niedziela, 21 czerwca 2015

Moje wakacyjne plany 2015

Hej!
Dziś pierwszy dzień lata! Aż trudni mi uwierzyć w to, że za kilka dni, przestanę być gimnazjalistką, pożegnam moją klasę i zaczną się wakacje. Dzisiaj podzielę się z Wami moimi wakacyjnymi planami. Jestem ciekawa w jakim stopniu uda mi się je zrealizować. W tym roku wyczuwam naprawdę udane wakacje! Wy też pochwalcie mi się swoimi planami! Mój wianek mam z Sobótek, które wczoraj odbywały się w mojej miejscowości. Początkowo chciałam go puścić do wody, ale w końcu nie poszłam nad rzekę. Został więc w domu i posłużył mi do zdjęć :)


Bułgaria
4 lipca wsiadam po raz trzeci w żółty autokar Fun Club'u i jadę z Polą do Słonecznego Brzegu na obóz. Wybrałyśmy hotel Kotva ( bradzooo mi się podoba! ). Piękna pogoda, super hotel, morze - nie mogę się doczekać!

Obóz taneczny
22 lipca czeka mnie kolejny świetny obóz! Z mojego klubu tanecznego jedziemy na Mazury do Pięknej Góry. Czeka mnie po 6 godzin treningów dziennie. Moje dziewczyny też jadą, będziemy razem w pokoju i czuje, że świetnie będziemy się bawić!

Wyjazdy
W te wakacje planuje też kilka innych, mniejszych wyjazdów. Prawdopodobnie spędzę kilka dni u mojego chrześniaka, oprócz tego może uda się jeszcze gdzieś wyskoczyć. Chciałabym bardzo zwiedzić Karków i Warszawę! Fajnie byłoby pójść też na jakieś spotkania z blogerkami. Zobaczymy co uda się zrobić. A shoppingi? Chyba też mogę je zaliczyć do takich 'mini wyjazdów' :)



Przyjaciele
Wreszcie będę mogła spędzić więcej czasu z przyjaciółkami i częściej wychodzić ze znajomymi! Czuję, że czeka mnie wiele świetnych spotkań, nocowanek. Może jakieś grille, ogniska?

Czas dla swoich pasji
Chcę poświęcić też trochę czasu na rozwijanie swoich pasji. Będę miała czas żeby zwrócić na nie więcej uwagi, przyłożyć się do tego co robię. Mam wielką nadzieję, że uda mi się troszeczkę rozkręcić bloga!

Czas dla siebie
Nie może też zabraknąć czasu po prostu dla mnie. Będę mogła przykładać się bardziej do prowadzenia zdrowego stylu życia. Poświęcę więcej uwagi moim włosom. Planuję też ładnie (i bardzo) się opalić ( ale w tym roku naprawdę przyłożę się do tego postanowienia ). Znajdę chwilę na poczytanie książek i będę miała okazję częściej pograć w simsy. Po prostu zrobię coś dla siebie i odpocznę.


35 komentarzy:

  1. Śliczny wianek jak i zdjęcia! :*
    Ciekawe plany, też zamierzam odwiedzić Kraków i Warszawę a poza tym to 29 czerwca wyjeżdżam do Belgii a 17 sierpnia na kolonie do Włoch, zapowiadają się świetne wakacje! :D

    Mój blog, zapraszam-kliknij :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że nie będziesz marnować wakacji. Również mam w planach Kraków i Warszawę - moje dwa ulubione miasta.
    Cudne zdjęcie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę włosów :D Piękne zdjęcia - będę tu wracać :)
    __________________
    miksologia-urodowa.blogspot.com - Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o takie poważne plany, to obóz sportowy nad morzem, ale planuję również poświęcić duużo czasu przyjaciołom, wycieczkom rowerowym, moim pasjom np. fotografii! :)

    pozdrawiam i zapraszam do obserwowania! :)
    MÓJ BLOG (klik)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w realizacji swoich polanów
    Bardzo fajne zdjecia
    Pozdrawiam, Madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne plany! Zazdroszczę wyjazdu do Bułgarii :) Ahh ja też nie mogę uwierzyć w to, że zaraz kończę gimnazjum! :(

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Plany masz super, na pewno nie będziesz się nudzić :)
    Ja w planach mam wycieczkę do Austrii i Chorwacji. A reszta na spontana!
    Ślicznie wyglądasz w tym wianku :*
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne plany, powodzenia w spelnianiu ;)
    Może wspólna obserwacja ? ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham wianki! Plan super !
    http://xfashionbyus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz w tym wianku! Mam nadzieję, że wszystkie Twoje plany dojdą do skutku!

    MORE-CLOUDS.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja wybieram się nad morze i mam zamiar rozwinąć bloga :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie, że zamierzasz odwiedzić Bułgarię :) ja też odchodzę od swojej klasy, dziwne jest uczucie :/

    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    byAjina
    KILK KLIK KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne plany - zazdroszczę Ci obozu do Bułgarii :( Mam nadzieję, że kiedyś też mi się uda wziąć w takim udział! Śliczne zdjęcia - do twarzy Ci w tym wianku ;) Pzdr i obserwuję x

    P.S. Zapraszam bardzo serdecznie na http://angegar-blog.blogspot.com/ - na blogu łączę tematykę sportu oraz mody, tak więc nie zabraknie stylizacji, motywacji do ćwiczeń, comiesięcznych podsumowań moich efektów, postów na temat diety, przepisów, podróży! Byłoby mi bardzo miło, gdybyś wpadła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia. Ślicznie ci w tym wianku. Ja za dużo nie mam planów, bo plany lubią się rujnować, ale chciałabym pojechać nad morze i w góry. Obserwujemy?
    U mnie nowy post miło mi będzie jak wpadniesz.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że twoje wakacje będą udane. Ja tym razem spędzam je w Polsce :D

    Mój blog -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. ja również mam dużo planów na wakacje :)
    obóz w Hiszpanii, pielgrzymka, wypady ze znajomymi :))) ...

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia, śliczny wianek! :*
    Świetne plany, ja na razie nie mam żadnych :)
    http://gabissxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Obozy tematyczne to niesamowity pomysł na wakacje :)
    pozdrawiam
    agata-rogos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesteś bardzo śliczna, i wciągam się gdy zaczynam czytać twoje posty :)
    Ja jadę do Krakowa, to może się spotkamy i uda mi się zrobić z tobą zdjęcie <3

    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super plany! My też jedziemy do błg, ale do złotych :)

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡
    ♡MEGA KONKURS(klik)♡

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny wianek i zdjęcia. :)

    http://orbid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdroszczę wyjazdu, ja niestety moje wakacje pozostanę w domu:(

    W wolnej chwili zapraszam do mojej przyjaciółki!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawie napisane, naprawdę! Piękne zdjęcia, będę wpadać częściej, bo warto!♥

    Pozdrawiam!
    Poklikasz tutaj, proszę! W zamian zareklamuję Twój blog w następnym poście + zaobserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. masz ciekawe plany na wakacje :)
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Super zdjęcia, pięknie wyszłaś. No i ten wianek .. cudowny :3
    Ja w wakacje wyjeżdżam na miesiąc do mamy, która mieszka w Szwajcarii i potem stamtąd na 2 tygodnie jeszcze lecę na Maltę. A kolejny miesiąc chce spędzić z przyjaciółmi. Życzę ci, żeby twoje pan wypaliły no i udanych wakacji!
    Pozdrawiam :)


    Serdecznie zapraszam do mnie! - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja w wakacje jadę do babci :) śliczne zdjęcia ♥

    ✿Hii Sunshine - kliik✿

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz świetne plany! Oby wszystkie wypaliły :D
    Ślicznie wyglądasz w tym wianku <3

    Happiness Blog

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też nie mogę uwierzyć, jak ten czas szybko leci. Życzę Ci miłych i udanych wakacji. :)
    Śliczny wianek. *_*

    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny wianek!
    http://swiat-niezaleznej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Życzę, aby wszystkie Twoje plany wypaliły! Ja nie mam jeszcze konkretnych planów :D

    Zapraszam! :)
    jully-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  32. masz piękny wianek ;)
    http://foodfashionallthebest.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajny nagłówek na blogu,ten wianek jest cudny,tym bardziej że diy :)
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń