niedziela, 15 lutego 2015

Wiosna?

Hej!
  Nie wiem jak Wy, ale ja czuję już wiosnę! Jestem z tego zadowolona, bo kocham tą porę roku, ale z drugiej strony w połowie lutego wolałabym nacieszyć się jeszcze trochę śniegiem. Pogoda jest naprawdę ładna i aż zachęca do spacerów. Wiosna to czas, który bardzo dobrze mi się kojarzy. Razem z latem to moja ulubiona pora roku. Lubię i jesień i zimę, ale bardziej wtedy kiedy jest cieplutko i słonecznie, wtedy kolorowe liście albo śnieg ślicznie wyglądają, a pogoda nie przygnębia. W wiosnę i lato też nie ma samych ładnych dni, ale jest ich więcej i to jest dla mnie zaletą.
  Jutro wracam do szkoły i na dobre zaczynam nowy semestr. To mój ostatni w gimnazjum, co jest trochę smutne. Mam nadzieję, że będzie to jak najlepszy czas, który przyniesie mi wiele pięknych wspomnień. Jak na razie za bardzo nie mam siły na tą naukę, ale jakoś dam radę, haha :) W sobotę udało mi się zrobić zdjęcia w miejscu, które bardzo mi się spodobało. Wygląda ono tak tylko wtedy kiedy zalew jest zamarznięty. Co o nim myślicie? :)
  A Wy czujecie wiosnę? Udanych ferii dla tych wszystkich którzy teraz je zaczynają i miłego poniedziałku, dla tych którzy muszą iść do szkoły!




12 komentarzy:

  1. Jedynie wczoraj czułam wiosnę, już dzisiaj nie było takiej ładnej pogody :)
    Cudowne zdjęcia ;*

    Mój blog(klik) c:

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaa kocham wiosnę <3 najlepsza pora roku! aż chce się żyć, nie to co w te ponure zimowe dni :)
    śliczna dziewczyna z Ciebie i masz super figurę, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się ciągle jeszcze boję, że spadnie śnieg XD. Ale juz naprawdę wyczekuje wiosny C:.
    ✿dont-benormal.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  4. Może wiosna wreszcie do nas przyjdzie, też czekam z utęsknieniem ♥ Pięknie wyglądasz, śliczny płaszczyk
    http://kasjaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne miejsce i piękny płaszczyk, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. swietna notka, super zdjecia! moze zrobisz notke z inspiracjami?:)
    + zapraszam na swojego bloga, komentarz i obserwacje mile widziane! :) ---> link do mojego bloga, kliknij

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja z kolei wolę jesień i zimę, ale wiosna u mnie zagościła już chyba na dobre ;)
    Piękne zdjęcia, takie słońce może być zawsze!

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uwielbiam wiosenne spacery :) Piękne zdjęcia!
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Także uwielbiam wiosne, do później godziny chodzenie na.spacery💘. Piękne zdjęcia http://natalkakulach.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  10. Także uwielbiam wiosne, do później godziny chodzenie na.spacery💘. Piękne zdjęcia http://natalkakulach.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń