sobota, 20 września 2014

School start

Hej :)
Dość długo się tu nie pojawiałam, ale w końcu jestem! Wakacje dobiegły końca, a szkoła rozpoczęła się na dobre. Pierwsze kartkówki, sprawdzian i pytanie za mną, ale wciąż dochodzi coś nowego. Jestem jednak pozytywnie nastawiona na zbliżający się rok szkolny i przede wszystkim chcę zbierać jak najwięcej pozytywnych wspomnień! Dni nauki mijają mi dobrze, nie nudzę się i jest naprawdę ok. Od początku września niestety wciąż coś dzieje się z moim zdrowiem i aktualnie jestem przeziębiona. Przez to czasem naprawdę nie mam siły siedzieć na lekcjach. Mam nadzieję, że niedługo w końcu wyzdrowieję. Jak u Was w szkole? 




15 komentarzy:

  1. Piękne włosy :) U Mnie to dziwne, ale jeszcze mam zapał do nauki. Oby przetrwał jeszcze te 10 miesięcy : D

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie nawał nauki, break wolnego czasu i nie jestem nastawiona aż tak pozytywnie jak ty :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie też przeziębienie jakieś załapało :(
    także staram się pozytywnie podchodzić do nowego roku :)

    nesssy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny post, sliczne zdjecia. ;3


    http://lusialuska.blogspot.com/2014/09/przepraszam.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Też jestem chora, zdrowiej Misia :*

    http://charlotteea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też jestem trochę przeziębiona, ale bardzo źle nie jest. ;) Poza tym w szkole okej, tylko te wszystkie kartkówki i sprawdziany... Nie mogę się jeszcze przyzwyczaić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również jestem chora.
    http://czarnykleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam strasznie dużo sprawdzianów i kartkówek. I oczywiście brak wolnego czasu :/

    www.malwa-ina.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny sweter. Ja chyba się przyziebiłam, więc witaj w klubie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. współczuję przeziębienia :( masz śliczne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zdjęcia! :)
    Zapraszam:
    http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również na razie jestem zadowolona ze szkoły, nie spadłam z ocenam i poniżej 4 i to jest duży plus!

    Mój blog klik

    OdpowiedzUsuń