piątek, 24 lipca 2015

Bułgaria, Słoneczny Brzeg 2015 cz. II

Hej!
Dzisiaj przychodzę z kolejną porcją zdjęć i wspomnień z tegorocznego obozu w Bułgarii. Tym razem skupiłam się na plaży i centrum Słonecznego Brzegu. Plaża znajdowała się całkiem niedaleko naszego hotelu. My chodziliśmy w mniej zaludnione miejsce. Nie ma to jak leżeć, opalać się i nie robić nic konkretnego, haha :) Morze było niestety zmienne. Za pierwszym razem czyste, a później pojawiało się na zmianę mniej i więcej glonów, a nawet meduzy. Mimo to nie odpuszczałam sobie kąpieli! Jedną z najlepszych była ta na podsumowaniu turnusu. Po wręczenie każdemu dyplomu w jego własnej,  śmieszniej i specjalnie dopasowanej dyscyplinie, wbiegłyśmy z dziewczynami do morza, a raczej ja musiałam je gonić, bo na mnie nie poczekały, a nie zdążyłam zdjąć ubrań, haha :) Woda była wtedy cieplejsza niż powietrze na plaży! Aż szkoda było wychodzić.

Na mieście byliśmy co drugi dzień wieczorem ( wspólnych wyjść nie było podczas dni dyskotek ), w tym raz odwiedziliśmy Nessebar. Centrum jest bardzo fajne, w samym jego środku znajduje się dużo klubów,  a na obrzeżach jest mnóstwo sklepików i supermarketów ( które z Polą zwiedzałyśmy podczas pierwszego wyjścia, bo był wtedy chłodny wieczór,  a my nie wzięłyśmy nic do nakrycia i musiałyśmy gdzieś się ugrzać, haha ). Po drodze mijały nas lokomotywy, karoce i segway'ie - było ich pełno! Z dziewczynami dwa razy odwiedziłyśmy też wesołe miasteczko. Kiedy nie mieliśmy już ochoty chodzić tu i tam, przesiadywaliśmy w McDonald'ach, rozmawialiśmy i śmialiśmy się. Na obozie poznałam bardzo, bardzo fajne osoby!












34 komentarze:

  1. Ojejku, ale ci zazdroszczę! :) Śliczne zdjęcia.
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Musiało być świetnie, piękne zdjęcia! :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie no, ostatnie zdjęcie po prostu świetne :D. Zazdroszczę Wam.
    truthofthunder.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie tam jest, też się kiedyś wybiorę! :)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę wyjazdu <3
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super <3 Zazdroszczę! ^^
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia ♥
    Zazdroszczę wyjazdu :)

    http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne miejsce! :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju, musi byc Ci cudownie :)
    Byłam tam 2 lata temu :)
    Zapraszam nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju, musi byc Ci cudownie :)
    Byłam tam 2 lata temu :)
    Zapraszam nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejciu, nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę<3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjne widoki
    Zapraszam do mnie. Pozostaw w komentarzu swojego bloga a na pewno zostawię cos po sobie.
    nataliaa-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam twojego bloga i obserwuje go juz od dawna. miło że rozwijasz się w dobrym kierunku! :)
    zapraszam do siebie, poklikasz w linki? to ważne:) - > BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia ;')
    http://photo-kinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne zdjęcia, piękny blog. ♥ Czekam na kolejny post! :)

    Pozdrawiam,
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak pięknie jest w tej Bułgarii! Szkoda, że morze było tam zimne, bo byś pewnie częściej zażywała w nim kąpieli ^^ Sama też byłam na obozie i też było wspaniale! :) Śliczne zdjęcia, zapraszam do mnie :)

    http://artistically-immediately.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. jak fajnie tam jest a obozy to super sprawa :)
    słoik dżemu - klik! zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne zdjęcia! Jest tam przepięknie!

    http://blog-akkie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeju zazdroszczę ♥ Te zdjęcia są CUDOWNE *O* Zapraszam do mnie na 2 najnowsze posty - claudiablog6996.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę, że dużo osób było w tym roku w Bułgarii! Ja również, tylko w Złotych Piaskach :)

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne zdjęcia !
    Super się bawiłaś ;) Jeśli będziesz mieć czas zajrzyj ;)
    http://life-by-roksana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Widać, że się świetnie bawiłaś. Zdjęcia piękne :)
    http://cn-internet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. zazdroszczę wyjazdu, musiało być świetnie :D
    pozdrawiam ^^
    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne zdjęcia! Widać, że się dobrze bawiłaś :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Zazdroszczę wyjazdu. Może kiedyś pojadę do Bułgarii :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  26. ojeeej *.* super zdjecia.
    Zajrzyj też do nas w wolnej chwili.
    nowaksisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Tak dziwnie się czuję czytając tego posta, bo jeszcze pięć dni temu tam byłam haha

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń