poniedziałek, 8 czerwca 2015

Bal gimnazjalny

3 czerwca, w środę, odbył się nasz bal gimnazjalny. Nie mogłam się go doczekać! W tamtym roku miałam szczęście być zaproszona na bal trzecioklasistów i wiedziałam, że atmosfera na takim czymś jest niesamowita. Czekałam też na szykowanie się, bo to również jest wielką frajdą. W tym roku kiedy wróciłam do domu miałam jeszcze tyle czasu, że w pewnym momencie z nudów poszłam pooglądać telewizję, haha! O 18:00 zaczęliśmy polonezem, potem podano nam ciepły posiłek, a dalej po prostu dobrze się bawiliśmy. Czas mijał naprawdę w szybkim tempie. Mieliśmy fajnego DJ-a, a moje gardło po balu nie miało się zbyt dobrze. Oczywiście moi koledzy super tańczą i dziewczyny tak samo! :) Mieliśmy też tort, był naprawdę smaczny! W międzyczasie udało mi się zrobić sporo zdjęć, które są świetną pamiątką i bardzo, bardzo mi się podobają! I dobrze, że uwieczniło się też to jak wyglądaliśmy. Nie mogłam się napatrzeć na wszystkie dziewczyny, które tak pięknie się prezentowały! Kiedy o 00:30 bal się skończył, chyba każdy czuł niedosyt. Moglibyśmy bawić się razem jeszcze dłużej! Jestem naprawdę zadowolona z tego dnia i zapamiętam go bardzo dobrze. Miło spędziłam czas, w towarzystwie świetnych osób. Bal gimnazjalistów, nasz bal, był przecudowny! Dziękuję wszystkim, którzy sprawili, że taki był i dziękuję moim znajomym za to, że tyle pozwolili mi powstawiać tutaj zdjęcia, będę miała na blogu świetną pamiątkę :) Kocham Was mocno!

                                                                                                            Najpiękniejsza para balu! 





Moje dziewczyny z klasy 










53 komentarze:

  1. ooo super i zazdroszczę bo ja nie miałam :)

    Pozdrawiam i życzę wspaniałego tygodnia :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sliczne włosy ♥ Fale zrobiłaś lokówką czy jak ? :)
      andziathere.blogspot.com

      Usuń
  2. Wszyscy tacy piękni. Zazdroszczę balu.
    Życzę sukcesów w blogowaniu.
    Olga ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam rok temu i wspominam go dobrze :)
    Ładnie się prezentowałaś!

    nesssy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądałaś! :* Szkoda, że u mnie nigdy nie było takiego balu:(

    Mój blog, zapraszam-kliknij :D

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas jest za mało osób by zorganizowac bal ale będziemy mieć nocne oglądanie filmów i spracer o pólnocy jeśli się udał :D
    Fajnie, ze twój bal się udał
    Pozdrawiam,Madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo, bal gimnazjalny. Swój miałam w zeszłym roku, i pamiętam go równie wspaniale. To niesamowite przeżycie, i na pewno zostaje długo we wspomnieniach, mały przedsmak studniówki :)
    Świetny blog, bardzo interesujące posty, masz takie lekkie pióro dzięki czemu tekst jest naprawdę świetny. A jeśli chodzi o zdjęcia to piękne są! Dodaje do obserwujących, z chęcią będę śledzić Twoją dalszą działalność blogową!
    w wolnej chwili zapraszam
    www.morethanwordsoffc.blogspot.com

    CAŁUJĘ!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bal gimnazjalny?! W mojej szkole nigdy nie organizowali niczego takiego! :c Miałaś na sobie cudowną sukienke, pasuje Ci. :)
    http://oczyoutsidera.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że macie bardzo zgraną klasę, a sam bal był wydarzeniem na miarę studniówki ;) Fajnie, że zrobiliście z tego ważne wydarzenie, bo np. u mnie nie było żadnego oficjalnego zakończenia gimnazjum, więc nie miałam wtedy okazji do takiej zabawy ;)
    teoriakobiety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo się cieszę, że bal udany ;)) Już po samych zdjęciach widać, że świetnie się bawiliście!
    http://jullia2452.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia świetnie ukazują waszą uciechę z balu! Wyglądałaś prześlicznie :)

    Pozdrawiam :)
    more-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej śliczne zdjęcia, ja niestety z mojego komersu nie mam wielu zdjęć. ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześlicznie wyglądałaś!♥ Ja już nie mogę doczekać się swojego balu gimnazjalnego :)

    Zajrzysz? :)
    jully-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeju strasznie ładnie ci w loczkach :)
    Jestem tu nowa więc o tb mało wiem mam nadzieję że się dowiem :)
    Ja już zaobserwowałam :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja swoj bal bede przezywala za rok :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie miałam balu gimnazjalnego :( Teraz tylko czekać na studniówkę :D

    Happiness Blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja swój bal będę miała dopiero za rok. Świetnie wyglądałaś! :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  17. jejku aż z wielką przyjemnością oglądnęłam zdjęcia- wiele humoru♥

    Zapraszam♥Obserwuję♥Pozdrawiam
    aleksandranik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mój bal mam za rok. Ślicznie wyglądałaś! :)
    www.ala--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale pięknie wyglądałaś :)) Mój bal był tak dawno temu że już nawet nie pamiętam kiedy to było :) Miłego dnia ! Buziaki

    http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna sukienka :)
    http://vkrzeszevska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia ! Widać, że była fajna zabawa. Ja swój bal będę miała za rok i już nie mogę się doczekać :D
    Zapraszam do mnie afaik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie wyglądałaś :) Przypomniał mi się mój bal gimnazjalny, ale to było dawno :)

    Pozdrawiam, http://monyikafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna sukienka :) zapraszam do mnie http://lifetime1213.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie wyglądałyście :) Zdjęcia te z pewnością będą wspaniałą pamiątką :*
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ale ślicznie wyglądałaś! piękna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. jeju przepiękne, urocze zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Też miałam niedawno bal! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  28. ślicznie wyglądałaś :D i ogólnie jesteś bardzo ładna
    zapraszam do siebie a jeśli się spodoba zachęcam do obserwacji :Dhttp://bbypattie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja balu gimnazjalnego nie miałam... Ale za to półmetek i studniówka już zaliczone. Takie imprezy mają zupełnie inny klimat niż wszelakie osiemnastki czy dyskoteki w klubie. <3 Zdjęcia super! Klimatyczne! I pamiątka na całe życie!

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale super zdjęcia! Ja swój bal gimnazjalny już miałam ponad 2 lata temu.. Za niedługo studniówka. Ale to zleciało!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja wczoraj miałam swój bal :) Myślałam, że będzie kompletną klapą, a zabawa była świetna ;)
    Śliczne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Też miałam przyjemność uczestniczyć w balu gimnazjalnym, to super sprawa! Nie mogę się doczekać, kiedy będę miała własny <3 Miałaś śliczną sukienkę!

    http://smallerdream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne zdjęcia! :)

    kasiaa583.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Miałaś bardzo ładną sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super zdjęcia! Ja, będę mieć bal gimnazjalny dopiero za 3 lata :D

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  36. Szkoda że u nas nie organizuje się balów gimnazjalnych także za rok mogę sobie o tym pomarzyć :/
    Different Daimond

    OdpowiedzUsuń
  37. Piekne włosy! Jaką stosujesz pielenacje?
    Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno się uczciwie odwdzięczę ;) knowthysel99.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne masz włoski ! Podobna jesteś do Zoelli ;) Ładnie wyglądałaś ;)

    p a u l y n n e x - klik!

    OdpowiedzUsuń
  39. Masz piękne włosy. Bardzo zazdroszczę. Obserwuję i zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :)))
    b3auty-and-the-b3ast.blogspot.com <-- klik klik

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja dopiero bal mam w piątek, ale niestety mamy na małej sali gimnastycznej... Ślicznie wyglądałaś:*

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  41. wspaniale wyglądasz, cudowna sukienka, bardzo mi się podoba.
    czy mogłabyś poklikać w linki w tekscie i pod zdjeciami w tym poście, i w baner na samym dole proszę?

    http://fashionelja.blogspot.com/2015/06/the-way-i-like.html

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudownie zdjęcia! Musialabyć świetna zabawa :)

    Zapraszam na rozdanie - dużo nagród, 4 zwycięzców!
    ROZDANIE (KLIKNIJ TUTAJ)

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  43. U mnie w szkole wczoraj odbywał się bal, jednak ja jeszcze będę musiała poczekać, bo jestem dopiero w pierwszej klasie. Zazdroszczę tak zgranej klasy jak twoja, wyglądacie jakbyście naprawdę cudownie się bawili!
    Obserwuję, świetnie tutaj!

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  44. Bal gimnazjalny to jedna z najlepszych imprez w życiu, ale teraz czekaj na Studniówkę! To dopiero impreza i nie kończy się tak szybko <3.
    Pięknie wyglądałaś ;).
    Zapraszam : http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  45. Wszystkie pięknie wyglądałyście!

    http://annadalesblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. fajnie że macie tyle zdjęć, za parę lat będą świetną pamiątką :)
    lacarolinestyle

    OdpowiedzUsuń
  47. Ale świetna impreza! Piękne stroje dziewczyny ;)

    Zapraszam www.nowaksisters.blogspot.com <==KLIK

    OdpowiedzUsuń