sobota, 21 marca 2015

Spring is here

Hejka!
    Dzisiaj mamy pierwszy dzień wiosny! Kocham tą porę roku, bardzo dobrze mi się ona kojarzy. Mam nadzieję, że teraz razem z promyczkami słońca, przyniesie spełnienie moich marzeń. Wiosna kojarzy mi się właśnie z nadejściem pozytywnych chwil, lepszego czasu. Do tego jest coraz cieplej, a ja jestem przykładem osoby, której słońce automatycznie poprawia humor! Uwielbiam się budzić i widzieć jak oświetla mój pokój. Dodaje mi to siły do działania. Do tego będzie coraz bardziej zielono, pojawią się kwiaty - naprawdę miło o tym myśleć. Wiosna, jako okres czasu zapowiada się ciekawie.
    Dzisiaj były drzwi otwarte w liceum do którego chcę się wybrać. Co do szkoły, to byłam już zdecydowana, ale spędzony tam czas upewnił mnie, że dobrze postanowiłam. Są tam pozytywni ludzie, nauczyciele też wydają się być mili, a budynek mi się podoba. Mam wielką nadzieję, że we wrześniu będę mogła kontynuować tam naukę.
    A Wy? Macie jakieś wiosenne plany, lubicie tą porę roku? Na zdjęciu trzymam mojego Henryka. Jest to kot, który ma bardzo charakterystyczny głos, miauczy naprawdę niesamowicie, jak tylko go słyszę chce mi się śmiać :)


10 komentarzy:

  1. Jakie śliczne zdjęcia! :)
    No tak... upragniona wiosna JUŻ JEST, oby została na dłużej!

    Mój blog KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia! :*
    Bardzo lubię wiosnę, ale niestety w tym czasie zaczyna się moja alergia :(

    Pozdrawiam cieplutko ✿
    ♥Mój blog-kliik♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne zdjęcia takie naturalne wiosenne super :* a kotek słodziutki <33
    W końcu Wiosnnaaaa aa kocham,kocham,kocham Lubię tu zaglądać Kiedy kolejna notka ?
    SERDECZNIE ZAPRASZAM JUŻ JEST !! NOWIUTEŃKI POST,TYLKO CZEKA NA TWOJE PRZECZYTANIE :))
    nicole-500.blogspot.com
    nicole-500.blogspot.com
    nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jestem osobą, której słońce poprawia humor :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiosna jest dla mnie idealną porą roku, niestety aktualnie zamiast słońca
    jest deszcz :c. Śliczne zdjęcia, masz mega ładne włosy :)

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. uu mnie jak na razie jej nie ma. Wspólna obs? Odpowiedź napisz u mnie na blogu. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też spędziłam święta w domu :)

    http://paulinanowakk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń