałabyś w linki w poście ?Bardzo mi na tym zależy. Z góry dziękuję :))
    http://stay-possitive.blogspot.com/2014/07/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie twoim rodzicom ;) Z resztą myślę, że u dziadków też fajnie spędziłaś czas. Mi wakacje mijają bardzo szybko i dosyć nudno.

    Zapraszam, jeśli Ci się spodoba zaobserwuj lub skomentuj :*
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. cieszę się, że dobrze wykorzystałaś ten czas :*
    ♡ zapraszam do mnie na konkurs z sammydress.com :)

    OdpowiedzUsuń