środa, 13 sierpnia 2014

Disneyland Paris

Hej, hej!
W poniedziałek zaraz po północy, wróciłam z obozu i byłam już w moim domku. W tym roku znów odwiedziłam Hiszpanię, a po drodze miałam okazję bawić się w Disneyland'zie i zwiedzić Paryż. Dwie ostatnie rzeczy były moimi marzeniami i bardzo się cieszę, że udało mi się je spełnić. Dzisiaj chciałabym napisać coś o Disneyland'zie. Był to pierwszy punkt obozu. Można się tam świetnie bawić, ale jest też mnóstwo miejsc do obejrzenia, które zachwycająco wyglądają. Sam widok Zamku Kopciuszka robi wrażenie. Codziennie odbywa się też parada postaci Disney'a, która jest naprawdę magiczna. Spędziłam tam świetny dzień w towarzystwie mojej przyjaciółki, udało nam się skorzystać z przeróżnych atrakcji, z niektórych nawet podwójnie i tak jak chciałam byłam na karuzeli z filiżanek. Z chęcią odwiedziłabym Disneyland jeszcze nie raz!










21 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia :) Widać, że podróż udana :)

    http://charlotteea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale tam jest magicznie! Też chcę tam pojechać :)

    nesssy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej zazdroszczę <33.Strasznie chciałabym tam kiedyś pojechać! :D
    ✿http://www.dont-benormal.blogspot.com/✿

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo zazdroszczę!:) Mam nadzieję,że kiedyś też będę miała okazję pojechać do Paryża:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tam cudownie! Chciałabym pojechać na ten obóz w przyszłym roku :) Mam nadzieję, że się uda, bo za dwa lata to już będę za stara :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym tam pojechała! Zapraszam do siebie. Co powiesz na wspólna obserwacje? patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  7. Od dziecka marzę o wizycie w tym miejscu! Śliczne zdjęcia :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia są świetne, nigdy niestety nie byłam w tym magicznym bajkowym miejscu :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. byłam w tych samych miejscach :)
    wpadniesz na mojego bloga i skomentujesz nowy wpis? oddzwięcze się! :*
    oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post :) Pewnie dobrze się bawiłaś :) Obserwuję, bardzo ciekawy blog ;))

    Zapraszam roko-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne zdjęcia.
    Pozdrawiam
    http://tendies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. to jest to miejsce, ktore od dawna widnieje na mojej liscie marzeń :D
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia.
    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. laaa, chciałabym tam kiedyś pojechać i wierzę, że się uda. :) moja młodsza siostra była tam trzy lata temu, bo dostała wyjazd w prezencie na komunię świętą ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Haha, jak widać fajnie tam jest. :))
    Bardzo podoba mi się Twój blog! Obserwuję.~

    OdpowiedzUsuń
  16. Też bym chciała kiedyś tam pojechać :)

    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. heh! kocham Paryż i chciałabym go jeszcze raz odwiedzić ;)))
    http://wiecznieszczesliwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia :] Zawsze chciałam być w Disneylandzie
    Obserwujemy ?
    http://przestrzen-piekna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń