sobota, 23 maja 2015

Mój pomysł na OWSIANKĘ



Hejka! Powolutku wprowadzam na bloga posty, które sprawiają, że stanie się on taki, jak właśnie chcę. O moich planach i o tym jak widzę przyszłość swojego miejsca w sieci, będziecie mieli okazję przeczytać w następnej notce :) Teraz przedstawiam Wam mój pierwszy post CIY. Chciałabym pokazywać tu różne pomysły, na przede wszystkim zdrowe posiłki, które ja sama kocham!  Ponieważ lubię prowadzić zdrowy styl życia i jeszcze nie raz wspomnę tu coś na ten temat, pomyślałam, że będą one fajnym uzupełnieniem. Mam nadzieję, że seria ' Mój pomysł na' Wam się spodoba!

Składniki:
- szklanka płatków owsianych
- garść rodzynek
- pół banana
- szklanka mleka 

Przygotowanie:
Owsianka jest prosta do zrobienia, a do tego nie zajmuje nam to wiele czasu, co jest plusem! Wystarczy, że zagotujemy mleko, zalejemy nim płatki owsiane i poczekamy chwilę aż spęcznieją, a potem dodajemy wybrane składniki. W moim przypadku były to kawałki banana i rodzynki, troszkę skromnie, ale jak dla mnie smacznie. 

Owsianka kojarzy się z typowym posiłkiem osób, które prowadzą zdrowy styl życia. Fajnie, że można stworzyć miliony kombinacji, myślę że w wakacje, kiedy tylko pojawi się więcej owoców, będę je testować! Dzisiaj musiałam zrobić taką, która będzie zawierała banany,bo po prostu je kocham, co pewnie jeszcze nie raz będziecie mogli zobaczyć w jakichś przepisach, haha :) Teraz nabrałam ochoty na owsiankę! Jeśli nigdy jej nie próbowaliście i nie chcecie tego robić, to może jednak spróbujcie zmienić zdanie. Naprawdę można ją bardzo polubić, a to, że jest niedobra to nieprawda! Co byście dodali? :) 



30 komentarzy:

  1. Super post oraz BLOG oczywiście :)
    Zapraszam do siebie :)
    http://julia-julaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Smacznie wygląda,chętnie wypróbuję :-D.
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmmm pycha. Chciałbym taką zjeść, wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam owsianki, kocham banany i lubię rodzynki. Czuję, że moje śniadanie będzie tak wyglądać :)
    Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam owsiankę ! Ale zamiast rodzynek dodałabym tu np. borówki albo truskawki :)

    nesssy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pycha, gdyby nie rodzynki :<
    Kliknij TUTAJ
    lub
    TU

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo chętnie zrobię,ponieważ od jutra,od poniedziałku sie odchudzam ;/
    http://justloveyolo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja osobiście uwielbiam owsiankę. Jest przepyszna sama w sobie, a jeszcze z dodatkiem owoców... Mniam! :)

    INNA MYŚL - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię :)

    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  10. Super :) Od poniedziałku przechodzę na dietę więc pomysł na pewno się przyda
    http://amme-blog.blogspot.com Zapraszam na mojego bloga :) .

    OdpowiedzUsuń
  11. musiało być bardzo dobre :-) zapraszam do siebie :-)

    www.in-style-maniacs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tam nie lubię owsianki^^ wolę zwykłe musli :)

    www.ankyls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda że mam uczulenie na banany, bo wygląda pysznie.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja najczęściej jem z bananem, cynamonem i jogurtem naturalnym. :D (Tzn. nabierając na łyżkę biorę wszystko po kolei hahha, pycha! )

    Zapraszam na nowy post!
    Mam małą prośbę: mogłabyś poklikać w linki do rzeczy z wishlisty? Byłabym bardzo wdzięczna! :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!





    OdpowiedzUsuń
  15. mnaimmmmm pychota! uwielbiam owsianki

    OdpowiedzUsuń
  16. Yum wyglada swietnie! Uwielbiam ta kombinacje<3

    ♥Helloitsjoann ---> Click♥

    -JoAnn

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nienawidzę samej owsianki, ale z banankiem jem z przyjemnością!
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie przepadam za owsianką, jednak twój pomysł jest świetny i chyba go wypróbuję! :D

    ✿ JULIA BLOG – Nowy post! KLIK ✿

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowna! Na pewno spróbuje :)
    Może wspólna obserwacja? Napisz u mnie na blogu jeśli tak ;)
    http://paulineya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Smacznie wygląda, ale akurat ja nie przepadam za takim jedzeniem :)
    cheeckered.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. O mniam! Aż naszła mnie ochota na owsiankę gdy zobaczyłam ostatnie zdjęcie :)

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Super blog! :)

    Zapraszam do siebie! Jak się podoba zaobserwuj :*
    maggmagicstories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam owsianki, a jeszcze bardziej placki owsiankowe (coś w rodzaju pancaksów tyle że z płatkami owsianymi) to moje ostatnie odkrycie. ;)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  24. Ooo ja uwielbiam owsianke! Teraz jak bedzie mega duzo owocow to zaszalejemy haha :)
    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń