sobota, 6 grudnia 2014

Soon

Hejka :)
Dawno mnie tu nie było, ale teraz zamierzam pojawiać się częściej. Zaczął się grudzień, dzisiaj Mikołajki, Święta coraz bliżej. Uwielbiam ten magiczny czas i nie chcę żeby szybko przeleciał, mam nadzieję, że dobrze wykorzystam grudzień. Dzisiejszy dzień jest na swój sposób wyjątkowy, powoli czuć już tą atmosferę, a świąteczne piosenki poprawiają humor. Tak wiele szczęścia daje ubieranie kominka, a następnego dnia sprawdzanie czy w wielkiej skarpecie nie ma prezentów. Chyba zapomniałam jak bardzo kocham Święta :)

Zostały tylko dwa tygodnie szkoły. Będzie ciekawie, bo jedziemy na wycieczkę z klasą, będzie wigilia klasowa. Najpierw jednak czekają mnie testy próbne i różne sprawdziany. Na dworze czuć już zimę, ale brakuje śniegu. Bardzo, bardzo chciałabym żeby się pojawił, ale na razie go nie widać :( A jak Wam mija grudzień? Jak tam Mikołajki?



10 komentarzy:

  1. Jak ja ci zazdroszczę takich pięknych włosów :o
    Obserwuję :)
    http://soelliee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam grudzień i ten świąteczny czas, który pozwala zapomnieć o wszystkich problemach cieszyć się życiem :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post*-* Obserwacja za obserwacje? Zacznij a napewno się odwdzięczę :* + przeczytaj mój post mam tam mały konkursik który wzmocni twego bloga <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie piszesz, widać, że dużo pracy wkładasz w bloga!
    a do tego, design jest bardzo przejrzysty i estetyczny :D

    ♥ V R N Q ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze tylko tydzien i wolne hah
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna bluzeczka :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Na szczęście został już tylko tydzień szkoły! :D
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Amazing post !Would you like to follow each other?
    http://kate-fashionschtick-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale Ci pięknie w czerwieni. U mnie w Mikołajki było super ;)

    OdpowiedzUsuń