sobota, 16 maja 2015

Special date

Hej!
Dzisiaj mija mi i Karolinie drugi rok przyjaźni! Czuję się jakbyśmy znały się o wiele dłużej! Wydaje mi się, że jeśli chodzi o tą relację, to nie ma takiej daty, od kiedy stwierdzasz, że druga osoba jest już Twoim przyjacielem. Ale są za to takie dni, które sprawiły, że weszło się na drogę przyjaźni i fajnie jeśli to one stanowią taki umowny początek. W naszym wypadku jest to dyskoteka szkolna, na której spędziłyśmy ze sobą czas, po której zaczęłyśmy częściej rozmawiać, a teraz - jesteśmy dla siebie bardzo ważne! W tym roku udaje mi się naprawdę poświęcać więcej czasu moim przyjaciółkom, z czego jestem oczywiście bardzo zadowolona i strasznie cieszę się, że mam takie wspaniałe cztery osóbki przy sobie! Kiedy jestem z nimi, czasami potrafię naprawdę niesamowicie się wygłupiać, śmieję się, że mają one na mnie zły wpływ, haha! A czym jest dla mnie przyjaźń? Relacją na całe życie, nie na pewien okres czasu. Drugą osobą, do której mam zaufanie, z którą mam ochotę spędzać czas, która jest dla mnie jak rodzeństwo. Osobą przy której jestem sobą, wygłupiam się na maksa, gadam rzeczy bez sensu, z którą nawet nudzenie się wydaje się być fajne! Osobą, która cieszy się, że ma mnie przy sobie. Jest dla mnie milionem nocowanek, długich spotkań, wspólnych wypadów i spontanicznych wyjść. Milionem rozmów o naprawdę ważnych rzeczach i milionem rozmów o totalnych bzdurach. Wspólnie wykonywanymi rzeczami takimi jak zakupy, gotowanie czy bieganie. Jedną z najpiękniejszych rzeczy jaka może się w życiu przytrafić! Jak myślicie? Czym jest przyjaźń?







Z Karolą 

49 komentarzy:

  1. Genialny post, w ogóle bardzo mi się tu podoba, więc będę wpadać tu o wiele częściej! :)

    Zapraszam do mnie na mini konkurs na promowanie ♥
    TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  2. Mieć prawdziwą przyjaciółkę to skarb.Śliczne zdjęcia :-*.
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, ze masz taką przyjaciółkę
    Zdjecia wyszły świetnie
    Pozdrawiam,Madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja i moja przyjaciółka poznałyśmy się we wrześniu więc to już niedługo. Świetnie razem wyglądacie!:D
    Pozdrawiam cieplutko :*
    angelika-ka.blogspot.com- klik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne fotki! Bardzo fajnie napisane ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Slicznie razem wyglądacie! Ten mam przyjaciółkę ale przyjaźnie sie z nią od 4 lat ❤️

    Blue-citruss.blogspot.com - zapraszam ❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. przyjaźń dla mnie jest czymś wspaniałym, nie wiem co bym zrobila bez swoich przyjaciół, chyba popadłabym w depresje, kocham moich przyjaciół są dla mnie skarbem <3
    zapraszam do siebie będzie mi bardzo milo jeśli zajrzysz :)
    vickey-vicky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniale wyglądacie w takich samych sukienkach! Jak siostry ♥
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia. Ja i moja przyjaciółka znamy się 4 lata :)
    Wgl. ciekawy post.

    Obserwuję i zapraszam.
    ksiega-demonow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie zdjęcia ♥ Życzę kolejnych lat przyjaźni :)

    http://alieever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Te pierwsze zdjęcie jest świetne! Dla mnie przyjaźń jest bardzo ważną relacją. Ja z moją przyjaciółką znamy się od 9 lat :)

    more-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia :)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Oby tych lat było jak najwięcej, a każdy kolejny rok był coraz lepszy! :)
    Zapraszam do mnie. MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze jest mieć taką zaufaną osobę :) Choć teraz ciężko jest znaleźć drugą dziewczynę, która nie obgada Cię za plecami i nie czeka aż się potkniesz.

