poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Podsumowanie wakacji

Trudno mi uwierzyć, że mamy już 31 sierpnia! Dzisiaj było tak gorąco, że czuję jakby wakacje dopiero się zaczynały, a nie kończyły. Szkoda, że to ostatnie chwile. Ten czas był naprawdę świetny i każdy dodatkowy dzień, żeby jeszcze go ulepszyć, z chęcią bym przyjęła! Przede wszystkim pierwszy raz tak długo byłam poza domem. Moje wyjazdy zajęły mi dokładnie 31 dni. Byłam na obozie w Słonecznym Brzegu, na obozie tanecznym w Giżycku, u Jessiki i u mojego chrześniaka. Kiedy dodam do tego czas mieszkania u babci między obozami ( nie pojawiłam się wtedy w domu ), wychodzi 37 dni! Pozostałe cztery tygodnie starałam się wykorzystać jak najlepiej. Każdego dnia coś się działo - raz było to coś większego, raz mniejszego. Mój wakacyjny czas poświęciłam rodzinie, przyjaciołom i znajomym. Znalazłam też chwile dla siebie samej. Jestem bardzo, bardzo zadowolona!


Moje ulubione momenty wakacji:
Podczas obozu w Słonecznym Brzegu, kiedy ze znajomymi nie chciało nam się już chodzić w nocy po mieście, siadaliśmy w McDonaldzie i potrafiliśmy śmiać się i przegadać 1-2 h
Turniej taneczny na koniec obozu w Giżycku. Wreszcie się przełamałam, a nawet udało mi się zdobyć Srebrne Jajo
 Nasz skecz o Romku i Julce na obozie w Giżycku
Koncert Disco Polo w telewizji, który oglądałam z wujkami, haha!
❤ Wieczorne wyprawy na rolkach podczas mojego pobytu u Jessiki
Rozmowy z Oliwią
Nocowanie u Wiktorii
❤ Nocowanka w namiocie z Anią, Jagodą i Kasią

Najchętniej wypisałabym wszystko, jednak chciałam wybrać coś, co byłoby podsumowaniem wakacyjnego czasu. Każdy moment był dla mnie wyjątkowy. Te których tu nie wymieniłam także zapamiętam bardzo dobrze. Bawiłam się świetnie! Ciągle przychodzi mi na myśl coraz więcej rzeczy, które mogłabym wpisać u góry. Najlepszym określeniem na te wakacje jest to, że były po prostu piękne! A czuję, że z każdym rokiem będzie coraz lepiej :) Dziękuję wszystkim, którzy sprawili, że były one takie niesamowite! 

Opowiedzcie mi jak Wam minęły wakacje! Powodzenia wszystkim w nowym roku szkolnym! 



42 komentarze:

  1. Ale śliczne zdjęcia! <3 Mi wakacje minęły wspaniale! :D

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, zazdroszczę, że całe wakacje miałaś "przebiegane" x

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia, mi wakacje minęły za szybkoo x
    http://polowcia--blog.blogspot.com //zapraszam na back to school!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi również wakacje udały się w 100%
    Byłam nad jeziorem z rodzicami, kilka razy spałam u przyjaciółki i byłam w Krakowie na 6 dni :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też wakacje minęły bardzo dobrze! ;)
    Mój blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że miałaś udane wakacje. Ja spędziłam je prawie całe w domu, ale nie jest mi z tego powodu przykro.
    Również życzę powodzenia w szkole. Żyć nie umierać!

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tego, co przeczytałam mogę wywnioskować, że spędziłaś świetne wakacje!

    Twój blog ma wsobie to coś, dlatego zostaję u Ciebie na dłużej! Jeśli spodoba Ci się mój blog, dołącz do obserwatorów, a ja jak najszybiej odwdzięczę się tym samym. :)
    NOWY POST W KINGA'S KINGDOM - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać, że sporo się u ciebie działo ... u mnie w sumie też. Piękne zdjęcia! Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje tegoroczne wakacje zdecydowanie zaliczam do najbardziej udanych :D.Życzę Ci powodzenia w nowym roku szkolnym :*

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post ♥
    magda.sara - klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się, że twoje wakacje były udane! Moje też będę wspominała bardzo miło :)

    Happiness Blog

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz :)
    powodzenia w nowym roku szkolnym


    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia! Mi wakacje minęły niestety bardzo szybko i pracowicie ;/

    Pozdrawiam
    ☕ Czarna Kawaa - klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia! Bardzo fajnie, że wakacji Ci się udały!
    Konkurs idealnie dla Ciebie! Zapraszam: Mój blog - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie że masz miłe wspomnienia z wakacji. Powodzenia w nowym roku szkolnym! :)

    Serdecznie zapraszam do mnie: http://world-of-sandra-anna.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że wakacje Ci się udały. :)
    Świetne zdjęcia!

    Milena Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  16. sporo momentów godnych zapamiętania, super. <3 poza tym to wyglądasz prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałaś świetne wakacje! :)
    Śliczna zdjęcia. Masz przepiękne włosy :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałaś świetne wakacje <3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ -----> Zaobserwuj! ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Super zdjęcia i fajnie spędzone wakacje ! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Aj... szkoda tylko, że wszystko co dobre, szybko się kończy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Rzeczywiście sporo czasu spędziłaś poza domem, widać, że twoje wakacje były udane :) Super jest mieć poczucie, że dobrze wykorzystało się wolny czas
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne zdjęcia :)
    śliczne masz włoski ♥
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny look, naprawdę mi się podoba ;) Życzę ci sukcesów w dalszym blogowaniu ;)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/08/pastel-blue.html zapraszam na mojego bloga!! Każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Niby prosty look , a ma jednak coś w sobie :)
    Zapraszam :) klik-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Widzę, że masz naprawdę ciekawe wspomnienia z wakacji :) Pozdrawiam, www.polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. fajne zdjęcia i fajnie , że napisałaś najfajniejsze momenty
    bo fajnie będzie tak kiedyś do nich wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Czas mija tak szybko... ;) powodzenia w szkole!

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne zdjęcia, dla mnie były to zdecydowanie najlepsze wakacje. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam czytać taki posty, kiedy autorka nie płacze, że nic nie zrobiła w wakacje i czały czas była w domu. W końcu aktywne życie zależy tylko od nas :)

    Brzydki Ptak Blog

    OdpowiedzUsuń
  30. Super, że miałaś udane wakacje! Moje również takie były :) Masz prześliczne włosy!

    NOWY POST leutey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. To świetnie,że się nie nudziłaś jak większość społeczeństwa w tych czasach :)
    Świetne zdjęcia,obserwuję <3
    nataszablogg <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie wyglądasz!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  33. Dopiero minęły cztery dni szkoły, a ja mam tego dosyć. Zawsze można wracać do wspomnień czy zdjęć.
    annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Zazdroszczę obozów, musiało być super :3
    Genialne zdjęcia!

    miłego dnia! thousand-miles-to-heaven

    OdpowiedzUsuń