niedziela, 5 kwietnia 2015

Wielkanoc

Hejka!
Mamy Święta Wielkanocne! Na szczęście, jak na razie, bez śniegu i mam nadzieję, że tak już zostanie :) Jak spędzacie je w tym roku? Ja z rodziną, u mnie w domu. Będzie to raczej spokojny czas, ale myślę, że upłynie naprawdę miło. Wczoraj razem z mamą przygotowałyśmy koszyczek i jesteśmy z niego bardzo zadowolone. Mama zrobiła też na dzisiaj mnóstwo pyszności, troszkę jej pomogłam i teraz nie mogę się doczekać aż to wszystko zjem, haha! Mam dobry humor, regeneruje siły i cieszę się, że mogę troszkę odpocząć od nauki. 

Życzę Wam wesołych Świąt, spędzonych razem z rodziną. Żeby uśmiech nie schodził Wam z twarzy i żebyście mogli poczuć prawdziwą, Wielkanocną atmosferę

    
     
  
          
 Moja babka ( zrobiona z pomocą mojej mamy ), około jej 1/3 jest z jagodami, wygląda może trochę dziwnie, ale myślę, że dodaje jej to trochę uroku i będzie dobrze smakować :)

21 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia, Wesołych Świąt! :)
    soelliee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia. Wesołych świąt! ♥

    Pozdrawiam ✿
    ♥Mój blog-kliiik♥

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny koszyczek :*

    http://makedo-photography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo jak świątecznie :)
    mokrego ^^

    Pozdrawiam serdecznie ! :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję i nazajem :D
    Koszyczek wyglada swietnie
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie ładne zdjęcia! Jesteś bardzo słodka :D
    Obserwuję! :3

    ✿MÓJ BLOG✿

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia, a koszyczek prześliczny!
    Pozdrowionka :*

    ✿by Sylwia - klik✿

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia, cieszę się, że miło spędziłaś święta ;)
    plainess[klik]

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne zdjęcia!

    http://ibyslla.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zdjęcia :D
    http://caroline-sun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecudowne zdjęcia :D!Ta babka musi być bardzo dobra.
    http://magdasara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Strasznie szybko minęły ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja święta spędziłam w domu z rodziną ;)
    Śliczne zdjęcia! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. święta się skończyły i znowu trzeba iść do szkoły niestety :D
    obserwujemy?

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjne zdjęcia. No mega mi sie podobaja! :) No niestety swieta minely dosyc szybko ale przyznam ze to byly chyba najlepsze swieta wielkanocne jakie mialam :)
    + świetny design :)
    Obserwujeee!

    Przy okazji chcialabym cie zaprosic do wspolnej zabawy, a wlasciwie akcji 'sprawdz kto czyta twojego bloga'. Wiecej szczegolow znajdziesz tutaj ----Weź udział----
    Pozdrawiam cieplutko!
    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
  16. Mega post
    .
    .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Mój Blog - klik!-Zapraszam Nowy Post
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń