niedziela, 8 marca 2015

Dzień Kobiet

Hej!
Dzisiaj Dzień Kobiet. Wszystkiego najlepszego kochane! Dużo miłości, zdrowia i szczęścia  Pomyślałam, że jeśli tu wpadam z okazji naszego święta, fajnym pomysłem, oprócz życzeń, byłoby napisać kilka typowo kobiecych faktów o sobie :)

❤ Zaczęłam się malować częściej dopiero w 3 gim. ( czyli teraz ), wcześniej naprawdę rzadko miałam makijaż.
❤ Najbardziej w sobie lubię oczy i włosy.
❤ Ciągle planuję co sobie kupić i ciągle ulega to zmianom.
❤ Rano trudno mi się szybko przyszykować do szkoły.
❤ Nie mam ulubionych kwiatów.


❤ Jestem artystką, chyba tak mogę siebie nazwać.
❤ Uwielbiam mój pokój, ciągle się nim zachwycam.
❤ Kocham nosić spódniczki i sukienki.
❤ Lubię swoją figurę, ale walczę żeby była jeszcze lepsza.
❤ Potrafię wyjść z domu bez makijażu i nie wyszykowana.


Może macie podobnie, w niektórych rzeczach? Jak spędzacie dzisiejszy dzień? Jakieś wyjątkowe plany z okazji Dnia Kobiet? Ja jestem u Poli zrobiłyśmy jedzonko i oglądamy telewizję :)
Miłego wieczoru!

21 komentarzy:

  1. Wzajemnie! :*
    Niektóre fakty zgadzają się też ze mną :D
    Śliczne zdjęcia :)

    Mój blog-klik c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również lubię swoją figurę, ale staram się ją udoskonalać. :)
    Dzień kobiet spędziłam na spacerze. I wzajemnie kochana! ♥
    positivelikeedith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejcia ,sliczny sweterek :*

    W wolnej chwili zapraszam do mnie; )
    onedecentsteptohappiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkiego najlepszego z okazji dnia kobiet!
    ciekawe fakty :)
    pozdrawiam!

    {la decadence}

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne masz włosy *-*
    http://soelliee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha jesteśmy bliźniaczkami <3 też tak mam
    http://asia-asiaablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne fakty! Ja też potrafię wyjść bez makijażu(może dlatego, że się nie maluję) :D
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też zawsze planuję sobie coś kupić ale i tak wybieram coś innego
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie dość późno zaczęłaś się malować. U mnie w gimnazjum, już pierwsze klasy mają pełno makijażu na twarzy. Ja chcę poczekać jeszcze trochę. Z resztą po co niszczyć sobie cerę w tak młodym wieku :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. No faktycznie masz piękne oczy! :)

    http://caroo-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz śliczne oczy i włosy, zresztą cała jesteś śliczna :*
    Ja też potrafię czasem wyjść bez makijażu ;)
    Bardzo mi się podoba twój blog, obserwuję!

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się Twój blog oraz to w jaki sposób go prowadzisz. Ja co prawda dopiero zaczynam dlatego serdecznie zapraszam do mnie i proszę o propozycje co do tematyki wpisów :D Pozdrawiam!

    monika-kistowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdjęcia. Jesteś śliczna.

    Pozdrawiam!
    http://alittle-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. a czo to za piękna dziewczyna ^^ ? ślicznie i fajnie że można sie o tobie czegos wiecej dowiedzieć, tyle czasu cie odwiedzam i bardzo fajnie ze można cie lepiej poznac poprzez takie posty :)

    Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  15. Noo! Jakbym czytała o sobie haha ^^
    Pozdrawiam cieplutko :*
    Mój blog- klik :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładna :)
    mjakmamuska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wyglądasz ! Ja nie robiłam nic specjalnego w dzień kobiet :)

    Pozdrawiam cieplutko ! Może zajrzysz do mnie i zaobserwujesz ? Ja się odwdzięczę :*
    daisy-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna koszulka <3 wszystkiego najlepszego również :*
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna koszulka, super zdjęcia <3 http://my-beautiful-dayyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaka śliczna jesteś <3
    Mam prośbe.. mogłabyś poklikac u mnie w linki? Byłabym bardzo wdzięczna i postaram się odwdzięczyć.
    http://kingaphotoography.blogspot.com/2015/03/choies.html

    OdpowiedzUsuń