    http://charlotteea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje tak długiego stażu :)

    http://mikijiu.blogspot.com/2015/05/wishlist-choies-1.html poklikasz? to dla mnie wazne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyjaźń jest czymś wspaniałym. Miło jest mieć przy sobie osobę, do której mamy 100% zaufanie :)

    INNA MYŚL - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyjaźń jest czymś wspaniałym. Miło jest mieć przy sobie osobę, do której mamy 100% zaufanie :)

    INNA MYŚL - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Przyjaźń to coś naprawdę wspaniałego w życiu, fajnie, że macie siebie i siebie doceniacie. Oby było więcej wspólnych lat i pięknych dni! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne zdjęcia! Śliczne jesteście :*
    Ja z moją przyjaciółką znam się od dziecka :)

    Mój blog, zapraszam-kliknij

    OdpowiedzUsuń
  20. bliźniaczki <3
    Obserwacja za obserwację? Zacznij i napisz u mnie, a ja się odwdzięczę ;)
    Mój blog: http://polakate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie śliczne przyjaciółki *-* świetne fotki XD
    http://amme-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. masz racje, nie istnieje dokładna data kiedy stwierdza sie że ktoś jest naszym przyjacielem, to po prostu dzieje się samo :) Trzymam za Was kciuki!
    I zapraszam do mnie :*
    byjovita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne jesteście! Życzę wam wszystkiego najlepszego, oby wasza przyjaźń trwała i końca nie miała (nie planowałam rymować, haha)

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zdjęcia! Jesteście prześliczne <3

    Pozdrawiam cieplutko :*
    ✿by Sylwia - klik✿

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdjęcia <3

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Właśnie wczoraj założyłam bloga, a dzisiaj zauważyłam Twojego bloga, jest naprawdę świetny.
    Super piszesz, a na dodatek dodajesz genialne i dobrej jakości zdjęcia.
    Oczywiście zaobserwowałam i czekam na więcej postów.
    Zapraszam również do siebie, ponieważ jak wspominałam dopiero wczoraj zaczęłam moją przygodę z blogiem :)
    MÓJ BLOG- kliknij

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne są te Wasze zdjęcia :)
    Macie ładne sukienki. Gdzie kupione?

    Zuuziaa - klik

    OdpowiedzUsuń
  28. Naprawdę super blog i swietnie napisane posty :)
    strasznie spodobało mi się tutaj ,musze wpadac czesciej :)
    obserwujemy? ja juz!
    zapraszam angelica-gurgul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny pomysł na notkę i prześliczne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie ;) http://alasujka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję kochane! I oby tych roków było jak najwięcej :) Przyjaźń to coś pięknego i trzeba o nią dbać każdego dnia <3 Jesteście śliczne :D

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. ale śliczne zdjęcia :)

    zapraszam na nowy post:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajny post! Warto mieć przyjaciela :)
    Prześliczne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny blog pozdrawiam!

    modefriends.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięknie napisany post. Ale z Was ślicznotki! *.*
    Prawdziwy przyjaciel to skarb!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. świetnie wyglądacie, bardziej jak siostry niż przyjaciółki ;) Chetnie bede zagladac, obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Życzę Wam kolejnych lat wspólnej przyjaźni :) Fajnie mieć taką paczkę przyjaciółek, nigdy nie jest się samotnym
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja mam przyjaciółkę już od pięciu lat! Ten czas tak szybko leci!
    Śliczne jesteście :))
    mój blog-klik :)

    OdpowiedzUsuń
  38. ja sie zastanawiam,czy te przyjaciolki, co mam teraz sa prawdziwe.. Wczesniej zakonczylam 12letnia przyjazn, wiec boje sie, ze inne tez nie beda wieczne.
    Zdjęcia w tych samych sukienkach są mega!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ładne zdjęcia, fajny wygląd bloga,
    Obserwuję:)

    Zapraszam do mnie, jeśli Ci się spodoba- zaobserwuj:
    KLIK--> http://julia-iggy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Jakie śliczne zdjęcia! Pozdrawiam <3
    niki9696.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny blog
    zapraszam do mnie
    www.rasberryx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń