sobota, 30 maja 2015

Roczek!

Hejka!
Dzisiaj jest jeden z tych dni, które nazywam wyjątkowymi. Rok temu założyłam bloga! Bardzo cieszę się, że mogę tu być! Od tamtego czasu wiele się zmieniło w moim życiu, ale jestem z tego jak najbardziej zadowolona. Pisanie popularnego bloga już bardzo długo jest moim marzeniem, w blogosferze funkcjonuję od paru dobrych lat. To miejsce jest dla mnie bardzo ważne.

Podsumowując ten rok nie mogę stwierdzić, że zyskałam mnóstwo obserwatorów, kilkadziesiąt tysięcy wyświetleń i popularność. Nie napisałam też wielu postów. Ale stworzyłam podstawę. Pierwszy rok to budowanie przeze mnie tego bloga. Na początku starałam się jakoś rozkręcić działalność, jednak za bardzo mi to nie wychodziło. Nie byłam zbyt zadowolona z tego jak blog funkcjonuje. Potem kiedy zaczął się rok szkolny, posty pojawiały się naprawdę, naprawdę rzadko. Ale bardzo chciałam zacząć działać i w końcu się udało! Zaczęłam się rozwijać po feriach. Na początek postanowiłam sobie, że będę pisała regularnie, w weekendy. W każdym tygodniu starałam się umieścić tu jakiegoś posta. Nauczyłam się systematyczności w pisaniu. Udzielałam się na innych blogach. Komentarzy i obserwatorów powolutku zaczęło przybywać. Dla mnie sukcesem jest to, że zostajecie tutaj po prostu. Bez żadnego obserwuj za obserwuj. Może to nie jest takie złe i czasami fajnie wymienić się obserwacją z kimś kto ma ciekawego bloga. Jednak ktoś, kto sam dodaje się do obserwatorów cieszy najbardziej! A jeśli chodzi o posty, to coraz częściej pojawia się ponad 40 komentarzy i to wywołuje ogromny uśmiech na mojej twarzy! Może są to i małe osiągnięcia, ale dla mnie to wielki krok w spełnianiu marzeń. Dziękuję!


Na kolejny blogowy rok mam już plany. Wiem jak chcę żeby wyglądało to miejsce. Według mnie warto tworzyć takiego bloga, którego samemu chciałoby się czytać. Przez to będziemy wiedzieli o czym pisać, łatwiej będzie ustalić nam tematykę! Kiedy zaczęłam bardziej dbać o to miejsce, powoli wprowadzałam ten plan w życie. Myślę, że stopniowo wykształci się rodzaj postów jakie będzie można tu znaleźć. Pojawią się za jakiś czas zakładki, gdzie będą posegregowane posty. Będziecie mieli okazję zobaczyć trochę mojego życia, to jak ja widzę poszczególne rzeczy i będę się starała żeby posty oddawały chociaż kawałek mojej osobowości. Wiem, że zanim to wszystko utworzy naprawdę fajną całość, minie jeszcze sporo czasu. Jednak jestem bardzo pozytywnie nastawiona i gotowa do działania! Wierzę, że marzenia się spełniają! A bardzo chciałabym żeby blog miał stałe miejsce w moim życiu.


I kto wie? Może za rok będziesz stałym czytelnikiem mojego bloga. Będziesz czytać posta jak bardzo cieszę się z odniesionych sukcesów. Cofniesz się do tego i zdziwisz się, że rok temu też tutaj byłeś :)

38 komentarzy:

  1. Życzę kolejnych urodzin bloga! Aby było ich jak najwięcej! :))

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę jeszcze więcej obserwatorów i kolejnego, jeszcze lepszego roku na blogu, a nawet kilku! ♥ Ja obserwuję od dawna i uważam, że twój blog już jest świetny! ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post, gratuluję roku na blogu, obyś pisała tu jak najdłużej:)

    Zapraszam do mnie, jeśli Ci się spodoba- zaobserwuj:
    KLIK--> http://julia-iggy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jak już rok minie to potem z górki, nim sie obejrzysz i będzie 3,5 roku jak u mnie :D

    Pozdrawiam i życzę wspaniałej niedzieli :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wpis, fajny miałaś pomysł z tymi zdjęciami :)

    Pozdrawiam, http://monyikafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję już roku blogowania! Piękne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wytrwania na blogu! Życzę ci dalszych sukcesów i powodzenia w pisaniu :)

    INNA MYŚL - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! Słodkie zdjęcia :D
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne Zdjęcia! Gratulacje

    Zapraszam do mnie :) =KLIK=

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia i dużo sukcesów w dalszym blogowaniu :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluje rocznicy i powodzenia dalej!
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję tego roku, i życzę jeszcze wielu takich rocznic!

    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję i życzę jeszcze 398563498463 lat na blogu ! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wytrwania tyle w blogosferze! Oby tych lat było jak najwięcej! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Tyle osób świętuje swój rok na blogu, to kolejny taki post. :) Gratulacje, zasłużyłaś sobie na to świetną pracą!
    Zostaję u Ciebie na dłużej!
    NOWA ODSŁONA BLOGA - ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny pomysł na zdjęcia. Gratuluję roku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny pomysł na zdjęcia. Gratuluję pierwszego roku i życzę jeszcze wielu takich urodzin ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratki za to, że wytrzymałaś aż rok w blogosferze, na jednym blogu :) Wbrew pozorom, jak obserwuję od paru lat co sie dzieje, to mało komu się to udaje. :) Powodzenia na przyszłość!

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje :)
    Życzę dalszych sukcesów w blogowaniu :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję! Powodzenia w dalszym blogowaniu i samych sukcesów! :)

    Mój blog, zapraszam-kliknij

    OdpowiedzUsuń
  23. Wpadłam tu przypadkiem, a tu taka ważna okazja! :D Wielkie gratulacje! Masz naprawdę ciekawego bloga i pisz dalej! Obserwuję. :)

    Mój blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu :)
    Fajny pomysł na zdjęcia! :)
    Pozdrawiam cieplutko :*
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej jestem u Ciebie chyba po raz pierwszy prawda?
    Ale na pewno nie ostatni ! :* masz cudownego bloga
    zapraszam w wolnej chwili do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. gratulacje 1 roku w blogowaniu <3 życzę wielu sukcesów :)
    będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz vicky-vickey.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ojej świetnie Karinko <3 ♥
    Mam nadzieję, że będziesz kontynuowała prowadzenie bloga.
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję wytrwałości! Powodzenia w dalszym blogowaniu :))
    Obserwujemy? Odpowiedz u mnie:)

    Juliie-blog KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję! Od dzisiaj jestem stałą czytelniczką Twojego bloga, obserwuje. :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    www.ala--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem pierwszy raz na Twoim blogu i stwierdzam, że jesteś bardzo urocza :3 od dziś dołączam do grona czytelników :)
    http://herbacianeherbatniki.blogspot.com/2015/06/samotnosc.html
    ~A

    OdpowiedzUsuń
  31. Rok bloga jest bardzo ważny :)
    http://julie-juliees.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna bluzka!


    Obserwuję!
    Za komentarz odwdzięczam się trzema komentarzami i obserwacją, jeśli jeszcze nie obserwuję :)
    www.sandrakopko.com

    OdpowiedzUsuń