niedziela, 27 września 2015

Mój wyjątkowy dzień

23 września obchodziłam swoje szesnaste urodziny. W poprzednim poście mogliście przeczytać, że uważam, że ten dzień powinien być wyjątkowy. Mogę szczerze przyznać, że mój właśnie taki był! Pierwszą osobą, która złożyła mi życzenia była moja mama, potem znajomi w szkole, rodzina, przyjaciółki. Dostałam też dużo życzeń na facebook'u i blogu. Bardzo dziękuję wszystkim którzy napisali coś tutaj! W moje urodziny chciałam zrobić coś specjalnego. Takim moim urodzinowym życzeniem było mieć tego dnia przy sobie wszystkie przyjaciółki. I udało się! Zaprosiłam dziewczyny na wieczór do kawiarni na coś słodkiego. Bardzo miło spędziłyśmy czas. Najpierw wypiłyśmy czekoladę z bitą śmietaną i zjadłyśmy szarlotkę na ciepło z lodami waniliowymi i bitą śmietaną. Miałyśmy takie wyczucie, że każda postanowiła zamówić to samo, haha! W międzyczasie rozmawiałyśmy, śmiałyśmy się i zrobiłyśmy zdjęcia. Potem poszłyśmy do samego centrum miasta, na plac z fontannami. Pogoda była naprawdę ładna i miło było pobyć jeszcze trochę czasu na dworzu. Kiedy ma się przy sobie swoje cztery ukochane osóbki czuje się po prostu bezgraniczne szczęście. Dzięki nim byłam naprawdę radosna! Kiedy wróciłam do domu spotkało mnie jeszcze kilka miłych rzeczy. I po drodze dostałam piękne kwiaty od Wiktorii, uwielbiam kiedy ktoś daje mi je w prezencie! Dzień przepełniony różnymi radosnymi i niespodziewanymi zdarzeniami! Podsumowując - uśmiech cały czas gościł na mojej twarzy! Tak - było wyjątkowo!






49 komentarzy:

  1. Cudownie jest mieć przyjaciół! Świetnie, że spędziłaś miło czas! :D

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękności moje.
    Również uwielbiam dostawać kwiaty. Mają coś w sobie, według mnie są lepsze niż większość drogich prezentów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia, zazdroszczę Ci włosów! ♥

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że super spędziłaś ten dzień :D
    Śliczne zdjęcia :*

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM- KLIKNIJ!✿

    OdpowiedzUsuń
  5. spóźnione stooo lat ! :))
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta kawiarnia ma taki cudowny klimat, sto lat! Aż mi ślinka cieknie jak patrzę na tą czekoladę! :)

    Nowy Post!- Klik!
    Poklikasz w linki TUTAJ? Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. stoo lat!!!
    piękna kawiarnia
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulujemy ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: STEEZYOFF

    WAŻNY NA CAŁY ASORTYMENT (10 % zniżki)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najważniejsze jest, by wyjątkowe dni w naszym życiu odpowiednio wypełnić.
    Świetnie czytało się ten opis, choć nie przepadam za takimi.. miłe zaskoczenie :)
    Pozdrawiam i sto lat ♥
    wyzywka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaa te zdjęcia *.*
    Cieszę się, że dzień tak ci się udał 8)
    Najważniejsze, to dobrze się bawić, zwłaszcza kiedy to nasz dzień :)

    http://silverpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, że tak cudownie wyszły Twoje urodziny. Miejsce wygląda magicznie! <3

    Zapraszam na nowy post pełen jesiennych zakupowych propozycji!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super mieć taką grupę przyjaciół, którzy zawsze cię wesprą. Jeszcze raz spełnienia marzeń ;)

    luska-everywhere - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego! Śliczne zdjęcia :)
    http://amberludmi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Spóźnione wszystkiego najlepszego! Piękne zdjęcia ;)

    Możesz poklikać w baner po prawej stronie bloga? Byłabym wdzięczna x
    http://klaudiasa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się z Tobą,że urodziny zawsze powinny być wyjątkowym dniem. Na szczęście mając obok najbliższe nam osoby nie ma opcji,żeby było inaczej. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę wszystkiego najlepszego ;D (lepiej późno niż wcale ;p).
    Jaka śliczna kawiarnia <3.
    Szkoda, że w moim mieście takich nie ma ;p.
    Mój Blog (klik!)

    OdpowiedzUsuń
  17. Widać że faktycznie spędziłaś ten dzień wyjątkowo i do tego masz super pamiątkę w postaci pięknych zdjęć :D

    Mój blog KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie, że dobrze się bawiłaś :) Ślicznie wyglądasz.

    NOWY POST leutey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia :) Spóźnione wszystkiego najlepszego kochana :*

    Może wspólna obserwacja? Odpisz u mnie --> Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialny blog!Bardzo podoba mi się twój nowy post, zaglądałam tu już pare razy. Gratuluje pomsłów :) Spodziewaj sie mnie tu czesciej!;) Posty są naprawde świetnie napisane. Zapraszam do siebie u mnie nowy post!:)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/
    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)
    + KLIKNIJ W TEN LINK!
    +KLIKNIJ W TEN LINK!
    KLIKNIJ W TEN LINK!
    +poklikasz u mnie w linki ?
    PROSZE O KLIKNIECIE W TYM POSCIE ZIELONEGO NAPISU " SHEIN " , "Exclusiveshopping" i " BORN PRETTY" DZIEKUJE! :)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/09/w-modzie-nie-chodzi-o-spogladanie-wstecz.html#comment-form/

    Zapraszam do polajkowania mojego fanpage na facebooku! Licze na Ciebie ;)
    mój fanpage! kliknij tutaj

    http://ultraviolence-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Wybacz, że tak późno - ale wszystkiego najlepszego ! Pisz jak najwięcej i nie daj się szkole ani innym . ;)
    http://world-by-ous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Swietny blog! Cieszę się że na niego trafiłam!
    zaobserwuj mnie a ja na pewno zrobie to samo!
    mój, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Super, że impreza się udała!!! Super miejsce wybrałaś na urodziny *.* i boskie kwiaty <3

    U MNIE NOWY POST! ZAPRASZAM! :D
    Komentarze i obserwacje mile widziane ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Miejsce na urodzinmy jest slicne świetny post! Pozdrawiam :*


    Blog - click ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Jejciu twój pokój wygląda jak z bajki!
    Jakim aparatem robisz zdjęcia! Ślicznotka!
    NOWY POST!- klik!

    OdpowiedzUsuń
  26. to twój pokój !? Jest piękny ! :) Grunt to dobrze spędzić urodziny!

    Zapraszam do mnie, jesli podoba Ci sie moj blog, zaobserwuj - odwdzięczę sie :) twoimioczami.blogspot.com - nowy post wraz z KONKURSEM - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. sliczne zdjecia, bardzo klimatyczne:-)!

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie, że spędziłaś swój dzień wyjątkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  29. super, ze udało ci się spędzić dzień tak jak chciałaś :) jeszcze 2 lata i 18 na karku ^^

    Pozdrawiam i życzę dobrej nocy :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny post! :) Zajrzyj do mnie:
    www.zeyliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja pięć dni później obchodziłam swoje 15 urodziny i także spotkałam się z moimi przyjaciółkami. :)
    aleksandraq.blogspot.com-klik

    OdpowiedzUsuń
  32. Super, że twoje urodziny były wyjątkowe! ;)
    [ice maiden]

    OdpowiedzUsuń
  33. trochę spóźnione, ale wszystkiego najlepszego! ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładne zdjęcia!
    No i spóźnione wszystkiego najlepszego :)

    ¦ http://gabby-inspirations.blogspot.com/ ¦ - mój blog klik :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystkiego najlepszego kochana!♥ Ja swoje urodziny miałam 3 dni po Twoich :D
    Zapraszam do obserwacji. Buziaczki:* | zyciedlapasji- (kliik)¦

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetnie spędziłaś swoje urodziny <3
    Wszystkiego najlepszego, 100 lat!


    Zapraszam, MIĘTOWY ZESZYT klik

    OdpowiedzUsuń
  37. Cieszę się, że spotkanie się udało. Wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń :)
    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  38. Trochę spóźnione, ale wszystkiego najlepszego! Cudownie jest tak spędzić czas z przyjaciółmi :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  39. Urodziny w pierwszy dzień jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo ładne zdjęcia
    imnotafraidanymore147.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. świetne zdjęcia, wszystkiego dobrego. pozdrawiam
    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Przepiękne zdjęcia:) Bardzo fajnie, że spędziłaś miło czas:)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Jakie urocze miejsce!\
    ○ • Zapraszam do mnie - MÓJ BLOG <- kliknij • ○

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudowne miejsce, po prostu nie sposób oderwać od niego wzrok! :)
    Ja się bardzo starałam organizując swoje 16 urodziny ponieważ była to dla mnie tak ważna data jak niemalże świętowanie 18 urodzin :))

    OdpowiedzUsuń
  45. love this look!

    www.moorehisstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Cieszę się że swoje szesnaste urodziny spędzałaś w takim ładnym miejscu, jak i z takimi wspaniałymi ludźmi :) /M

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń