środa, 23 września 2015

16

Dzisiaj o godzinie 6:30 oficjalnie stałam się szesnastolatką! Małe podsumowanie - co miniony rok wniósł do mojego życia? Dużo szczęścia, pozytywnych myśli i dobrej energii do działania. Nowe znajomości, nowe przygody, nowe pomysły, nową wiedzę. Odkrycie wielkiej miłości do tańca. Radość z prowadzenia zdrowego stylu życia. Blogowe wyzwania. Czas spędzony z cudownymi osobami. Wspaniałe wakacje, udane podróże. Nową szkołę. Trochę smutku i łez - ale przecież to też jest częścią życia każdego człowieka! Przez ten rok zyskałam dużo wewnętrznej siły i udało mi się poukładać to w czym się pogubiłam. Czuję że w moim życiu idę w dobrym kierunku! Mam mnóstwo chęci do działania i pozytywnie patrzę na świat. Jestem bardziej świadoma tego czego chcę i bardziej świadoma samej siebie.

Uważam że urodziny powinny być wyjątkowym dniem dla osoby, która je obchodzi. Takie nasze własne święto, czas kiedy powinniśmy czuć się szczególnie, który powinniśmy spędzić z kochającymi nas osobami. Cały dzień z wielkim uśmiechem na twarzy! Ja sama lubię kiedy moje urodziny przebiegają w wesołej i miłej atmosferze, staram się zrobić w nie coś fajnego i cieszę się nawet najmniejszymi drobnostkami :)

A jak wyobrażam sobie kolejny rok? Optymistyczne nastawienie, dążenie do celu, rozwijanie pasji i nowe życiowe doświadczenia. Ja i ważne dla mnie osoby. Po prostu jak najlepsze wykorzystanie tego kolejnego etapu pod nazwą '16'.

Chciałam też napisać coś dla Was :) Kiedy będziecie mieli kolejne urodziny, poświęćcie chwilę na zastanowienie się co przyniósł Wam miniony rok, a czego oczekujecie od kolejnego. Znajdźcie jak najwięcej plusów, nie zasmucajcie się minusami. Spróbujcie znaleźć dobre strony gorszych sytuacji. Zapiszcie na trwałe w pamięci swoje ulubione wydarzenia. Postawcie sobie nowe cele, wyzwania. I cieszcie się z tego dnia. To w końcu Wasze urodziny! Wyjątkowy dzień, w którym powinniście poczuć się ważni i szczęśliwi!





37 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego kochana! ♥ Ja oficjalnie stanę się piętnastką w sobotę :D Także mega się cieszę ^^
    Buziaczki:* zyciedlapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłości do tańca hmmm? Ja od dłuższego czasu bardzo chciałabym spróbować tańca! Ale na początek się porozciągam w domu i popróbuję najprostszych rzeczy we własnym zakresie XD Zwłaszcza, że moja kondycja leży i kwiczy :D
    Wszystkiego najlepszego i jeszcze bardziej obfitującego w sukcesy i pozytywną energię kolejnego roku życia! :)

    http://silverpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego Najlepszego!! :D Masz rację, urodziny to szczególny dzień! :)

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego! ♥
    Super zdjęcia!

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. No to wszystkiego najlepszego, kochana! Hot szesnastka, czy jak to się mówi. Dobrze, że wiesz, w którą stronę iść - to najważniejsze. Spełniaj się dalej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale się cieszę, że zdążyłam! Życzę ci jak najwięcej sukcesów w blogowaniu, bo idziesz w dobrym kierunku! Spełnienia marzeń, dużo zdrowia, szczęścia, dobrych ocen haha, sukcesów w tańcu i czego tam chcesz ;)

    luska-everywhere - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. sto lat :)
    super zdjęcia :D
    zapraszam
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego! :) Oby ten kolejny rok również był udany, a smutku i łez było jeszcze mniej :)
    ClaraMagdalene.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. No to Wszystkiego najlepszego księżniczko :*** dużo szczęścia i spełnia marzeń i fajnego chłopaka , a o takiego ciężko hahaha . ;) Boskie zdjęcia. Kiedy masz w planach kolejny post. ?
    Co powiesz na wspólną obserwację. ?? Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego, piękna istotko! Pamiętam, gdy ja miałam szesnaście lat... To był najlepszy wiek, najlepsze wspomnienia i zdecydowanie najlepszy czas. Oby i Twój był tak udany, jak mój!
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. spełnienia marzeń :)

    wpadnij też do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia ♥
    Spóźnionego najlepszego, skarbie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownie wyglądasz z tą kupą na głowie ♥ haha :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !
    http://want-cant-must.blogspot.com/
    ps jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny pomysł z tym przemyśleniem "Co przyniósł nam ostatni rok", jednak ja następne urodziny mam dopiero w sierpniu i mogę się założyć, że o tym zapomnę. :D
    Śliczne zdjęcia!

    Milena Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  16. cudne zdjęcia i spóźnione najlepszego!!:*

    Pozdrawiamy cieplutko:*
    Nowy post na TWINS LIFE (KLIK)♡

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja za 8 dni będę mieć 16 lat ;3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Spełnienia marzeń, zdrowia, szczęścia i wszystkiego najlepszego <3 (Przepraszam, że troszkę spóźnione)
    Świetne podejście. Nigdy nie zastanawiałam się jak minął mi rok, czy był dobry, co udało mi się osiągnąć. Od teraz na pewno spróbuję :)
    Piękne zdjęcia!
    http://everything-by-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. wszystkiego najlepszego! :) a ja się zastanawiam, kto wymyślił obchodzenie urodzin :D
    poklikasz w linki w nowym poście? :)
    zapraszam Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejku, wszystko idealnie ujełas w tych słowach !
    Masz rację, bo urodziny to NASZ DZIEŃ !
    Wszystkiego Njalepszego ;*
    Obserwuję i licze że zajrzysz do mnie

    Zapraszam na mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń! :)
    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Spóźnionego wszystkiego najlepszego! :D

    Pozdrawiamy cieplutko:*
    Nowy post na TWINS LIFE (KLIK)♡

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne zdjęcia, masz bardzo ładny kolor włosów (wiem, nietypowy komplement)
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. W takim razie spóźnionego wszystkiego najlepszego :)
    Świetne zdjęcia, masz śliczne włosy *.*
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkiego naj naj najlepszego! Ja skończyłam swoje 16 urodziny kilka dni temu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Sto lat! Jakie piękne włosy, ludzie i ten kolor *o*
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne zdjęcia! Wyglądasz prześlicznie :) Ja starałam się świętować jak najlepiej swoje 16-urodziny bo był to dla mnie mały przełom względem mojego zagłębiania się w kulturę amerykańską :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny blog :)
    .
    .
    Co powiesz na obs za obs? (jak tan,anpisz u mnie na blogu)
    Zapraszam http://fashionandeuforia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne zdjęcia!
    Zapraszam do mnie ;)
    http://luxjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakie piękne zdjęcia, ślicznie ci w tej fryzurze :)


    22-ffashion.blogspot.com - klik :)
    https://instagram.com/theluckyooone/

    OdpowiedzUsuń
  31. Spełnienia marzeń!

    Pozdrawiam,
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. wszystkiego najlepszego!
    pozdrowionka
    creativamente-o-sztuce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń