sobota, 5 września 2015

#2 Back to school - Dlaczego warto chodzić do szkoły?

Przez pierwsze tygodnie szkoły potowarzyszą Wam jeszcze moje posty z serii 'Back to school'. Myślę, że to dobry pomysł żeby pojawiały się one także w takim czasie, nie tylko w wakacje, bo pomogą podtrzymywać pozytywne nastawienie! Dziś przychodzę do Was z motywacyjnym postem. Wiem, że takie pojawiają się na wielu blogach, ale jeśli w kółko będziecie czytać i czytać żeby się nie poddawać, dbać o swoje szczęście, nie zasmucać się szkołą i tym podobne, to w końcu bardzo mocno w to uwierzycie :) Jako temat przewodni wybrałam: 'Dlaczego warto chodzić do szkoły?'. Jest dużo plusów, tylko czasami trudno nam je dostrzec, kiedy mamy już dosyć. Mi też czasem jest ciężko, niepotrzebnie się stresuję i marzę o chwili wolnego. Ale oprócz tego często nie mogę się doczekać konkretnego dnia, miło pracuje mi się na lekcji, a kiedy dostanę dobrą ocenę jestem szczęśliwa. Lubię chodzić do szkoły i lubię się uczyć :) Mimo, że chwilami jest trudno, warto mieć pozytywne nastawienie!


Kilka powodów, dla których warto chodzić do szkoły:
1. Zdobywamy dużo wiedzy, która może nie zawsze przydaje się w praktyce, ale za to my sami ciągle się rozwijamy.
2. Mamy możliwość uczenia się rzeczy, które potrzebne będę nam żeby dostać się na wymarzone studia, dzięki którym będziemy mogli pracować w wymarzonym zawodzie.
3. Możemy rozwijać swoje zainteresowania - różnego rodzaju kółka nam w tym pomagają.
4. Możemy udzielać się w różnych akacjach. Osoby, które lubią coś organizować albo chętnie pomagają innym mają szansę się wykazać.
5. Uczymy się jak rozplanować nasz dzień, tak żeby ze wszystkim dać radę. To też jest przydatne, bo później łatwiej nam będzie rozplanowywać dni pracy albo ważne wydarzenia.
6. Spotykamy w niej swoich znajomych i możemy spędzić z nimi trochę czasu.
7. Nie nudzimy się, bo w szkole zawsze coś się dzieje. Wystarczy nawet zwykła rozmowa z koleżanką na przerwie i już jest ciekawiej!
8. Nie marnujemy czasu! Wykorzystujemy go dobrze, bo robimy coś dla siebie - uczymy się i rozwijamy swoje zainteresowania :)

Teraz Wy pomyślcie o jednej rzeczy, dzięki której według Was warto chodzić do szkoły i napiszcie mi ją tutaj! Pamiętajcie - wszystko zależy od Waszego podejścia. Jeśli polubicie szkołę i odkryjecie w niej to co sprawia Wam radość, to będzie Wam o wiele łatwiej funkcjonować w roku szkolnym. I możecie opowiedzieć mi też o Waszym powrocie do szkoły, chętnie wszystko poczytam :)





42 komentarze:

  1. Ja uwielbiam się spotykać z przyjaciółmi w szkole! :D

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię w szkole to że mogę pogadać z przyjaciółmi, pośmiać się itp. bo czasami poza lekcjami nie ma na to zwyczajnie czasu :)

    Zapraszam na mojego bloga, może zostaniesz na dłużej? (klik)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno zgodzę się z tym, że nie marnujemy czasu, o ile oczywiście wykorzystujemy lekcje do nauki, a nie grania na telefonie :D. No i każdy chyba poszedłby do szkoły chociażby ze względu na przyjaciół.
    Truth of Thunder | Heaven in Black

    OdpowiedzUsuń
  4. w sumie zgodzę się ze wszystkimi punktami :)
    najważniejsze to być pozytywnie nastawionym do sprawy, bo bez tego ani rusz :D i wiedzieć, że szkoła to nie koniec świata i wg mnie lepiej mieć obowiązki i nie musieć przejmować się niczym innym niż mieć obowiązki (praca) ORAZ musieć przejmować się pieniędzmi, rachunkami itp., poza tym z pracy chyba łatwiej wylecieć niż ze szkoły :D

    http://silverpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy z nas musi przetrwać jakoś w szkole nie ma rady, przynajmniej są w niej przyjaciele :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoła daje nam naprawdę wiele i bardzo często nie zdajemy sobie z tego sprawę :)
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoła daje nam tyle możliwości, ale jeśli chodzi o naukę to zależy wszystko od nauczyciela.


    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoła sama w sobie nie jest zła... To zwykle przez ludzi jesteśmy w złym humorze :)
    Plusy chodzenia na lekcje? Na pewno większa wiedza na dany temat.

    INNA MYŚL [blog] | NOWY FILMIK NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz piękne,niebieskie oczka *.*
    Ja chcę,żeby ten rok minął błyskawicznie szybko,tak jak wakacje.Jedyne co mi daje siłę do codziennego wstawania do szkoly to moi przyjaciele :)
    nataszablogg <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ahh , rok szkolny , może jakoś przeżyjemy ;))

    Obserwuję !
    Jeśli mój blog Ci się spodoba również zaobserwuj ;))
    Nowy post na blogu-GlamFace-klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny blog! Piękne zdjęcia, a w liście czemu warto - zwarłaś wszystko! Brawo! :) Pozdrawiam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja tam się cieszę że nie muszę chodzić już do szkoły ;p jednak studia to zupełnie inna sprawa. Bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Według mnie do szkoły warto chodzić dla przyjaciół i zdobywania wiedzy! Śliczne zdjęcia :)

    Nowy Post!- Klik!
    Mój post na FAMFY-Klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Najważniejsze jest nastawienie :)

    Pozdrawiam i miłego tygodnia życzę :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny post i śliczne zdjęcia *-*

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam się ze wszystkimi punktami ukazanymi powyżej. Bardzo lubię spotykać się w szkole z przyjaciółmi, bo do siebie mamy trochę daleko i nie możemy poza szkołą spotykać się codziennie ;c Świetne zdjęcia ♥
    Byłoby mi bardzo miło, gdybyś odwiedziła mój blog i poklikała w linki:) To dla mnie bardzo ważne!♥ http://zyciedlapasji.blogspot.com/2015/09/kratka-w-roli-gownej-wishlist-rosegal.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię czytać twojego Bloga. Świetny post i zdjęcia! Zapraszam i zachecam do obserwacji ♥
    http://lovelysoophie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba pierwszy raz widzę takiego posta, dlatego brawo za oryginalność :)

    POLINSKA.BLOGSPOT.COM (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja lubię chodzić do szkoły, ponieważ lubię wyzwania i poznawanie nowych rzeczy, pozdrawiam! :)
    http://julia-weronika-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudownie,motywacyjny post (:
    zapraszam do siebie http://xsilyx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Myślę,że to najlepszy okres,później wraca się tylko wspomnieniami i z utęsknieniem.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocham twój blog ! super motywujący blog !
    karen-en.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo motywująca notka. Zapraszam do nas shuimaiphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Zmotywowałaś mnie! Jutro poniedziałek a moja chęć do przywitania jutro szkoły nie jest za wielka :D

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja nie wiem dlaczego lubię szkole poprostu ja lubię ;) sliczne zdjęcia!

    patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie wyglądasz! *-*
    Tego wszystkiego się będę trzymać. Dzięki szkole poznałam swoją przyjaciółkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Do nowej szkoły chodzę z przyjemnością, jakiej do tej pory nie znałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zdjęcia! :)

    U mnie konkurs. Serdecznie zapraszam! :)
    ♥ Diana Ashe KLIK! ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Jaka śliczna jesteś! Masz boskie włosy <3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ ----> Zaobserwuuuuj ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Z pewnością warto i jest wiele plusów. Niestety wiele ludzi twierdzi że szkoła jest głupia, że jej nie lubią, a prawda jest taka, że gdyby nie ona to wiele w naszym dalszym życiu nie byłoby możliwe. Jednak edukacja otwiera wiele drzwi w naszym życiu i oprócz papierka wnosi także inne plusy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Je lubię chodzić do szkoły :) W sumie zgadzam się ze wszystkim. Piękne zdjęcia :)
    Śliczna sukienka :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. szkoła ma swoje zalety ! Super zdjęcia :D
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. zdecydowanie warto chodzić, by potem mieć lepszy zawód itd. i też są super przyjaźnie w szkole i nowe doświadczenia!
    Pozdrawiam ♥
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Masz racje, warto chodzić do szkoły, ale są też wady :(
    http://photo-kinga.blogspot.com/2015/09/koniec-wakacji-podsumowanie.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Masz bardzo ładne włosy, fajne zdjęcia :)
    www.xwikens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Też uważam, że chodzenie do szkoły ma swoje plusy. :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<





    OdpowiedzUsuń
  37. świetny blog, bardzo ładnie piszesz ;)
    Pozdrawiam
    NOWA NOTKA
    Obs za obs?
    Skomentujesz?

    OdpowiedzUsuń
  38. świetne zdjęcia !

    http://xcallmechanelx.blogspot.com/

    zapaszam do siebie ~!

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny post, już mnie zachęcił do szkoły... haha
    Pozdrawiam i zapraszam Meidej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń