piątek, 3 lipca 2015

Adidas Superstar J

Hej!

Buty Adidas Superstar ostatnio stały się naprawdę popularne. Bardzo mi się spodobały. Ja też musiałam je mieć, więc niedawno dołączyły do mojej  kolekcji butów. Wybrałam klasyczny model. Jest on bardzo uniwersalny, pasuje naprawdę do wielu rzeczy. Przygotowałam prosty outfit z jego użyciem. Zwykła biała koszulka ( to chyba jedna z moich ulubionych części szafy ), koronkowe shorty i adidasy. Co o nim myślicie? Jeśli chodzi o mojego koka, to zrobiłam go za pomocą wypełniacza, który kupiłam w H&M za kilka złotych ;) Tak przy okazji to kocham buty! Mogłabym mieć 100.000.000 par, haha :)

Jutro wyjeżdżam na obóz do Bułgarii razem z Polą! Zostało tylko kilka godzin. Wierzę, że będzie naprawdę świetnie! Słońce, morze, super hotel, chill... chyba uda mi się w pełni poczuć wakacje :) Mam nadzieję, że uzbieram mnóstwo wspomnień i wykorzystam ten obóz! Jeśli będę miała możliwość, to postaram się być aktywna na Instagramie: @karinasaktura. W tym czasie, na blogu, powinien pojawić się też zaplanowany post :)





buty - Adidas Superstar J
koszulka - H&M
shorty - Stradivarius



33 komentarze:

  1. Uwielbiam stylizaje w takich kolorach!! :) Buty świetnie wyglądają! :)

    ZAPRASZAM NA WAKACYJNY KONKURS! (klik)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylizacja! :)
    Udanego pobytu w Bułgarii. :D

    http://crazy-tusiaa.blogspot.com/
    Pozdrawiam, Tosia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanych wakacji! Też jadę za kilkanaście dni do Bułgarii, więc koniecznie opowiedz potem jak było :)

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście nie lubię butów tego typu, jednak te od dawna mi się podobają i chyba też sobie takie sprawię!

    >> beauty bevst << KONKURS klik klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia.
    Najbardziej z całej stylizacji podobały mi się spodenki.
    http://astrall-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super. Takie stonowane biało-czarne stylizacje są zdecydowanie moimi ulubionymi. Buty świetne.
    Życzę udanych wakacji żółwiki. Proszę mi kupić pocztówki i magnesy w Bułgarii :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są te buty! :D Ja jednak ostatnio kupiłam Nike Roshe Run, bo słyszałam że adidasy się rozklejają :/

    U mnie WIELKI KONKURS, do wygrania nagrody, post promujący i wiele innych!

    ✿ Julia And Fashion – KONKURS KLIK ✿

    OdpowiedzUsuń
  8. boskie są te buty <3

    Pozdrawiam i udanego weekendu ! :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  9. Uważam, że superstary to kultowe buty :) Też mam zamiar je nabyć :)
    Pozdrawiam:*
    Nellyer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyglądasz! :) Podobają mi się twoje spodenki. Chętnie bym je tobie ukradła :D

    Pozdrawiam,
    INNA MYŚL

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam się w tych butach :) są świetne
    Zaobserwowałam i będzie mi miło jeśli także zaobserwujesz;)
    Thedesiree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zdjęcia, piękny blog. ♥ Czekam na kolejny post! :)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili:
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia, wyglądasz przepięknie, jesteś bardzo śliczna. Tak po za tym to świetny blog, piszesz bardzo ciekawie i masz bardzo przyjemny wygląd bloga, z chęcią zaobserwuję! :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    kalkosia

    OdpowiedzUsuń
  14. Zamówiłam te buty i przyjdą mi pewnie we wtorek :)
    Śliczna jesteś, miłych chwil spędzonych na wyjeździe :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Udanych wakacji w Bułgarii! :**
    Mega mi się podobają te buty <3

    amelia-bloog.blogspot.com
    Zapraszam też na KONKURS! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham te buty jeju, marze o nich:(
    Piękne zdjęcia:*

    Mój blog, zapraszam- kliknij✿

    OdpowiedzUsuń
  17. Też strasznie podobają mi się te buty, ale mam wystarczającą ich ilość w szafie, więc na razie nowa para mi nie jest aż taka potrzebna. Piękne szorty i śliczne zdjęcia, ale jak dla mnie stylizacja jest trochę zbyt biała, brakuje mi tu np. jeansu ;)
    Miłych wakacji, masz ślicznego instagrama ;)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Te buty są śliczne! Świetna stylizacja :)
    www.ala--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Super stylizacja ;) spodenki poprostu mega , uwielbiam wszystko co koronkowe ;)
    zapraszam do mnie
    http://stachooowiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ten model superstarów jest chyba najlepszy z możliwych! ja mam niebieskie superstar supercolor i chyba nie miałam wcześniej tak wygodnych butów! :) świetna stylizacja, te koronkowe spodenki- cudne!

    https://anthuliwu.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne szorty ^^ Te buty rzeczywiście ostatnio stały sie dosyć modne, ale mnie akurat do nich nie ciągnie. Wyglądasz bardzo ładnie, miłego obozu w Bułgarii ;)
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne buciki, super blog z chęcią zaobserwowałam i będzie mi bardzo miło jeśli się odwdzięczysz :)
    MÓJ BLOG-KLIK:)

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne są te buty !

    http://anicix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Szorty są piękne ♥ Świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Adidas Superstar <3
    Życzę Ci miłego wypoczynku na obozie :*
    http://akwelele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    OdpowiedzUsuń
  27. Ślicznie wyglądasz, bardzo podoba mi się Twój blog :)
    Mogłabyś kliknąć u mnie w poście w linki z ubraniami? ;)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  28. Nice wooork honey! ;)

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam te buty! Prezentują się świetnie ^^

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Genialne są te buty *.* Śliczny outfit. Udanego obozu, ja w zeszłym roku też byłam na obozie w Bułgarii. :)
    http://fotismylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna klasyczna stylizacja :)
    Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń