piątek, 4 lipca 2014

Z Wiką

Hej :)
Pogoda jest coraz ładniejsza! Ze środy na czwartek nocowałam u Wiktorii. Poszłyśmy na zdjęcia, przy okazji tańczyłyśmy, śpiewałyśmy i nagrywałyśmy filmiki. Oprócz tego byłyśmy w domu, przerabiałyśmy zdjęcia, byłyśmy w sklepie po jedzenie, po prostu miło spędziłyśmy czas. Rano Wika zrobiła mi śniadanie do łóżka, mniam! Potem leżałyśmy i po prostu rozmawiałyśmy. W końcu wstałyśmy, wyszykowałyśmy się i poszłyśmy na przystanek. Na razie czas spędzam bardzo miło, ale jeszcze nie do końca czuje te wakacje :( We wtorek byłam u fryzjera i skróciłam moje włosy. Szkoda mi ich, bo były już bardzo długie, ale naprawdę tego potrzebowały. Mam nadzieję, że szybko odrosną!
A Wy jak spędzacie czas?
               
       

15 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zdjęcia na dodatek wy takie piękne :) !

    aki-akkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez niezbyt w pełni czuję wakacje. Pogoda raz jest ładna a raz nie :(
    ładne zdjęcia <3

    zapraszam
    http://lololix33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jeszcze nie do końca poczułam wakacje, ale mam nadzieję, że będą one udane. Ja byłam na razie u siostry w Szczecinie :)

    nesssy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. tez ich tak do końca nie czuje, ale to dopiero mija pierwszy tydzień ;D
    ślicznie wyglądasz w takich włosach ;D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super wyglądasz w tych włosach! ;)
    pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia :)

    http://maltessers.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super spędzony czas, ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie pogoda była do 16, teraz zaczyna grzmieć :<
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie lubię chodzić do fryzjera (właściwie nigdy tam nie byłam) ,bo zawsze się boje ,że zbyt mocno mi obetnie włosy albo coś schrzani i wszystkie ombre ,cieniowania ,ścinania ,grzywki robię sobie sama ,haha XD.Jak dotąd nie musiałam tego żałować ,nawet obcinałam włosy paru koleżankom ;D
    ✿http://www.dont-benormal.blogspot.com/✿

    OdpowiedzUsuń
  10. widzę że fajnie spędziłyście czas :)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. crazy girl :P
    piekne włosy ;o

    OdpowiedzUsuń
  12. ech, moje włosy też potrzebują wizyty u fryzjera, ale tak mi szkooooda... ;<
    śliczne macie kombinezony :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawet po podcięciu twoich włosów strasznie Ci ich zazdroszczę! Są cudne :)

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń