sobota, 18 lipca 2015

Bułgaria, Słoneczny Brzeg 2015 cz.I

Hej!
We wtorek w nocy wróciłam z obozu zadowolona, oczarowana Słonecznym Brzegiem i opalona ( tak! ). 12 dni minęło mi bardzo szybko i spędziłam je świetnie razem z Polą oraz z poznanymi osobami. Przez ten czas zdążyłam przyzwyczaić się do obozowego trybu życia, poznać miejscowość i skorzystać z jej uroków. Trafiłam do świetnego hotelu i to na nim chciałam się skupić w tym poście. Mogę szczerzę polecić hotel Kotva! Jest duży, ma ładny wystrój, a na jego terenie znajduje się m.in. basen z brodzikiem i mały aquapark. Basen pokochałam, świetnie się w nim pływało! Było przy nim dużo leżaków, więc zanim weszłam do wody, łapałam promienie słońca :) W Aquaparku wygłupiałam się z dziewczynami albo po prostu biegałam z Polą od zjeżdżalni do zjeżdżalni. Jeśli chodzi o mój pokój to był naprawdę w porządku. Dwa pomieszczenia z łóżkami ( z Polą miałyśmy królewskie łoże, haha! ) i łazienka, która była jak na obozowe łazienki spora! Dzieliłam pokój z Polą oraz Olą i Sandrą, które poznałyśmy na miejscu. A jeśli chodzi o jedzenie, to w ofercie mieliśmy też zapewnione 3 posiłki. Z tego co wiem nie wszystkim smakowało jedzenie, ale ja akurat je polubiłam. Próbowałam różnych rzeczy i fakt, czasem nie wszystko było dobre. Jednak wcale nie było tak źle i można było trafić na coś pysznego! I oczywiście podczas obozu zrobiłam mnóstwo zdjęć. Podsumowując cały wyjazd - było świetnie! To mój trzeci obóz z FunClub'u i kolejny raz zgromadziłam mnóstwo pięknych wspomnień. Cieszę się, że mogłam spędzić trochę czasu w tym pięknym, słonecznym miejscu :) Ah, no i trafiłam na najwspanialszą kadrę pod słońcem!












29 komentarzy:

  1. Cieszę się, że obóz był udany. Musicie mi wszystko opowiedzieć ze szczegółami :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia!! :) Ja byłam w Bułgarii w maju na Zielonej Szkole, było świetnie! :))

    pozdrawiam,
    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. W tamtym roku byłam w Bułgarii :D
    Cudowne zdjęcia, ślicznie tam! :*

    Mój blog, zapraszam- kliknij✿

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale tam pięknie! Do Słonecznego Brzegu jadę w sierpniu, już nie mogę się doczekać!

    Pozdrowionka ^^
    Zapraszam na konkurs! KONKURS |KLIK|
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę wyjazdu :)
    Ale cieszę się że wypoczęłaś i wyjazd się udał :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie tam jest :D.
    Chętnie wybrałabym się na taki wyjazd.
    Pozdrawiam!
    magda.sara

    OdpowiedzUsuń
  7. Bułgaria jest cudowna! Jedziemy tam za tydzień ( do złotych) :)

    Pozdrawiamy cieplutko
    Twins Life (klik) <-- duże zmiany u nas♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale pięknie! Ja na wakacje wybieram się w góry :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że jesteś zadowolona :) Zdjęcia są przepiękne!

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę tego wyjazdu, miałam plany jechać w tym roku z funclubem, ale nie wyszło :(
    Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak tam pięknie,musi być na prawdę bardzo fajnie ! :)
    Bardzo podoba mi się twój blog,będę tu zaglądać częściej <3
    Co powiesz na wspólną obserwację ? :)
    U mnie nowy wakacyjny post,zapraszam serdecznie :)
    Mój blog-KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, klimat przebija się przez zdjęcia:)
    Zajrzysz również do mnie? Jestem początkująca. :)
    zapraszam na mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę! Przepięknie tam jest - stwierdzam po zdjęciach! <3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Marzenia się spełniają! Kotva jest cudowna haha <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak tam pięknie
    Zazdroszczę że możesz to wszystko zobaczyć na żywo ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nigdy nie byłam w Bułgarii, chciałabym tam pojechać kiedyś! Ja z kolei jadę na obóz do Hiszpanii z tą firmą 12 sierpnia :) Już nie umiem się doczekać, zwłaszcza, że to mój pierwszy tego typu wyjazd :)

    pozdrawiam,
    http://pohika.blogspot.com/

    ZAPRASZAM NA WIELKI KONKURS URODZINOWY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia i piękna Ty :*
    Obserwuję :)

    zapraszam do mnie:
    http://asiapruchnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne zdjęcia, piękny blog. ♥ Czekam na kolejny post! :)

    Pozdrawiam,
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak cudownie:D my za 3 dni jedziemy do bułgarii na obozik, heeh!:*

    xoxo, J&N.
    Twins Life (klik) <-- duże zmiany u nas♡

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak pięknie *.* Ale fajna zjeżdżalnia :D

    meerga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale pięknie! *-*
    Musiałaś świetnie spędzić czas! :)
    Pozdrawiamy :*
    Nasz Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne zdjęcia, widać że świetnie się bawiłaś!
    Zazdroszczę takich wakacji :)
    http://astrall-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Na kolejnym blogu widzę, że Bułgaria jest piękna, tylko zazdrościć wyjazdu! :)

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ojej jakie cudne miejsce :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie https://aleksandra-karnowska.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń