wtorek, 4 sierpnia 2015

Nessebar

Cześć 

Przedwczoraj wróciłam z Giżycka, z obozu tanecznego organizowanego przez klub, do którego chodzę na zajęcia. Jeśli miałabym opisać go najkrócej jak się da, powiedziałabym: ,,Coś niesamowitego!". Bawiłam się świetnie! Szkoda, że dobiegł on już końca. Podsumowując pierwszy miesiąc wakacji, to minął mi on bardzo ciekawie i ... prawie w całości poza domem! Byłam w swojej miejscowości tylko równy tydzień, a potem ruszyłam do Bułgarii. Po obozie mieszkałam 6 dni u babci, ponieważ kiedy miałam przerwę między obozami, moi rodzice byli na swoich wczasach. Później wyruszyłam na Mazury. Dzisiaj jestem w domu dopiero 9 wakacyjny dzień, haha! Trochę się za nim stęskniłam. Ale taki miesiąc bez domu to ciekawe doświadczenie :) Sierpień zapowiada się równie fajnie. Czuję, że to będą naprawdę udane wakacje! Mam zaplanowanych jeszcze kilka obozowych postów i ze Słonecznego Brzegu i z Mazur, także zaglądajcie! :)

Cofnijmy się do początku lipca. Podczas pobytu w Bułgarii miałam okazję dwa razy być w Nessebarze. Za pierwszym razem poszliśmy tam wieczorem i mieliśmy czas wolny. Znalazłyśmy wtedy z Polą drogę na molo. Trafiłyśmy akurat na zachód słońca i widoki były przepięknie! Nessebar po zmroku wygląda cudownie! Później miło było po prostu pochodzić sobie tymi większymi i mniejszymi uliczkami i popatrzeć co w sobie skrywają. Za drugim razem udaliśmy się na plażę muszelkową i kąpaliśmy się w morzu ( chodzenie po muszelkowym dnie trochę boli ). Po tym zostaliśmy jeszcze na zakupy. Jak dla mnie ta miejscowość jest naprawdę urocza!  Ma w sobie zachowane ślady przeszłości,  jest bardzo ładna, a widoki z poszczególnych miejsc zachwycają! Małe uliczki, w których znajduje się mnóstwo sklepików, ładne restauracje, molo, plaża z muszelek - nie warto tego ominąć! Nessebar po prostu ujął moje serce :)


















47 komentarzy:

  1. Byłam w Bułgarii w maju i równiez zwiedziłam Nesebar, mam nawet zdjęcia w tych samych miejscach! To rzeczywiści piękne miejsce! :))

    Czy mogłabyś poklikać w linki w tym poście? będę wdzięczna! :) ----->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, jak pięknie! Zazdroszczę tak udanych wakacji: )

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne widoki ! Chętnie bym odwiedziła to miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne miejsca.Wspaniale :-D.

    Pozdrawiam ❤
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia! Słyszałam już kiedyś o Nessebarze:)

    Zapraszam do mnie, gdzie opisuje moją małą podróż po Chinach:)
    nakrancumarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne widoki i piękne zdjęcia :) Co tańczysz?

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Jakie piękne widoki! Tylko pozazdrościć takich wakacji :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę tylu wyjazdów :)
    Poklikasz w banery po prawej stronie? To dla mnie bardzo ważne.
    http://tropical-fruiits.blogspot.com/2015/08/inspirations.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne miejsce. Widzę, że aktywnie spędzasz wakacje. Tyle wyjazdów. A ja siedzę w domu, chociaż to nie wcale taka zła opcja.
    truthofthunder.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nieziemskie widoczki! Cudowne zdjęcia :))

    Julia's Secret KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  11. super tam! masz śliczną figurę :*
    Pozdrowienia ze słonecznego Sopotu! :*
    http://dorey-doorey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, że podobało ci się na obozie, bardzo fajne zdjęcia! Byłam rok temu w Bułgarii w Złotych Piaskach, jednak muszę powiedzieć, że nie było tam tak pięknie jak u Ciebie ;)
    Co powiesz na wspólną obserwację i wymianę komentarzami? Daj znać u mnie ;) http://imagine-day.blogspot.com/- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne zdjęcia zazdroszczę wyjazdu !
    karen-en.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)

    http://fashionandeuforia.blogspot.com/

    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak tam ślicznie, zazdroszczę! *-*
    Zaobserwowałam ;)
    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  16. super, 3 lata temu też tak miałam ze miesiąc poza domem ;))

    Pozdrawiam i miłego dnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne zdjęcia :) Musiało być genialnie. Ja z klubem jadę na obóz siatkarski w ostatnich dwóch tygodniach wakacji. Miłego dnia :)! Pozdrawiam i zapraszam
    Different is Beautiful - klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne zdjęcia;)! Powodzenia w blogowaniu:)!Na moim blog pojawił się nowy post tym razem ze sportowym lookiem-http://kingefashion.com/be-strong-girl/ - zapraszam serdecznie na bloga;)! Będę zaglądać tutaj częściej. Buziaki, Kingefashion:*

    OdpowiedzUsuń
  19. byłaś w bardzo ładnym miejscu, zdjęcia wyszły prze pięknie :*
    obserwacja za obserwacje ?
    była bym bardzo wdzięczna jak byś poklikała u mnie na blogu w linki
    http://believe-in-dreaams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie świetne zdjęcia! Aww, Bułgaria. Chciałabym mieć takie wakacje jak ty :(
    Obserwuję i czekam na więcej wakacyjnych postów ;*

    Jeśli jesteś zainteresowana, napisałam recenzję o książce Girl Online! :)
    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne widoki :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    Môj BLOG /KLIK/

    PS: Follow for follow? I always follow back !

    OdpowiedzUsuń
  23. jakie cudne widoki ! Jakie masz śliczne chude nogi wow ! może wspólna obserwacja ? http://xpaulaszx.blogspot.com/ proponuję ale liczę na stałą czytelniczkę i ja również ją zostanę ; )

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak tam cudownie <3 Zazdroszczę!!
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ ----> Zaobserwuj ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Zazdroszczę bardzo wyjazdu, jako że ja w te wakacje nigdzie nie byłam :) Przepiękna okolica, chciałabym się tam znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ah jest pięknie!
    Również byłam na obozie tanecznym, jednak na tym się skończyło.
    Nie narzekam w sumie te wakacje spędzam na odpoczynku i mi to pasuje ;)

    http://claaudiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniałe zdjęcia :)
    soelliee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękne zdjęcia,zazdroszczę wyjazdu.
    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  29. Zazdroszczę wyjazdu :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Widzę,że wszyscy w tym roku do Bułgarii,haha. Ja byłam w Bułgarii już dawno,jako mała dziewczynka. Wszystko wspominam raczej dobrze :) Świetne zdjęcia!

    Jull Blooog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapraszam do mnie :) sayhellotonatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Super spędzasz wakacje ! :D
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowne miejsca! Fantastycznie spędzony czas! Buziaki ♥ |blog|

    OdpowiedzUsuń
  34. To dobrze, że się świetnie bawiłaś :) Grunt to mieć jak najfajniejsze wspomnienia z wakacji!

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale śliczne widoki! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  36. Zazdroszczę tak udanego wyjazdu, przepiekne widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Byłam tam i mega mi się podobało. Żałuje jedynie, że nasza wycieczka tam odbyła się wieczorem :(

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń