wtorek, 8 lipca 2014

Niespodziewanie

Hej :)
Planując wakacje pomyślałam, że świetnie byłoby pojechać nad polskie morze, jednak wiedziałam, że niestety nie będzie to za bardzo możliwe. Wczoraj rano jeszcze o tym marzyłam, a po południu dowiedziałam się, że stało się to realne! Jednak na początku nie chciałam zbyt jechać, bo podróż niekorzystnie się ułożyła, ale teraz jest już jak najbardziej ok :) Wyjeżdżam już niedługo i nie mogę doczekać się drogi, uwielbiam długą jazdę! Będę w Łebie, razem z bratem, tatą i dziadkami. Nasz wypad jest krótki, bo trwa zaledwie 3 dni, ale i tak jestem bardzo zadowolona! Wracam w piątek, mam nadzieję, że ze świetnymi wspomnieniami i masą nowych zdjęć!
❤ Wyjeżdżacie gdzieś w te wakacje?


8 komentarzy:

  1. Udanych wakacji! :))

    http://noson-nooson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego wyjazdu i czekamy na relacje z wycieczki ♥ ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W sierpniu wybieram się nad morze, póki co siedzę w domu :)) Udanego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam dobre opinie o tej książce ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog . Kliknełabyś w banner Sheinside w bocznym pasku na moim blogu? . Blog : http://julcze-blog.blogspot.com/ . Ja się zrewanżuję tym samym albo obserwacją .

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chciałabym wybrac sie do Łeby. Książka podobno super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Simsy moje kochane <3
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń