wtorek, 1 lipca 2014

Nocowanka u Poli

Hej, hej :)
Moje wakacje zaczęły się niezbyt ciekawie, tym bardziej, że pogoda też nie zachwycała. Teraz jest już coraz ładniej, a lipiec zapowiada się świetnie! Mam nadzieję, że te 2 miesiące przerwy od szkoły wykorzystam najlepiej jak potrafię i nie będę siedziała ciągle przy komputerze! Zaplanowałam już wiele ciekawych rzeczy i nie mogę się ich doczekać :)

Wczoraj spałam u Polci. Lubię takie wspólne spędzanie czasu, kiedy można spokojnie porozmawiać i pośmiać się, porobić jakieś zdjęcia i ponagrywać filmiki. Udało nam się też przejść całą grę "Ogień i Woda", było przy tym dużo zabawy :) Cała nocowanka była bardzo pozytywna!
 A Wam jak mijają pierwsze dni wakacji? :)

15 komentarzy:

  1. Moje wakacje zaczynają się dopiero za 2 tygodnie, niestety :C Uwielbiam takie nocowania w miłym gronie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia. No lipiec zapowiada się nawet dobrze.
    Ja przeszłam najwyżej 3 rundy w tej grze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie dołuje pogoda, ale jak tylko pojawi się słonce mam mase planów :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się niestety nigdy nie udało przejść całej gry , gratulacje :) .
    Jak na razie pogoda nie za dobra , ale jak się tylko poprawi to plany są :).
    http://andzi-andzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. w sumie nawet lepiej, że nie ma upałów, bo nie dałoby się wyjść z domu. :D

    zapraszam do mnie, komentowanie bardzo motywuje, zapraszam również do obserwowania: http://healtyandhappy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi wakacje też rozpoczęły się fajnie :) Na początku lipca co prawda niewiele się u mnie dzieje, to czas na leniuchowanie i spacery, dopiero od połowy lipca wyjeżdżam i to już jest czas na prawdziwe przygody :) Zapraszam do mnie: http://anotherverra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas dopiero od wczoraj zaczęło robić się cieplej i w końcu ta pogoda chociaż troszkę przypomina letnią .
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne takie nocowanie ;) Jak byłam młodsza też tak z koleżankami mialyśmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna notka i blog :)
    mogłabyś poklikać w linki w tym poście? -> http://n0-p3rspeciv3.blogspot.com/2014/07/choies.html z góry bardzo dziękuje i napisz mi jak moge się odwdzięczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również lubię takie nocki u znajomych, gdzie można po prostu posiedzieć i spędzić miło czas :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tez gdy gram z siostrą w ''Ogień i wodę'' mamy mnóstwo zabawy! Można się pośmiać, i to w jakiej ilości! ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Też uwielbiam nocowanie u przyjaciółek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie pogoda całkiem całkiem :)
    uwielbiam nocowanka!

    OdpowiedzUsuń
  14. Rany, jak ja dawno nie nocowałam u koleżanki... no właśnie, u koleżanki :)
    Pierwsze dni wakacji spędzam - niestety! - w domu. Nie mam za oknem wymarzonej pogody, męczy mnie deszcz i chłodny wiatr. Ale od jutra wszystko ma się zmienić; podobno mają odwiedzić mnie tropikalne upały. Pożyjemy, zobaczymy.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. hej nominowałam cię do LBA damas-and-lady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń