sobota, 27 czerwca 2015

"Póki jeszcze nas na to stać, nie przestańmy się kochać i śmiać. Póki można inaczej to nie dajmy się rozpaczy."

Nie pamiętam dokładnie jak podjęłam decyzję o zmianie szkoły. Chciałam spróbować czegoś nowego. Podstawówka minęła mi bardzo fajnie i naprawdę lubiłam moją klasę, ale nie chciałam stać w miejscu. Dzisiaj, kiedy już jestem absolwentką gimnazjum, mogę szczerze powiedzieć, że nie żałuję mojej decyzji. Trafiłam na świetną klasę, którą bardzo kocham, a w szkole spędziłam kilka niezapomnianych lat. Pamiętam pierwszy dzień w nowym gimnazjum. Pamiętam wiele różnych dni. Trzy lata, a każdy rok zupełnie inny i wyjątkowy. Będę tęsknić za tym, z czym wczoraj musiałam się pożegnać. Już kolejny rok z rzędu nie chciałam wakacji. Szkoda zostawić to za sobą, rozstać się z tyloma ludźmi i przyszykować się na rozpoczęcie nowego rozdziału w życiu. Nadal nie czuję, że to już naprawdę koniec. Gimnazjum to był naprawdę niesamowity okres w moim życiu! " Póki jeszcze nas na to stać, nie przestańmy się kochać i śmiać. Póki można inaczej to nie dajmy się rozpaczy." - są to wersy z piosenki z naszego przedstawienia . Mimo wszystko nie poddam się i nie pozwę, by wspólnie spędzone lata, tak po prostu straciły znaczenie po ukończeniu gimnazjum. Nie trzeba niepotrzebnie się zamartwiać, warto walczyć, by to wszystko dalej mogło przetrwać :) Jeśli chodzi o nasze zakończenie, to według mnie wyszło bardzo fajnie. Najpierw odbyła oficjalna część, a potem było przygotowane przez nas, absolwentów przedstawienie. Tematem był ostatni koncert zespołu 99. Mieliśmy pomysłowy scenariusz i wszystko bardzo fajnie się zgrało, łącznie ze scenografią, która była naprawdę ładna! Na koniec pożegnały nas klasy II. Kiedy skończyły swój program wszyscy uczniowie na hali, zaczęli się przytulać, płakać, dziękować nauczycielom. Później poszliśmy ostatni raz do swoich sal z wychowawcami. Podziękowaliśmy naszej pani i daliśmy jej prezenty. Udało nam się zebrać z dziewczynami trochę zdjęć i filmik, więc obejrzeliśmy je na rzutniku. Fajnie było na koniec powspominać wspólnie spędzone chwile. Wychodząc zrobiliśmy sobie jeszcze ostatnie wspólne zdjęcia. Byliśmy klasą, która została najdłużej w szkole. W końcu jesteśmy ( chyba powinnam napisać byliśmy :( ) wyjątkowi, haha! Bardzo dziękuję mojej najwspanialszej III "c" za te trzy wspólnie spędzone lata!





Życzę wszystkim udanych wakacji! :)

50 komentarzy:

  1. Pożegnania są zawsze trudne :( Mi na szczęście został jeszcze rok z moją klasą.

    pozdrawiam,
    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam jak mi było smutno, gdy żegnałam się z klasą
    a robiłam to w swoim życiu już trzy razy, podstawówka, gimnazjum
    i szkoła średnia. Cudowne zdjęcia, jesteś śliczna i bardzo fotogeniczna :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na szczęście jeszcze nie końce gimnazjum :)
    ale gdy kończyliśmy podstawówkę to było bardzo smutno chociaż wiem że to nie tak jak w gimnazjum ;)
    zapraszam do mnie ;*
    karen-en.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dopiero idę do III kl gimnazjum, więc mam jeszcze rok z moją klasą, teraz za bardzo nie przywiązuję do tego wagi, że za rok my będziemy się rozstawać :(
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnej jakości zdjęcia, świetny design i cudownie napisane, mega! :) ♥

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili:
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez pozegnałam się z klasą :'(
    Patrycja-koszyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również musiałam pożegnać się z moją klasą :(
    My też chyba wyszliśmy ostatni z całej szkoły :D
    Śliczne zdjęcia ♥

    http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja właśnie skończyłam gimnazjum :)
    Teraz będę miała dużo dalej do szkoły :(

    Poklikasz w linki shein ?
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie płakałam ani jak kończyłam podstawówkę ani jak kończyłam gimnazjum. Jakoś nie trafiałam na fajnych ludzi...

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  10. Również jestem strasznie przywiązana do swojej klasy. Nie wyobrażam sobie za dwa lata żegnać się z nią. Oby ten czas mi się dłużył, bo leci zdecydowanie za szybko. Poza tym nie wiem, jakbym wytrzymała nawał pracy w liceum. To pewnie ciężka sprawa, ale jakoś trzeba to przeżyć.

    Blog (opowiadanie)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się żegnałam i było tak smutno ;/ Bardzo będe za nimi tęsknić :c
    Udanych wakacji ! ;*
    Co powiesz na obs/obs? :)
    Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie na blogu że obserwujesz ;)
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja skończyłam gimnazjum, teraz muszę wybrać szkołe. Chyba zdecyduje się na liceum. :)
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja na zakończeniu gimnazjum nie płakałam. Nie czułam żalu, nie popadałam w rozpacz. Mówiąc szczerze - niezbyt się przywiązałam do niektórych osób. Reszta była w stanie depresyjnym, a najśmieszniejsze jest to, że wszyscy mieszkamy na jednym osiedlu :)
    Teraz jestem w liceum. Jest zupełnie inaczej. Na szczęście już się przyzwyczaiłam.

    Pozdrawiam,
    INNA MYŚL

    OdpowiedzUsuń
  14. Bezpiecznych i udanych wakacji!! :)

    more-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam jeszcze dwa lata z moją klasą,ale boję się tego rozstania :).
    Życzę Ci super wakacji :D!
    http://magdasara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też pożegnałam się z klasą, trochę smutne:(
    Na szczęście większość idzie do tego liceum co ja więc będziemy się widywać :D
    Śliczne zdjęcia:*

    Mój blog, zapraszam - kliknij ✿

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja do swojej klasy w gimnazjum się nie przywiązałam i nie było mi się z nią trudno pożegnać :) ładne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Pożegnania zawsze bywają smutne. Piękne zdjęcia! Dziękuję za odwiedziny :* Tobie również życzę udanych i niezapomnianych wakacji! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Pożegnania zawsze bywają smutne. Jednak trzeba iść na przód :) Zazdroszczę Ci tej więzi z klasą - ja kompletnie jej nie czułam, dlatego nie rozumiałam dlaczego niektóre osoby na moim zakończeniu uroniły łzy.... Po prostu wydaje mi się, że nie trafiła mi się aż taka super klasa, choć muszę przyznać, że zła nie była. Życzę Ci powodzenia w nowej szkole i miłych wakacji, podczas których zregenerujesz siły :) Pzdr x

    P.S. Zapraszam bardzo serdecznie na http://angegar-blog.blogspot.com/ - na blogu łączę tematykę sportu oraz mody, tak więc nie zabraknie stylizacji, motywacji do ćwiczeń, comiesięcznych podsumowań moich efektów, postów na temat diety, przepisów, podróży! Byłoby mi bardzo miło, gdybyś wpadła :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podziwiam za to, że nie bałaś się zmienić szkoły idąc do gimnazjum :) Pożegnania zawsze są strasznie smutne ! Pamiętam jeszcze jak ja płakałam na zakończenie gimnazjum ;c

    www.kiercia.blogspot.com - klik !

    OdpowiedzUsuń
  21. też byłam w klasie c :D

    zapraszam do mnie! ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie zakończenie gimnazjum obyło się bez łez, nie byliśmy zżytą klasą :c

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny wystrój bloga:)
    Zapraszam do mnie do zadawania pytań:)
    Mój blog-click ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Pożegnania zawsze są ciężkie, niestety..
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak ja bym chciała mieć wakacje, ehh :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja skaczylam 1 klase technikum :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna jesteś <3
    http://melly-malwik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Pozegnania sa najgorsze, ssliczna :)

    xfashionbyus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Swietny post! Bardzo ladny blog i supeeer zdjecia :))

    Zapraszam / nowy post, moze skomentujesz? ♥
    ♡ Melody's blogg ♡

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja za moją klasą z gimnazjum nie tęsknie.
    Teraz jestem w technikum i może nie mam ekstra klasy, ale to przecież nie dla Tych ludzi się uczę, zdobywam stopnie.
    To jest taki dodatek, zeby nie dostac samemu na głowę z nauką :D Zawsze tak twierdziłam :*
    Zapraszam do siebie : kaanaasia.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !

    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/06/avril-is-our-warrior.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny post ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Powodzenia w liceum, uważam, że mogą to być super lata dla każdego :)) Udanych wakacji! :)
    zapraszam do siebie w wolnej chwili!
    http://wicked-woonderland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Powodzenia w nowej szkole. Super wakacji.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja nie byłam zbyt zgrana z klasą z gimnazjum. W liceum czuję się o wiele lepiej :) Życzę ci, abyś trafiła na równie wspaniałą klasę jak twoja poprzednia :)

    Happiness Blog

    OdpowiedzUsuń
  36. Życzę dalszych sukcesów i obyś znalazła się w fajnej klasie z ogarniętymi ludźmi haha tak abyś mogła o niej wspominac w przyszłości.
    Powodzenia w liceum, oraz udanych wakacji! :)
    http://victoriaoss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam nadzieję że trafisz do równie fajnej klasy, jak ta w której byłas wcześniej :)
    Śliczne zdjęcia :)

    Obserwujemy? Jeśli się zgadzasz zacznij i napisz u mnie, odwdzięczę się :*
    Zapraszam
    http://infinityyoung01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawie napisany post! Myślę, że będę zaglądać tu częściej, bo warto ♥

    Udanych wakacji kochana! :*
    Mój blog *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajnie, że lubiłaś swoją klasę :) Ja niestety nie trafiłam w miłe towarzystwo i tych trzech lat nie wspominam za dobrze :/
    Udanych wakacji! Piękne zdjęcia :*
    gabissxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja niestety miałam taką klasę, że teraz jestem szczęśliwa, że wreszcie nie będę musiała z nimi chodzić do szkoły :)
    Śliczne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciekawy post :* Udanych wakacji :*

    http://agnieszkaboczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Nominowałam Cię do LBA. Tutaj są pytania, na które powinnaś odpowiedzieć, jeśli chcesz wziąć udział w zabawie :).
    http://niebieskaizolda.blogspot.com/2015/06/11-nominacja-lba.html

    OdpowiedzUsuń
  43. ja nienawidziłam swojej klasy kazdy dzien byl dla mnie męka
    MÓJ BLOG ZAPRASZAM-KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń