niedziela, 15 marca 2015

Może pamiętnik?

Hej!
Ostatnio w mojej głowie wciąż odtwarzają się niedawne sytuacje. Sprawiają, że na mojej twarzy od razu pojawia się uśmiech. Muszę w końcu usiąść i zapisać je. Chyba naprawdę potrzebny mi pamiętnik! Może niedługo te wspomnienia nie będą dla mnie, aż tak ważne jak teraz, ale to świetny pomysł na uspokojenie swoich myśli. Dzięki temu można z innej strony spojrzeć na sytuację, wszystko sobie poukładać. Pamiętnik jest fajną pomocą, a nasze myśli i uczucia nie będą tylko zamknięte w sercu. Niewykluczone, że po wyrzuceniu ich z siebie i przelaniu na papier poczujecie się lepiej. Ja czasami mam ochotę wyjść na ulicę i wykrzyczeć to co czuję. Zamiast krzyczenia wybiorę jednak opcję pisania :)



8 komentarzy:

  1. Tak, pamiętnik jest czasami naprawdę fajną rzeczą
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Też właśnie myślałam ostatnio, że przydałby mi się pamiętnik :D
    Śliczne zdjęcia! ♥

    ♥Mój blog-kliik♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie jest zapisywać swoje myśli, bo zawsze można do nich wrócić i je przeanalizować. A teraz, gdy tak bardzo popularne jest prowadzenie Filofax'ów itp. to tymbardziej fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prowadziłam kiedyś pamiętnik i uważam, że to naprawdę świetna sprawa ;) teraz niestety nie mam na to czasu :/
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętnik - dobra rzecz! Za parę lat będziesz mogła znów na nowo odtworzyć swoje myśli i uczucia, przeżycia :)
    Zdjęcia są cudowne!
    Zostaję na Twoim blogu na dłużej!

    Mój blog KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pamiętnik to świetna sprawa ;)
    ja mam 1 od podstawówki ale pisze w nim co jakiś czas i zapisuję najważniejsze info ^^

    Pozdrawiam i życzę wspaniałego tygodnia,
    Anru :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chociaż wiesz... Blog też jest jakąś formą pamiętnika i chyba on służy większości blogerek za pamiętnik :)

    http://roksana-and-nicola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń