sobota, 18 kwietnia 2015

Przed egzaminami gimnazjalnymi

Cześć!

Niedawno do egzaminów było jeszcze tyle czasu... a tu zostały już tylko trzy dni, włączając dzisiejszy. Nie czuję jakiegoś wielkiego stresu, martwię się tylko o wyniki, bo zależy mi żeby uzbierać trochę punktów do liceum. Boję się ( na razie ) jedynie egzaminu z przedmiotów przyrodniczych, bo wynik z próbnego zbyt mnie nie zadowala i chciałabym napisać go teraz lepiej. Ale jestem dobrej myśli! Jeśli chodzi o moją naukę, to po prostu przypomnę sobie najpotrzebniejsze, podstawowe rzeczy i chcę też poczytać trochę książek właśnie z przedmiotów przyrodniczych. Nie powtarzam teraz całej masy wiadomości, raczej podchodzę do tego na spokojnie. Zawdzięczam to też niektórym nauczycielom, bo dzięki nim czuję się w miarę dobrze przygotowana do egzaminów. Wiem też, że jednak muszę jeszcze troszkę się przyłożyć. Mam nadzieję, że uda mi się zdobyć jak najlepszy wynik i tego życzę też wszystkim trzecioklasistom! Przyznajcie się, kto zaczyna ze mną we wtorek trzy dniowy maraton? :)


44 komentarze:

  1. Świetne zdjęcie,też piszę teraz egzaminy gimnazjalne,może dziwne ale ja się nie stresuje w ogole :)
    MÓJ BLOG-klik

    OdpowiedzUsuń
  2. ja juz dawno po ;D
    ale zycze powodzenia ;)
    http://want-cant-must.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja piszę za rok, ale życzę powodzenia :)
    http://thehandleofthewindow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również piszę w tym roku egzaminy, ale aż tak bardzo się nie stresuję, bo nasłuchałam się od starszych koleżanek, że nie ma aż tak bardzo czego ;) więcej szumu i zamieszania niż co warte ;D
    zaobserwowałam kochana, miło by mi było gdybyś się odwdzięczyła
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, najnowszy post o snapchacie ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Też piszę w tym roku egzaminy. Lekki stresik jest, tym bardziej, że obrałam sobie szkołę, do której trochę trudno się dostać. Ale jestem dobrej myśli. ;) Tak samo jak Ty najbardziej boję się części przyrodniczej. Nie znoszę szczególnie fizyki :p
    Powodzenia! ;)
    http://keep-it-clear.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia na egzaminie! ♥♥
    http://kalaandskalfy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia dasz radę ;)!
    http://magdasara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. powodzenia :) Niestety moją mocną stroną też jest przyroda... :c
    agness-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie egzaminy czekają dopiero (albo już) za rok...
    Na pewno sobie świetnie poradzisz.
    Życzę Ci dostania się do wymarzonego liceum, będę trzymała kciuki :*

    Mój blog KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też piszę egzamin:/ Powodzenia! :*

    Pozdrawiam ✿
    ♥Mój blog-kliknij♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja rok temu pisałam testy gimnazjalne i pamiętam jaka byłam zestresowana. Z perspektywy czasu doszłam do wniosku, że nie było się czym denerwować, bo w porównaniu do matury to bułka z masłem, serio :D Mówi się, że od tych egzaminów zależy Twoje całe życie- pamiętaj, że to bzdury, od tego zależy (częściowo) to czy dostaniesz się do dobrego, czy do trochę gorszego liceum (co tak naprawdę nie ma znaczenia bo to TY się uczysz, a nie szkoła za Ciebie:D) Jakbyś miała jakieś pytania dotyczące egzaminów, liceum itd to PISZ do mnie, z chęcia Ci pomogę :)
    Życzę powodzonka, obserwuję i zapraszam do siebie!:)

    natuuszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zaczynam ten maraton dopiero za rok i póki co współczuje wszystkim tym,którzy się tak bardzo stresują. Wydaję mi się,że robiłabym tak samo,ale wciąż powtarzam wszystkim,że lepiej mieć czysty i zdrowy umysł,więc lepiej się odstresować ;) Życzę powodzenia !

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja swój egzamin gimnazjalny pisałam dwa lata temu i nie był aż taki straszny. Wyszedł mi lepiej niż myślałam chociaż nawet książki nie otworzyłam. Moim zdaniem matura jest dużo gorsza :(

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja pisze za rok :/ Życze powodzenia z takim lekkim podejściem napewno uzyskasz bardzo dobre wyniki :)

    Zapraszam, dopiero zaczynamy

    http://femmesxxfatales.blogspot.com/?m=1






    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę powodzenia :) Ja piszę za dwa lata ;)
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoje pozytywne podejście to już pierwszy krok do sukcesu :)

    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam
    szklaanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. mnie egzaminy czekają dopiero za rok :D
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post ! Na pewno dasz sobie radę na egzaminach !
    Może wspólna obserwacja ?
    Pozdrawiam, afaik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietny post i bardzo ladne zdjecia! :)

    Zapraszam do siebie / nowy post, moze skomentujesz?
    ♡ Melody's blogg ♡

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo dobrze, że podchodzisz do tego na spokojnie :) stres w niczym nie pomoże :)
    Ładne zdjęcia :) Pozdrawiam !

    http://rozmarzonaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja jakoś nie przykładałam się do egzaminów, koniec końców i tak dostałam się do szkoły do której chciałam :)
    powodzenia

    uyumilku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Hah, czas szybko leci :)
    Podziwiam za utrzymanie spokoju. Ja osobiście stresuje się przed testami z tak dużego zakresu..
    Cóż, mam nadzieje, że pójdzie ci naprawdę dobrze.
    Też zamierzam częściej teraz biegać, zwłaszcza że robi się ciepło i żeby później dobrze wyglądać w bikini trzeba by trochę poćwiczyć. ;D
    Zastanawia mnie jeszcze jakim sposobem ty jesteś tak chuda..?

    theperfect-smile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Teraz to egzaminy już zaczynają się od jutra :D
    Ja przynajmniej nie będę miała lekcji.

    by-mags.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. trzymam za Ciebie kciuki! wszystko pójdzie dobrze :)
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Dasz radę :) Trzymam kciuki kochana !!! :)
    W wolnej chwili zapraszam Cię do mnie :* Może Ci się spodoba i zaobserwujesz, a ja się z wielką chęcią odwdzięczę :)) Tutaj masz link : Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  26. Życzę ci powodzenia , i nie stresuj się! Na pewno dostaniesz się z dobrymi punktami do liceum! :)
    trzymam kciuki! :):):)

    feelthewell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale śliczna ;P
    To już jutro ;c :D
    Co powiesz na obs/obs? ;)
    Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie ;)
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja mam egzaminy dopiero za 2 lata. Powodzenia Ci życzę :*

    Zapraszam!
    Jully-Blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja egzaminy mam dopiero za dwa lata. ;)
    Powodzenia kochana. :*
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. U mnie egzaminy z rok :/
    Kochana trzymam za Ciebie kciuki! :*

    Mój Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Dobrze, że jesteś spokojna :)
    Fajny masz ten kącik w pokoju ukazany na zdjęciach :)
    mój blog-klik :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. na pewno świetnie ci poszło :* :)

    Pozdrawiam serdecznie i życzę cudownego weekendu :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń