piątek, 10 lipca 2015

Mój pomysł na... JOGURT Z OWOCAMI


Pomysł na jogurt z owocami zaczerpnęłam ze szkolnej akcji "Mam kota na punkcie mleka", na której podsumowanie, klasy miały zrobić narzucone przepisy. Na moją III "c" przypadły jogurty z owocami. W późniejszym czasie potrzebowałam przepisów do książki kucharskiej na zajęcia kulinarne, więc sięgnęłam też po ten. I zakochałam się, haha! Uwielbiam połączenie jogurtu naturalnego z kawałkami owoców. Dobry pomysł na drugie śniadanie albo podwieczorek. Teraz latem chłodny jogurt to super rozwiązanie! Proponuję Wam dodanie bananów, kiwi i truskawek ( korzystajmy z nich, póki jeszcze są! ), ale możecie też dodać to co lubicie i tworzyć mnóstwo kompozycji. Macie jakąś propozycję? Dajcie mi znać! :)

Składniki:
-jogurt naturalny 
-banan
-kiwi
-truskawki
Jeśli chodzi o ilość produktów, to zależy od Waszego uznania. Można dodać więcej jogurtu albo więcej owoców. To zależy od tego, kto jak lubi :)

Przepis:
Owoce myjemy, obieramy i kroimy na małe kawałki. Wrzucamy do jogurtu naturalnego. Proste!





24 komentarze:

  1. Też uwielbiam takie miksy. Lubię do tego dodać też jakieś płatki owsiane, orzechy, musli itp. Pyszne.
    Blog [klik]

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam połączenie jogurtu z owocami. Często dodaję do takiej mieszanki również orzeszki ziemne (prażone!). Lubię, jak mi coś chrupie :D

    Pozdrawiam,
    INNA MYŚL

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam, na pewno zrobię kiedyś :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. prosto a efektywnie ! :)

    Pozdrawiam i życzę wspaniałego weekendu :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda pysznie, napewno wypróbuję ten przepis! :)
    www.ala--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. O mniami! Musi być pyszne.
    ✖ Pozdrawiam✖

    MÓJ BLOG-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmm pychota,muszę sobie taki zrobić :D.
    Pozdrawiam!
    magda.sara

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojeej, uwielbiam takie desery <3
    Mogłabyś kliknąć u mnie w poście w linki z ubraniami? ;)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Smacznie i zdrowo! na pewno spróbuję :)

    http://orbid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pysznie i zdrowo - tak właśnie lubię :)
    Moje dzisiejsze drugie śniadanie wyglądało bardzo podobnie.

    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To wygląda tak pysznie
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  12. proste w wykonaniu, a jakie smaczne. pozdrawiam i zapraszam do mojej Fabryki Sztuki: daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. prosty i przepyszny pomysł, czyli taki jakie lubię najbardziej :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. wygląda apetycznie i bardzo kusząco :3
    Dopiero zaczynam swoją przygodę z blogowaniem :)
    Zapraszam do mnie <3
    reveliohomenum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawie napisane, bardzo mi się tu podoba, więc będę wpadać częściej! :)

    Zapraszam na giveway z firmą SheIn na moim blogu,
    TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  16. Mmm, musiałabym koniecznie zrobić sobie taki jogurt! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda pysznie. Na pewno też zrobię :)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo prosty i efektowny przepis. Koniecznie muszę wypróbować :)

    KLIK <-- Mój blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy przepis, smacznie wygląda ten deser. Chyba niedługo zrobię sobie podobny. :)
    http://fotismylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Mniam!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  21. Mhh, wygląda smacznie, zdecydowanie wypróbuję ten przepis!

    zapraszam,może klikniesz w linki?
    flawless-space

    OdpowiedzUsuń