niedziela, 10 maja 2015

Dlaczego lubię prowadzić zdrowy styl życia?

Cześć!
Prowadzenie zdrowego stylu życia stało się moją pasją. Od września 2014 roku udało mi się poprawić sylwetkę, przywyknąć do częstego ćwiczenia i racjonalnego odżywiania. Dlaczego właściwie tak bardzo to polubiłam? Nie mam jednej odpowiedzi na to pytanie. Prowadzenie zdrowego stylu życia to dla mnie wielka frajda. Lubię ćwiczyć, a moje ulubione treningi, to te intensywniejsze, po których czuję, że wykonałam kawał naprawdę dobrej roboty! Rower, rolki, bieganie czy inna aktywność też sprawiają, że czuję się szczęśliwa. Do tego spędzam czas na świeżym powietrzu, mogę być też wtedy ze znajomymi. I oczywiście kocham taniec, mogłabym chodzić na treningi codziennie! Bardzo motywują mnie też efekty, a lubienie swojej sylwetki to coś, co jest naprawdę bezcenne, jestem zadowolona, że do tego doszłam! Jestem z siebie dumna, a świadomość, że każdy dzień bez słodyczy albo z ćwiczeniami, przybliża mnie do wymarzonej sylwetki daje energię do kontynuowania działania. Cieszę też kiedy słyszę miłe rzeczy dotyczące mojej figury albo dostaję pozytywne komentarze na blogu! Poza tym pokochałam zdrowe jedzenie - owsianka, muesli, owoce, kanapki warzywne czy inne pyszności mogłabym pochłaniać tonami, haha! Plusem prowadzenia takiego trybu życia jest to, że poprawia się samopoczucie, po prostu czuję się zdrowsza. Jestem szczęśliwa!





I ja musiałam pojawić się na blogu w najpopularniejszym outficie ostatnich miesięcy, haha :)

44 komentarze:

  1. Z tego co piszesz, sporo już osiągnęłaś - co zresztą po tobie widać :) Jesteś taka szczęśliwa i promienna ,ah ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. W pełni się z Tobą zgadzam. Też uwielbiam prowadzić zdrowy tryb życia. Nie zależy mi na utracie wagi, ale na utrzymaniu dobrego samopoczucia i zdrowia. Kolejną zaletą jest poprawa stanu skóry, włosów i paznokci :) Bardzo fajnym krokiem w tym kierunku jest studiowanie dietetyki. Życzę Ci wytrwałości, pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. chcę choć odrobinę twojej motywacji !! :)

    Pozdrawiam i życzę wspaniałego tygodnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju zazdroszczę! Ja tak nie potrafię :)
    Śliczne zdjęcia :*

    Mój blog, zapraszam-kliknij

    OdpowiedzUsuń
  5. super zdjęcia,
    zapraszam do mnie:)
    http://lin--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowy tryb życia to chyba najlepsze co możemy dla siebie zrobić więc życzę jeszcze więcej motywacji :)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też uwielbiam taki sportowy tryb życia. Dzięki temu człowiek jest szczęśliwszy!
    Śliczne zdjęcia, pozdrawiam :)

    http://we-make-world-better.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  8. zdjęcia były bardzo piękne. Bardzo podobało mi się twoje buty
    po jego blog znaleziono miłość, jest w stanie wrócić ....
    http://www.naughtygiirl.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zaczęłam biegać,niestety nie wiem z jakich przyczyn po bieganiu mam straszny ból nogi,że nie mogę zrobić ani kroku,dlatego pozostałam przy rolkach i ćwiczeniach z Mel B.
    Śliczne zdjęcia :)

    Pozdrawiam!
    ✿dalena-blog.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio zaczęłam się zdrowiej odżywiać i muszę przyznać, że czuję się o wiele lepiej. Staram się również uprawiać więcej sportów, ale w związku z masą nauki i pozalekcyjnych zajęć nie mam na to niestety zbyt dużo czasu. Jednak buty do biegania wciąż przypominają mi o swojej obecności, więc chyba wezmę dzisiaj psa i pójdę pobiegać ;)
    Pozdrawiam, życzę weny xx
    mój blog [klik]

    OdpowiedzUsuń
  11. Też staram się prowadzić zdrowy tryb życia. Od półtora roku tańczę, w tym sezonie zaczęłam biegać i postanowiłam też, że będę jeść jak najmniej słodyczy, które tak na prawdę nie są potrzebne. A zdrowe odżywianie, faktycznie sprawia, że czujemy się zdrowsi. Poza tym uwielbiam przyrządzać różne zdrowe przekąski. W szczególności smoothies, owsianki i dobre sałatki lub kanapki z wieloma zielonymi dodatkami.
    Super post, aż zdziwiłam się, że masz tak mało obserwatorów (ja właśnie do nich dołączam:)), a outfti bardzo mi się podoba - świetna koszula ;)

    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog :) Ładny wygląd i ciekawy pomysł na notkę :D
    http://seriouslyhumanity.blogspot.com
    Wspólna obserwacja ? Ja już zaobserwowałam pod nazwą zaneta098 liczę na uczciwy rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejciu *-*
    Cudowne zdjęcia ;*
    Zazdroszczę motywacji i tego wszystkiego do prowadzenia zdrowego stylu ;/
    Ja nie jestem wytrwałą osobą w tym :D
    Co powiesz na obs/obs? ;3
    Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie że obserwujesz ;P
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześwietne zdjecia megaaa !!!
    Bardzo miło mi się czytało.Fajnie piszesz nie moge się doczekać kolejnego postu ;) Obs za obs ??
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post czeka tylko na twoje przeczytanie. :)
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    poklikasz proszę zależy mi :) ?
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia, ja sobie właśnie kupiłam Nike roshe run Piękne są. Życzę sukcesów i wytrwałości w dalszym blogowaniu ;) Będę zaglądała mam nadzieję, że ty również ! *.*

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/05/all-good-things.html zapraszam serdecznie na mój blog. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne. Każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemnione ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Chce też zrobić z kimś konkurs fotograficzny i szukam osób,może chciałabyś? Napisz u mnie na blogu
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I bardzo dobrze,że zmieniłaś swój styl życia ;) pięknie wyglądasz , bardzo zdrowo. Powodzenia w dalszej walce o idealną figurę ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam się zdrowo odżywiać i prowadzić zdrowy styl życia :))

    Julajulia.blogspot..

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam zamiar przestawić się na taki zdrowy tryb życia. :)

    Milena Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo dobrze, że ćwiczysz i zdrowo się odżywiasz. To ważny nawyk! :) U mnie z ćwiczeniami jest różnie, czasem mam mega motywację, a czasem mi się odechciewa. Za to, zaczęłam zdrowiej się odżywiać, porzuciłam wszelkiego rodzaju świństwa. Zauważyłam, że moja cera się poprawiła! Będę to kontynuować, jestem zadowolona :)

    INNA MYŚL - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja ćwiczę a6w, grałamw nożną i ręczną - ale zdrowe odzywianie? nie dalabym rady! za bardzo kocham slodycze.
    Podziwiam Cię!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja próbowałam biegać ale coś mi nie wyszLo :D.
    Mój blog
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  23. ja ćwicze od około 2,5 mies i staram się dołożyć do tego zdrowe odżywianie ale jak na razie mi nie wychodzi.


    annbabe-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. masz rację, zdrowy tryb życia jest bardzo ważny. nie wiem, jak mogłabym żyć np. bez jazdy na rowerze (uwielbiam tak trenować nogi, łączy się przy tym pożyteczne z przyjemnym) :)

    Pozdrawiamy i zapraszamy do siebie
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  25. Farbowałaś sobie włosy ? :* Są prześliczne , <3
    Zapraszam : mela-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. zdrowy tryb życia jest ważny, odpowiednia dieta i ćwiczenia dają energię na dłuuugi czas :) fajny pościk :)
    pozdrawiam,
    Vivi :)

    Vivienne Night Blog
    www.viviennenight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. ja prowadzę zdrowy tryb życia od stycznia i szczerze ? uzależniłam się od tego i nie wyobrażam sobie bez tego normalnego funkcjonowania :)
    zapraszam do siebie dopiero zaczynam i byłoby mi bardzo miło gdybyś zechciała
    zaobserwować lub zostawic komentarz <3 obs za obs ? ;*
    http://vickey-vicky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne zdjęcia :)
    zmaryprzezswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna stylizacja!
    karolina-kalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. zdjęcia są przecudne, zasługujesz na znacznie większą ilość obserwatorów!
    OBSERWUJĘ, i liczę na rewanż ;))
    Mój blog---KLIK

    OdpowiedzUsuń
  31. Czasem tak ciężko znaleźć mi motywację do ćwiczeń... jedyne co robię w miarę regularnie to moje treningi sztuk walki... podziwiam Cię! Też próbuję się przerzucić na zdrowy tryb życia, ale to trudniejsze niż mogłoby się wydawać, zwłaszcza, kiedy wokół tyle pokus...

    OdpowiedzUsuń
  32. Jesteś bardzo pozytywną osobą i to mi się w tobie podoba! Moze obserwacja, za obserwacje? Jezei tak, to dodaj mnie i napisz u mnie w kom (na 100% dam follow back)

    Mam do ciebie prośbę, jestem tu nowa i nie wiem, czy komuś podoba się to co pisze, możesz zajrzeć? Z góry dziękuję z całego serduszka :))
    http://pinkintherain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale ładne zdjęcia!
    Myślę, że warto prowadzić zdrowy tryb życia po prostu dla własnej satysfakcji.

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo fajny post :) może obs za obs? jak tak to zacznij i napisz u mnie :))
    agnieszka--agnieszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja ostatnio zaczełam ćwiczyć :) piękne zdjęcia !
    obserwujemy ?

    http://my-soul-my-thoughts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Również lubię zdrowy styl życia :)
    Śliczne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  37. świetne zdjęcia, ja też prowadzę zdrowy tryb życia od ok stycznia i nie wyobrażam sobie przestać
    Mogłabyś poklikać w linki na mom blogu?
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. też uwielbiam proawdzić zdrowy tryb życia,a uprawianie sportu to moja pasja!

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ooo mam te same buty, dzisiaj zaczęłam częściej jeść owoce ;) śliczne zdjęcia dlatego dodaję Cię do obserwowanych

    ♥Mój blog Different Diamond♥

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne zdjęcia, roshe najlepsze buty!:D:*
    obserwujemy?:)

    zapraszam na post:
    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/05/wonderful-views-bps.html

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo świetny post oraz zdjęcia ;*
    zapraszam na mojego bloga http://karen-en.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń