sobota, 29 sierpnia 2015

#1 Back to school - Haul

Zaplanowałam kilka postów z bardzo popularnej i lubianej serii ' back to school '. Postaram się przekazać w nich nie tylko wskazówki dotyczące powrotu do szkolnej codzienności, ale także moje pozytywne podejście do tego. Zaczynam od haul'u, ponieważ pomyślałam, że może brakuje Wam jeszcze jakichś rzeczy i traficie u mnie na to, czego szukacie :) 


W tym roku idę do liceum, więc w większości wymieniłam mój stary ekwipunek. Kupiłam nowy plecak, klasyczny model z Vans'a. Wiem, że jest sporo osób go ma, ale naprawdę mi się spodobał, więc nie chciałam z niego zrezygnować. Szukałam jakiegoś prostego plecaka, najbardziej chciałam taki w czarnym kolorze z logo firmy i wybrałam właśnie ten. Możecie kupić go m.in. na stronie sklepu - KLIK!


Kupiłam też nowy piórnik. Na początku nie byłam do niego przekonana, ale w końcu jest mój i teraz cieszę się, że jednak go mam! Jest śliczny, w dzięwczęcym stylu, czyli pasuje do mnie :) Możecie kupić go w Cropp'ie. Nie mam zupełnie nowych przyborów szkolnych, po prostu uzupełniłam luki i brakuje mi jeszcze cyrkla. Czy tylko mi one ciągle się psują i gubią, haha?


Jeśli chodzi o zeszyty, to zwracam na nie sporo uwagi. Uwielbiam otaczać się rzeczami, które są ładne i pasują do mnie. Wybrałam dużo zeszytów z motywacyjnymi napisami, żeby podnosiły mnie na duchu :) Kupiłam je w zwykłym sklepie papierniczym. Kilka dostałam też od mojej chrzestnej. Według mnie fajne zeszyty można znaleźć praktycznie wszędzie, trzeba tylko dobrze poszukać! 

Moja mała szkolna porada: Jeśli nie przywiązywaliście nigdy większej uwagi do wyglądu zeszytów, spróbujcie to zmienić i wybierzcie sobie takie, które będą pasowały do Waszego stylu i charakteru. Małe drobiazgi - właśnie takie, jak ładny zeszyt z podbudowującym hasłem - wywołują uśmiech na twarzy i potrafią dodać nam chociaż odrobinę siły do przetrwania szkolnej codzienności! :)






W liceum, w którym zaczynam teraz naukę, obowiązuje noszenie czarnej lub granatowej marynarki jako mundurka, do której doszywa się emblematy ( szkoła i profil ). Z tego co wiem od znajomych ,marynarkę trzeba mieć po prostu przy sobie, ale mi noszenie jej nie sprawiałoby większego problemu. Przecież świetnie pasuje do klasycznych albo lekko dziewczęcych outfit'ów! Myślę, że właśnie tak będę ją wykorzystywać :) Ja znalazłam idealną dla siebie w Pull&Bear. Naprawdę mi się podoba! Jeśli też szukacie marynarki, możecie tam zajrzeć!



Ja i moje szkolne wyposażenie jesteśmy już prawie gotowi na nadchodzące 10 miesięcy. Zostały tylko małe drobnostki. Jestem zadowolona z tego co mam. Kiedy pomyślę, że będę otoczona takimi fajnymi i ładnymi rzeczami to czuję, że rozweselą one moją szkolną codzienność. Dajcie znać jak Wam idą przygotowania!

47 komentarzy:

  1. Ale świetne zeszyty :) Szczególnie te z pięknymi tekstami(?),cytatami(?) :)
    Plecak i piórnik są naprawdę śliczne!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne rzeczy, zwłaszcza plecak. Mi w ogóle nie uśmiechałoby się noszenie mundurków, nawet jeśli to tylko marynarka.
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w liceum. Żyj, nie umieraj ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam już wszystko oprócz długopisów, które muszę kupić jakoś na dniach. Śliczne zeszyty!

    Mój blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne rzeczy :)
    ten piórnik jest śliczny *.*

    http://shubiduoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne rzeczy zakpiłaś
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy! Ten piórnik i ta marynarka aw! Sama zdecydowałam się kupić w tym roku plecak z Vansa :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny plecak, ja też już gotowa! :*
    Genialny blog :) obserwuję :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam klika tych samych zeszytów :)
    Suoer organizacja :)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczy piórnik :) I baaardzo podobają mi się zeszyty! :)

    Happiness Blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post, a przybory urocze. :)

    Zapraszam do mnie :*
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze zeszyty i piórnik :-D.

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post ♥
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kupiłaś bardzo ładne rzeczy! W szczególności podoba mi się piórnik :) Obserwuję :)

    leutey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też wybrałam zeszyty z motywującymi napisami. Głównie kupiłam je z myślą o tym, aby się nie poddawać w trakcie nauki :D W końcu to już druga liceum...

    INNA MYŚL [blog] | KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialny piórnik! Chyba kupię sobie taki sam, bo nigdzie nie mogłam znaleźć jakiegoś, który by mi się podobał... ;)
    Też mam plecak z vansa, aczkolwiek troszkę inny.
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. strasznie podoba mi się ten piórnik mam nadzieję, że jeszcze są to jutro bym sobie kupiła, bo mój mam od gimnazjum i nawet jeśli teraz idę na studia to myślę, że przydałoby się ze sobą nosić choćby jakieś długopisy żeby nie było :P
    Pochwalę też Twoje zdjęcia bo są naprawdę ładnie wykonane :)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zeszyty i świetny plecak!
    immort4lgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie w liceum nie ma mundurków, ale noszenie marynarki to również nie byłby dla mnie problem :)
    Nawet nie wiesz jak ci zazdroszczę, że dopiero zaczynasz naukę w liceum ! Ja w tym roku maturalna klasa :c
    Przed Tobą najlepsze lata :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Urocze wyposażenie, szczególnie piórnik. Ja większość rzeczy mam z tamtego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny piórnik! Nie mogę doczekać się kolejnych postów z tej serii :)
    http://herbacianeherbatniki.blogspot.com/2015/08/czuje-sie-gupia.html
    ~A

    OdpowiedzUsuń
  20. Piórnik bardzo ładny i świetny plecak :) Zeszyty także bardzo przykuły moją uwagę, mega są :D Życzę miłego powrotu do szkoły :) Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Właśnie dziś kupiłam ten sam piórnik, tak jak planowałam w komentarzach wyżej, hahaha :D
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowny piórnik ! Super zdjęcia ♥
    http://wikaandstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne rzeczy. Bardzo podobają mi się zeszyty z motywujacymi napisami. Jednak ja stawiam na klasykę - zeszyty Oxford. A marynarka bardzo ładna. Ja chodziłam do gimnazjum z mundurkami
    Ale pod koniec 3 klasy miałam już dosyc.
    Bardzo podoba mi się Twój styl pisania i zostaje na Twoim blogu na dłużej!
    Zapraszam do mnie! - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny piórnik i chyba sama sobie taki kupię, jak byłam ostatnio w croppie to właśnie takiego szukałam, ale nie mogłam znaleźć niestety. Śliczny plecak :)
    Serdecznie zapraszam do mnie : Mój blog kliknij :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Plecak i piórnik bardzo mi się podoba, a zeszyty są przepiękne ! Ja również wybieram takie, aby lepiej mi się uczyło :D na moim blogu też jest Back to school więc zapraszam /);)


    mojswiat-omnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny plecak jak i reszta wyposażenia szkolnego ;))

    OdpowiedzUsuń
  27. też zawsze szukam zeszytów, których okładki będą mi sie podobać ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Hello I'am Chris !
    I suggest you to publicize your blog by registering on the "directory international blogspot"
    The "directory" is 19 million visits, 193 Country in the World! and more than 18,000 blogs. Come join us, registration is free, we only ask that you follow our blog
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************
    Thank you for following my blog - it is greatly appreciated! :o)
    i followed your blog, please follow back
    ++++++++++++++++

    OdpowiedzUsuń
  29. Aż chciałabym wrócić do szkoły takie super teraz są zeszyty, piórniki, plecaki...

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny piórnik i plecak. Wszystko słodkie. Też lubię zeszyty z serii keep calm.
    mój blog! klik!

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne zdjęcia! U mnie na blogu podobny post! Również szukam zeszytów, których okładki będą mi się podobać takie są jak dla mnie najlepsze!
    Obserwuję, jeżeli u mnie ci się spodoba to też możesz zaobserwować!

    olikk-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam podobny zeszyt do religii tyle, że z niebieską wstawką i innym cytatem :) Piękny jest piórnki, taki słodki!

    Zapraszam na mojego bloga, może zostaniesz na dłużej? (klik)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pierwszy raz słyszę/czytam o mundurku w liceum :o! Ja na szczęście (albo i nieszczęście) na studiach potrzebuję tylko jednego długopisu i jednego zeszytu :).
    Pozdrawiam i zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne zeszyty ! Czasami widząc takie cuda tęsknię za szkołą :)

    OdpowiedzUsuń