wtorek, 24 lutego 2015

Korzystaj z chwili!

Cześć!
  Moim postanowieniem jest korzystanie z czasu. Nie chcę marnować dni nic nie robiąc i tracąc niepotrzebnie czas przed komputerem. Staram się znaleźć chwilę dla przyjaciół, dla siebie, dla moich pasji. Chcę zbierać jak najwięcej pozytywnych wspomnień! Jak dać radę?

  Ja zaczęłam od rozplanowania swoich dni. Od poniedziałku do piątku, wiadomo chodzimy do szkoły. Po powrocie do domu staram się najpierw odrobić lekcje i nauczyć, żeby mieć wolny wieczór. Chodzę też na treningi tańca i na gitarę, ale wtedy staram się tak rozplanować szkolne zadania, żebym po kolacji była wolna. Weekendy staram się spędzać ze znajomymi. Ja rozplanowałam sobie to tak, że do obiadu mam czas dla siebie, a po obiedzie spotykam się z różnymi osobami. Można to też zrobić na odwrót. Kiedy mam czas dla siebie najpierw staram się wypełnić swoje obowiązki, a potem zajmuję się bardziej przyjemnymi rzeczami.

  Wszystko bardziej poukładane mam w swojej głowie, ale chciałam Wam to jakoś przybliżyć :) Jak lepiej skorzystać z czasu po nauce i obowiązkach, tak żeby nie siedzieć tylko na internecie? Ja uwielbiam trenować! Myślę, że fitness to świetna sprawa, nie leniuchujemy tylko działamy dla siebie. Warto też rozwijać swoje pasje np. ćwiczyć grę na instrumencie. Jeszcze jedną z rzeczy, które lubię to artystyczne, kreatywne zajęcia  - można zrobić zadania z książki " Zniszcz ten dziennik " czy wykonać własnego smash book'a. Pomysłów jest naprawdę wiele, a to zależy od tego co lubicie!

  Może tą notką troszkę przekonam Was do działania! Myślę, że kiedy poukładacie sobie zajęcia, będziecie mieli o wiele więcej czasu dla siebie i jeśli będziecie go jakoś ciekawie wykorzystywać to myślę, że to polubicie i będziecie zadowoleni z tego, że nie leniuchujecie! :)



20 komentarzy:

  1. Zapraszam na konkurs - do wygrania śliczna bransoletka ChouChou

    http://blogmanekineko.blogspot.com/2015/02/cwiczenia-czas-start-konkurs.html

    pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba muszę rozplanować sobie bardziej dzień hah :)
    +śliczne zdjęcia
    maddie-madzia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. długo właśnie rozmyślałam, czy sobie tych dni nie planować, ale obawiam się, że ze mną nic nie wyjdzie, bo nie dotrzymuje sobie słowa. :p zawsze odkładam wszystko na ostatnią chwilę. cudne zdjęcia. :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też staram się dobrze zorganizować, żeby znaleźć na wszystko czas, ale niestety nie zawsze mi to wychodzi. :(
    Śliczne zdjęcia :)

    http://alia-and-tesa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie umiem się zorganizować nigdy ;(
    Zapraszam do mnie
    www.stylkoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię mieć dobrze zaplanowany dzień :) Śliczne zdjęcia!
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna notka, ale tak btw - bardzo podobają mi się Twoje nogi!

    PLF blog <--- ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne zdjęcia :)


    mogę liczyć na twój komentarz ?
    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia i świetny blog!

    Pozdrawiam cieplutko!
    Nasz blog - ZAPRASZAMY!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem już przyzwyczajona, aby zawsze po powrocie ze szkoły najpierw odrobić lekcje i ewentualnie się pouczyć, ale w weekend nie mogę jakoś się zebrać do nauki... Ale ładna jesteś!

    ♔ diaryyof-mee.blogspot.com ♔

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka piękna <3 Ja staram się wykorzystywać czas jak najlepiej, bo z każdą chwilą jest go co raz mniej...

    Dziękuję za Twój miły komentarz na moim blogu i zapraszam na nowy wpis: ___BLOG___

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dobrze,że chcesz wykorzystywać czas :)

    Chcesz desing? Ciekawie piszesz ;)
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Możemy prosić o poklikanie? KONKURS! :) Robimy nawet design! Post promujący! Dodanie do ulubionych! Wszytsko! Tylko poklikaj i wex udział! :)
    ♣Stayin Strong♣ CHOIES-KONKURS[KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  14. haha Twój post to coś idealnie dla mnie! :D
    Masz rację, jeśli sobie wszystko najpierw uporządkujemy będziemy mieć więcej zasłużonego czasu dla siebie :)
    Myślę, że takie ćwiczenia chociażby domowe to świetna sprawa, przynajmniej to robienie czegos pożytecznego dla siebie, a nie 'leniuchowanie' przed komputerem tak jak Ty to nazwałaś:)
    Poza tym świetna stylizacja, mam takie same buty haha, są boskie! :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow naprawdę wydaje się to dziwne ze kilka słów zmotywowalo mnie do działania. Nawet teraz w pizamie z mokrymi włosami chciałbym wybiEC na dwór zwołać moich znajomych i poprostu z nimi pogadac💘http://natalkakulach.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow naprawdę wydaje się to dziwne ze kilka słów zmotywowalo mnie do działania. Nawet teraz w pizamie z mokrymi włosami chciałbym wybiEC na dwór zwołać moich znajomych i poprostu z nimi pogadac💘http://natalkakulach.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń