sobota, 13 czerwca 2015

Czerwcowa aktualizacja włosowa

Hejka!

Jednymi z postów jakie chciałam tu wprowadzić, są urodowe. Pojawią się co jakiś czas, jeśli tylko wpadną mi do głowy fajne pomysły. Będzie na pewno trochę rzeczy o włosach, bo jestem taką mini włosomaniaczką. Pomyślałam, że aktualizacje włosowe to dobry pomysł na posty, a przy okazji zmuszą mnie do większego włosowego zaangażowania :)

Spotkałam się tutaj z komentarzami, że mam ładne włosy. Sama bardzo je lubię, chociaż wiadomo, czasem mnie denerwują, a teraz, szczególnie moja grzywka, którą zapuszczam. Włosomaniaczką ( jeśli mogę się tak nazwać, bo niektórym osobom nie dorastam do pięt, a na produktach też nie bardzo się znam, ale staram się dbać o włosy i lubię to, więc zaryzykuję ) jestem od stycznia 2014 roku. Jeśli mogłabym powiedzieć co zyskały moje włosy, to zaznaczyłabym, że poprawił się ich stan, są bardziej mięciutkie, no i ogólnie takie ładniejsze w wyglądzie. Ciągle je zapuszczam i dążę wytrwale do tej mojej wymarzonej długości. Przez półtora roku wypracowałam sobie listę produktów włosowych. Chyba już czas wypróbować coś nowego! Nie piszę Wam dokładnego działania moich produktów, o tym dopiero muszę się nauczyć i nie chcę Was wprowadzić w błąd. Pamiętajcie też, że na każdym, dana rzecz może zadziałać inaczej. Ja napisałam to co zauważyłam na moich włosach. Dodam też, że po każdym myciu suszę włosy suszarką z gorącym nawiewem. Wiem, że lepiej byłoby dla nich gdybym z tego zrezygnowała, ale myję włosy przed spaniem i szybko muszę sprawić żeby były suche. Do chłodnego nawiewu nie mam cierpliwości, haha, chodzi strasznie wolno! Plusem suszenia jest jednak to, że moje włosy są praktycznie idealnie proste. Cel na kolejne miesiące? Zadbać o końcówki, bo potrzebują one regeneracji! Jeśli chodzi o włosowe problemy to polecam Wam bloga Anwen. Koniecznie tam zajrzyjcie!


Mój szampon to Pantene Pro-V. Używam 'Intensywnej regeneracji' albo '2w1' ( z odżywką ). Słyszałam, że jednak wcale nie jest taki dobry i zaczęłam się na tym zastanawiać. Sprawił, że moje włosy przestały być suche, ale zauważyłam, że szybko niszczą mi się końcówki. Chcę teraz wypróbować inne szampony, może okaże się, że naprawdę powinnam go zastąpić na stałe.


Odżywka wzmacniająco-regenerująca w sprayu z Farmony jest przydatna kiedy nie mam zbyt dużo czasu na zajęcie się włosami, ponieważ nie trzeba jej spłukiwać. Po niej moje włosy fajnie się prezentują.


Bardzo lubię odżywkę pielęgnacyjną z Garnier'a z olejkiem z awokado i masłem karité. Po niej moje włosy ślicznie pachną i są bardzo miękkie!


Maska nawilżająca z Alterra'y z granatem i aloesem to jeden z moich pierwszych włosomaniaczych produktów. Zostałam przy niej do dzisiaj, bo jestem z niej zadowolona.


Olejek kokosowy to mój jedyny olejek do włosów, ale sprawdza się dobrze. Nie używałam go często ale myślę, że jeszcze sięgnę po kolejną butelkę.


Czerwcowy stan moich włosów. Zdjęcie jest bez żadnej obróbki kolorystycznej, żebyście mogli zobaczyć mój naturalny kolor, a przynajmniej zbliżony do niego, bo wiecie jak to jest ze światłem :)


52 komentarze:

  1. Masz śliczne włosy! Ja swoje często podcinam :D
    Dziś kupiłam sobie szampon Garnier Ultra Doux z cudownymi olejkami. Ciekawe jak zadziała :)

    Pozdrawiam!
    INNA MYŚL

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię odżywkę z Garnier :-).Masz prześliczne włosy!
    Zapraszam:
    ❤Mój blog❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne włosy! Moje włosy są okropne, haha :)

    Mój blog, zapraszam-kliknij :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz śliczne i długie włosy :)
    Pozazdrościć :*
    Używam tego samego szamponu co ty i jestem z niego bardzo zadowolona :)
    Obserwowanie za obserwowanie?
    Zacznij :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne włosy ^^
    Ja stosuje ten szampon pantene i przyznam, że jest fajny :D
    śliczny design bloga *0*
    obserwuje :*

    ZAJRZYJ DO MNIE

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku jakie cudowne włosy ♥
    http://szeyli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. masz ładne włoski;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne masz te włosy :3 Na mnie szampony Pantene źle działają ale jak widać na każdego działa inaczej.
    Pozdrawiam!

    Dopiero zaczynam - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  9. używam tych samych odżywek, ale moje włosy jeszcze nie są takie piękne jak Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny wpis. Jutro idę podciąć moje strasznie zniszczone końcówki,więc może od razu zajadę do sklepu po kilka kosmetyków z tej twojej listy.

    Jull Blooog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszłam o niektórych produktach :)

    pozdrawiam ciepło :*

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne produkty :)
    Ja nie używam żadnego z nich, ale kiedyś używałam tego szamponu! :D
    Obserwujemy?
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Używam tego samego szamponu z Pantene - jest świetny i niezastąpiony! :)
    Przydatny wpis, oby więcej takich!
    Pozdrawiam ciepło :)

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wpis, muszę wypróbować tę odżywkę w sprayu Farmony i Garniera, chociaż nie przepadam za odżywkami, które trzeba spłukiwać :)

    Mój blog --> http://monyikafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. podpisuje sie pod odzywka garniera, jest swietna!

    Pozdrawiam
    Caroline z http://imacharlatan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Używam tej odżywki z garniera i szamponu z pantene sprawdziły mi się super! :)

    Zapraszam na rozdanie - dużo nagród, 4 zwycięzców!
    ROZDANIE (KLIKNIJ TUTAJ)

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również jestem włosomaniaczką :D Używałam tej odżywki z Garnier'a i maski z Alterry. Masz rację, blog Anwen jest świetny! Ja również skupiam się teraz na końcówkach ;) Twoje włosy są idealne!
    Pozdrawiam serdecznie

    zapraszam do siebie:
    cakewithstrawberry.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam tą odżywkę i maskę ♥ a twoje włosy są po prostu są przepiękne

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Oja, ja tez mam obsesje na punkcie swoich wlosow! Przetestowałam chyba z milion produktów. Na pewno skorzystam z Twoich rad. Swietny post tak samo jak blog, widac ze angażujesz sie w niego i prowadzisz o z pomysłem. Oby tak dalej! Dodaje do obserwujących!
    zapraszam w wolnej chwili

    www.morethanwordsoffc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. super blog i cudny wpis !

    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. super blog i cudny wpis !

    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam tą odżywkę z Garniera jak i szampon z Pantene i też je strasznie polecam. Moim zdaniem to jest najlepszy szampon i idealnie się dopasował do moich włosów ;D

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Jejku sporo tego - ja używałam tylko szamponu i czasem coś na objętość i już.
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny post :) Masz cudne wlosy *-*
    Może wspólna obserwacja? Odpisz u mnie --> Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne włosy! ^^
    www.sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. ja też zapuszczam grzywkę, ale na razie mam po nos :/ xd

    Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo podoba mi się to co napisałaś w notce :)
    Miłego dnia :)

    Zapraszam do siebie: http://poppymiau.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ta odżywka z garniera jest ponoć świetna muszę ją koniecznie wypróbować.
    MÓJBLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam ten szampon jednak mi on nie niszczy wlosw
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszyscy tak polecają tą odżywkę z Garniera, że aż sama chyba ją wypróbuję, gdy skończy mi się moja z Kallosa :D
    http://herbacianeherbatniki.blogspot.com/2015/06/wycieczka-klasowa-2015-kaszuby-gdansk.html
    ~A

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny post ! :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Odżywka z Garniera sprawdziła się u mnie dobrze, ale nie rewelacyjnie :) A z Alterry zdecydowanie wolę odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Również lubię dbać o włosy, ale nie znam się na tym totalnie. W sumie stosuję tylko szampon, odżywkę, raz na jakiś czas maskę i to wszystko. Mam ogromny problem z układaniem się moich włosów, och jakbym chciała to zmienić! No ale cóż :(

    www.different-view-of-the-life.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja nie przepadam za tym szamponem, ani trochę nie działa na moje włosy.
    Naprawdę masz śliczne włosy! :)

    Milena Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne masz włosy :)
    Może wspólna obserwacja ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Osobiście Garnierowi już nie ufam, ale fajnie, że się u Ciebie sprawdza. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Widać, że dbasz o swoje włosy! Ja ograniczam się tylko do mycia szamponem, czesania i czasami jakiejś odżywki, co niestety źle wpływa na kondycję moich włosów. Czas to zmienić! :)

    NOWT POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja też staram się dbać o swoje włosy, myślę, że to ważne i powinny być zadbane. Twoje są piękne.
    Bardzo ciekawy post! ;)
    Obserwuje!
    http://misswerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Suuper blog, obserwuje, zapraszam na mój ;)

    http://the-future-starts-today.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  41. Używałam tego szamponu i był bardzo okey, odżywka też niczego sobie. Obserwuję i zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne włosy <3
    Zapraszam do mnie! :)
    http://books-filmsreviews.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne włosy :) ja ciągle walczę z puszącymi, suchymi i szorstkimi włosami i nie wiem jak na to poradzić, bo żadne maski, mikstury, olejki, odżywki nie działają :(

    domi-doomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń