sobota, 31 stycznia 2015

Winter holidays

Hejka!

Wczoraj zaczęły się ferie w moim województwie. Mam już kilka pomysłów na to jak wykorzystam ten wolny czas. Nigdzie nie wyjeżdżam, ale myślę, że i tak spędzę dobrze kolejne dwa tygodnie. Przede wszystkim chce postawić na taniec - dużo ćwiczenia. Na pewno będę spotykać się ze znajomymi i planuje też jakieś zakupy w galerii. Mam nadzieję, że spadnie śnieg, który ostatnio cały czas pojawia się i znika. Strasznie podoba mi się zimowy krajobraz i dla mnie cały luty mógłby być śnieżny! Jeśli chodzi o zakończony semestr szkolny to jestem całkiem zadowolona, ale postaram się na koniec roku wypaść jeszcze lepiej. A Wy jak poradziliście sobie w minionym półroczu? Kiedy zaczynacie ferie? Może właśnie je kończycie?

W czasie tych wolnych dni postaram pojawiać się tu częściej :)



13 komentarzy:

  1. śliczna bluzeczka zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestes meega fotogeniczna :) zazdroszcze Ci urody!
    mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna jesteś :) wspaniałych ferii życze, ja zacznę dopiero jak ty skończysz ;p

    Pozdrawiam i życzę wspaniałego tygodnia :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  4. mi w tym półroczu naprawdę dobrze poszło! Ferie kończę w poniedziałek:(
    Życzę Ci miłej zabawy i odpoczynku♥
    Zapraszam 1k11.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ha też właśnie zaczęłam ferie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. to półrocze było.dla mnie okropne.....najgorsze ;// ale to nic na koniec roku bd lepiej ;) ja też mam ferie ;) planów nie mam ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. tez bym chciala jeszcze raz ferie... :(

    http://withmyownfeather.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ferie za niecałe dwa tygodnie.. Musz zaplanować hehe spędzają miło czas :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Udanego wypoczynku. Ja ferie zaczynam za tydzień :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wypoczywaj. Ja skończyłam już ferie :(

    OdpowiedzUsuń
  11. ja dopiero za tydzień zaczynam ferie :)
    i jak dla mnie śniegu mogło by w ogóle nie być ;)

    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie kończę swoje ferie :( xD
    Półrocze u mnie to kompletna klapa, ale staram się :)
    http://by-diallerr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń