niedziela, 3 maja 2015

Majówka

Hejka!
Majówka właśnie dobiega końca. Niektórzy pewnie wracają z jakichś super wycieczek, niektórzy korzystają jeszcze z jej ostatnich chwil - ja piszę posta. Moja majówka też była w porządku, mimo tego, że nigdzie nie wyjechałam. Już w czwartek po szkole poszłam do Karoliny, a potem wsiadłam w autobus, dojechałam na przystanek, na którym jeszcze nie byłam i poszłam na trzy godzinny trening. Kocham to, zajęcia mogłyby być częściej! W piątek przed południem spotkałam się z Anią, a wieczorem zaczęła się moja i Wiktorii nocowanka. Już w sobotnie południe robiłam zdjęcia z Polą, a na obiad pojechałam do babci... i tam odsapnęłam. U babci też spałam i kilka godzin temu wróciłam do domu. W ciągu trzech dni, nie licząc dzisiejszego, spotkałam się ze wszystkimi przyjaciółkami z czego oczywiście jestem bardzo zadowolona! Mimo, że to co przed sekundą czytaliście brzmi jakbym nie miała chwili wytchnienia, to nawet kiedy byłam z przyjaciółkami miałam czas żeby się polenić. Wiecie jak to jest kiedy się z nimi przebywa - można robić mnóstwo rzeczy, a nawet nic nie robić, a i tak dobrze spędzacie czas :) W sobotę dorwałam moje białe kwiatuszki, na których tle i ja musiałam mieć zdjęcia! Efekt mi się podoba, sama też porobiłam trochę zdjęć makro. Coraz bardziej zaprzyjaźniam się z moim obiektywem 30 mm :) Szkoda, że te drzewka, tak krótko wyglądają niczym z bajki. Ja się w nich po prostu zakochałam, haha! A jak Wasze majówki? Wyjechaliście gdzieś czy byliście w domu? Miłego tygodnia!







40 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia! <3 Ja mam majówkę do środy, bo u mnie w szkole są matury :)
    Mogłabyś kliknąć u mnie w poście w linki z ubraniami? :) http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/04/yap-i-definetely-love-t-shirts.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wygląd bloga :) Bardzo fajny pomysł na notkę ;-) Pozdrawiam :)
    http://seriouslyhumanity.blogspot.com/
    wspólna obserwacja ? ;) Ja już liczę na rewanż :) obserwuję pod nazwą zaneta098 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudowne zdjęcia :-D.
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też na majówkę nigdzie nie wyjeżdżałam i myślę, że tak też da się ją spędzić fajnie :) Zdjecia są prześliczne, cudowne i aż nie wiem jak je opisać :D

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi majówka minęła bardzo szybko, ale zdążyłam odpocząć. Świetne zdjęcia! :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nigdzie nie wyjeżdżałam, majówkę spędziłam aktywnie. Trochę czasu na rowerach z rodziną, trochę czasu z przyjaciółką na rolkach, rowerach, spacerach albo graniu w siatkówkę. Ogólnie spędziłam te trzy dni z najbliższymi. Szkoda tylko, że te 'długi weekend' był dłuższy tylko o jeden dzień :/ Śwetna stylizacja ;*

    Zapraszam na konkurs. Proste zasady i fajne nagrody. Myślę, ze warto :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też w majówkę nigdzie nie wyjeżdżałam.
    Bardzo ładne zdjęcia! :)
    http://bymartynaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. post wspaniały! a zdjęcia- idealne! szczególnie 2 ♥

    ♥Zapraszam, Obserwuję i Pozdrawiam♥
    alexa-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam taki klimat zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie spędziłaś majówkę.
    Ja podczas swojej odpoczywałam.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja spędziłam majówkę w Wiedniu z chłopakiem i jego rodziną, ale niestety szybko to się skończyło :)
    Piękne zdjęcia!:)
    Zapraszam na mój blog, moze wspólna obserwacja ?:)
    http://poetkamarzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawie ci minął weekend. Na zdjęciach wyglądasz rozkosznie, również czaje się na zdjęcia o takim tle:)

    WHITEZUZ - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne zdjęcia, ładnie na nich wyszłaś ;)obserwuje i zapraszam do siebie
    lilajanowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. wspaniale ;)
    ooo taki treningu super ! :)

    Pozdrawiam i życzę wspaniałego tygodnia ;)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zdjęcia!
    Zapraszamy do nas
    http://kateandsabine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia :D

    http://aliceinmirror-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. cudne zdjęcia ;)

    -------------------------------> Amiliaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne zdjecia!
    Świetny design bloga i posty!
    życze powodzenia w dalszym blogowaniu :)
    http://want-cant-must.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne zdjęcia, piękny blog. ♥ Czekam na kolejny post! :)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili:
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowne wiosenne zdjecia :):)
    Pomóżmy sobie nawzajem i wspólnie zaobserwujmy nasze blogi, odezwij się:)


    LUCY DOES IT BETTER

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia!

    Mam prośbę: chciałabym w najbliższym poście zrobić Q&A, więc może masz jakieś pytania? Jeśli tak to zadaj je pod najnowszym postem. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  22. jaki super blog, aż chce się tu zostać dłużej :)
    zapraszam do mnie: www.jujuulka.blogspot.com
    liczę, że też skomentujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post. Zdjęcia cudowne :)
    Zapraszam do mnie. Obs za obs? Ja już. Czekam na Ciebię :*

    http://looyourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. ja siedziałam w domu i także było całkiem fajnie ;p super zdjęcia :)

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Chce też zrobić z kimś konkurs fotograficzny i szukam osób,może chciałabyś? Napisz u mnie na blogu
    Zapraszam do mnie KONKURS!! (nowa nazwa bloga)
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialne zdjęcia! *-* :*
    Wspólna obserwacja? Daj znać u nas! :)
    Pozdrawiamy cieplutko♥
    ♡ ✿Staying Strong✿[KLIK] ♡

    OdpowiedzUsuń
  27. Jejku jakie śliczne zdjęcia!
    Takie urocze, jasne i radosne :)
    Świetny blog :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    Jeśli masz ochotę na wspólną obserwację powiadom mnie o tym, a zrealizujemy to :)

    http://ellane-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. wiem że nie na temat ale takie małe pytanko..jak wyobrażasz sobie idealnego bloga? :--)
    zapraszam na swojego bloga : KLIK

    OdpowiedzUsuń
  29. prześliczne fotki wyszły na tle tego drzewka ;)
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, najnowszy post z 2 OOTD z Sheinside ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  30. Swietne zdjecia! maj jest magiczny, wszystko kwitnie i pięknie wyglada, dużo inspiracji do nowych postów! Tak trzymaj!

    Paulina

    shenanigan-ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Pozazdrościć tak spędzonej majówki! Ja przez cały weekend leniłam się :D
    Świetne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudne zdjęcia! Obserwuję i zapraszam do tego samego! :)

    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne zdjęcia!!

    http://platypuspe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja majówkę spędziłam w domu, nie było źle :)
    Zdjęcia przepiękne!

    Mój blog KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  35. uroczy sweterek :)
    http://cynamonowe-ciasteczko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny blog :) Zapraszam do siebie http://bynattyy.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń