piątek, 16 października 2015

Boję się


Macie czasami tak, że w pewnym momencie zaczynacie zastanawiać się czy to co robicie, o co walczycie nadal ma sens?

Mam marzenia, mniejsze i większe, nad którymi wytrwale pracuję. Niektóre łatwo było mi spełnić i to dla mnie wielkie szczęście. Innym nadal poświęcam sporo mojego czasu. Moje starania ciągną się już całkiem długo, a efekty przychodzą bardzo powoli. Co jeśli to wszystko idzie na marne? Może jeśli do tej pory się nie udało, to znaczy, że nigdy się nie uda i lepiej byłoby zrezygnować? Przecież są osoby w moim wieku, które już osiągnęły to nad czym ja pracuję. Do ich grona ciągle dołącza ktoś nowy, inni radzą sobie szybciej i lepiej niż ja. Może mimo tego, że bardzo coś lubię i chciałabym w przyszłości się tym zajmować, to jednak nie warto dalej walczyć? Przecież nie wszystko co robię jest dla mnie - całe życie poznaję i odkrywam siebie, swoje pasje i możliwości. Czy kiedyś naprawdę będę musiała zrezygnować? Bardzo nie chcę. Ale boję się, że niektóre marzenia mogą nigdy się nie spełnić. Po prostu.

Czasami strach potrafi mnie trochę podłamać. Ale to, że się boję jest zupełnie normalne. Wątpliwości to przeszkody w drodze do celu, które trzeba pokonać. Pomyślałam, że mogłabym się tutaj wygadać. Jeśli też potrzebujecie się wygadać ( a to pomaga! ) i macie ochotę, to możecie napisać w komentarzu o swoich obawach związanych z marzeniami i o swoich metodach na walkę z tymi obawami. Postaram się Was wesprzeć! A może po prostu macie dla mnie jakąś dobrą radę? 

Wierzę, że jeśli wytrwale dąży się do celu, to można go osiągnąć. Dlatego się nie poddaję! Nawet jeśli efekty będą mniejsze, niż bym chciała, najważniejsze jest to, żebym po prostu mogła robić to co lubię. A jeśli lubię się czymś zajmować, to zawsze znajdę sposób żeby wpleść to w moją codzienność i czerpać z tego radość!






55 komentarzy:

  1. Nie warto się bać, trzeba myśleć pozytywnie bo takie myślenie przyciąga pozytywne zdarzenia :D
    Prześliczne zdjęcia :*

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM- KLIKNIJ!✿

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak sobie czasami myślę, co się staje z człowiekiem gdy umiera... to jest straszne, ale najbardziej boję się tego, że zostanę sama, dlatego próbuję nie myśleć o tym i skupić się na tym co jest teraz, chociaż mówią tak, to wcale nie jest łatwe...

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Doskonale znam uczucie, które opisujesz. Chyba najbardziej deprymujące jest widzenie innej osoby na miejscu, do którego my z wielkim trudem staramy się dotrzeć. Nie wiem, jak to działa na Ciebie, ale dla mnie po chwili zrezygnowania i małej zazdrości pojawia się myśl "Tobie się udało, to ja udowodnię, że też tak mogę". Zapewne każdy z nas miał kiedyś takie wątpliwości i nie ma w tym nic dziwnego. Często dopadają nas takie dłuższe lub krótsze chwile zwątpienia w siebie i w to co robimy, zwłaszcza jeżeli jesteśmy ambitni, nie łapiemy się za byle co i wymaga to do nas wiele ciężkiej pracy. Uważam, że jak przez takie kryzysowe momenty rezygnujemy z naszych pasji to tak naprawdę wcale to naszą prawdziwą pasją nigdy nie było. Oczywiście coś po prostu może się nam znudzić i zwyczajnie nie mamy ochoty dalej w to brnąć, ale nie zrozumiem nigdy, jak ktoś może skończyć ze swoimi zainteresowaniami przez jedną myśl lub strach przed tym, że coś może nie wyjść. Najwyżej nie wyjdzie, a wyciągniemy z tego naukę i za następnym (lub za setnym) razem w końcu się uda. Jeżeli czegoś naprawdę chcemy, to nie wolno z tego rezygnować tylko pracować na sukces. Uczucie po jego osiągnięciu jest bezcenne :D.
    Świetne zdjęcia jak zawsze.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego dobrego.
    blog | blog 2

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Dziękuję za wszystkie miłe słowa pod moim rozdziałem, bardzo mnie zmotywowały. Czytam wszystkie komentarze, więc nie musisz się martwić, że cokolwiek mi umknie :).

      Usuń
  5. Najlepsze zdjęcia jakie u Ciebie widziałam *-* wow ♥
    Ja zawsze pnę do przodu. Jeśli chodzi o marzenia - nigdy się nie poddaję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia ;).
    Może wspólna obserwacja?
    Zgłoś sie u mnie na blogu :).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzeba pokonywać wszelkie przeciwności, strach jest podstawą, no ale jak się go pokona to już coś! Śliczne zdjęcia ;3
    http://live-honestly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia!!!
    Zapraszam do mnie:
    http://curious0world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzenia są naszymi największymi pragnieniami, a nawet nie zawsze są dobre. Jedni spełniają marzenia, inni wolą poczekać aż samo przyjdzie, a jak to się mówi "Samo to się nic nie robi". Bo przecież jak chcesz wygrać w lotka, musisz zacząć grać :)
    Obserwuję! :))
    Zapraszam do siebie
    http://granatowedrzwi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. właśnie ja się boję, że nie uda mi się w życiu być tym wymarzonym lekarzem i dostać się ogólnie na medycynę! :(
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam parę celów w życiu, które muszę spełnić i ja wiem, że je spełnię, choćbym nie wiem co ;)

    COCOCHINES BLOG - Nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne zdjęcia :) Ja również uważam, że jeśli się dąży wytrwale do celu, to można go osiągnąć :)!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wierzę, że jeśli wytrwale dąży się do celu, to można go osiągnąć. Prawda! Zgadzam sie z tym bez dwoch zdan :-)

    www.paulinaplandowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Oh soo amazing photos! :) I like the scarf :))

    I am following you via gfc, hope you can follow me back :)
    Visit me: Kapege life moments :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oh soo amazing photos! :) I like the scarf :))

    I am following you via gfc, hope you can follow me back :)
    Visit me: Kapege life moments :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale ladne tlo na zdjeciach! Śliczne sa :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny post. Ja też boję się wielu rzeczy, ale próbuję dążyć do celu.. i jakoś jest ;)

    ksiega-demonow.blogspot.com

    Tak wgl. śliczne zdjęcia :) Obserwuję i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja zawsze dążę do celu ;) Śliczne zdjęcia ;)
    Zapraszam do mnie
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  19. Napisałam podobny post i też mam tak, że się boję.Jeśli pokonam strach różnie to bywa.Bywają także niepowodzenia.
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. nigdy nie wolno się poddawać, śliczne zdjęcia :))
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  21. W życiu zawsze bywają niepowodzenia ale ważne jest to aby sie nie poddawać i dążyć do celu.
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  22. Pewnie, że tak! Na naszej drodze jest mnóstwo przeszkód, jednak jeśli mamy na tyle odwagi i siły to jesteśmy w stanie je pokonać ;) Fajny posst!

    NOWY POST! Tym razem DIY, zapraszam!
    Komentarze i obserwacje mile widziane. ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja swoje marzenia spełniam powolutku ;3
    http://live-honestly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. piękne jesienne zdjęcia :) świetny szal :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/2015/10/burgundy-color-beige.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy nie przestawaj walczyć o swoje marzenia! Jeśli będziesz cierpliwa, wszystko we właściwym dla Ciebie czasie przyjdzie. Pozdrawiam.
    http://justmakeyourstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zdjęcia, takie jesienne :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja niestety często mam tak, że nie umiem dotrzeć do celu i rezygnuje. Czego potem oczywiście muszę żałować..

    zapraszam:
    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. trzeba walczyć do końca :) jakie kolorowe zdjęcia *-*
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny post i śliczne zdjęcia! :)
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja osobiście mam wielkie niepokoi, związanych ze swoją przyszłością. Okropnie się boję, że nie dostanę się na wymianę do USA, o której marzę albo że będę miała mało wyświetleń na blogu, mimo że się staram. :< Potrafi to czasem zdołować. :'(
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale śliczna !
    Zapraszam do mnie http://www.emptyy-promises.blogspot.com/
    Jeśli Ci się spodoba mój blog zaobserwuj :*
    Pozdrawiam Stella :*

    OdpowiedzUsuń
  32. super piszesz
    ja czasami boję się, że niczego nie osiągnę, że tylko wydaje mi się, że jestem w czymś dobra a tak naprawdę jestem przeciętna ..
    pozdrawiam :*
    palaania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Słyszałam, że chciałabyś wygrać kupon na zakupy do ROMWE (100$) oraz do SHEIN (120$)! Jeśli to prawda to zapraszam Cię do wzięcia udziału w giveaways na moim blogu - SHEIN: http://paradiska-life.blogspot.com/2015/10/jesienny-giveaway-z-shein-wygraj-120.html ROMWE: http://paradiska-life.blogspot.com/2015/10/halloween-giveaway-wygraj-100-od-romwe.html POZDRAWIAM <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne zdjęcia :) Nie bój się, marzenia się spełniają tylko trzeba do nich dążyć :)
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  35. Urocze zdjęcia i szalik <33 obs cię.
    Kochana świetnie napisany post , bardzo miło mi się czytało.
    Co powiesz na wspólną obserwację. ?? Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Każdy z nas się czegoś boi, sens w tym, żeby przezwyciężyć ten strach, bo to jedno z piękniejszych uczuć, chwila przezwyciężanego strachu, adrenalina. ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  37. też czasami mam takie chwile załamki. Wazne, zeby nie zdarzaly się zbyt często/K


    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny post! :)
    Zapraszam do mnie ;)
    http://it-was-cool-mrssilver.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale śliczniusie fotki :*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Jesteś naprawdę piękna , tylko pozazdrościć :)


    Zapraszam do mnie --> http://milenaqxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. gdybym nie wierzyła w marzenia już dawno bym się wykończyła Dosłownie. Na szczęście dążę do celu i je spełniam :)
    Pozdrawiam i zapraszam, jeśli masz ochotę na wspólną obserwację to daj znać :)
    shinyygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Strach jest nieodłączną częścią każdego człowieka :)) Trzeba tylko nauczyć się go wykorzystywać :))
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczne zdjęcia :))

    http://milkamikam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny post i śliczne zdjęcia! :)
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    milentry-blog

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja staram się nie poddawać i nie bać się:) Trzeba walczyć do końca! :)
    Piękne zdjęcia, takie naturalne!

    Pozdrawiam i przy okazji zapraszam na mojego bloga (dopiero zaczynam, więc byłoby mi bardzo miło, gdybyś mnie odwiedziła :))
    http://peeegi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Strach, niestety jest naszą integralną częścią. Ja obawiam się, że prowadzenie moje bloga jest bez sensu/ nie jest dla mnie... Mam wiele obaw co do tego, ale innym razem cieszę się, że mam takie malutkie miejsce na świecie tylko dla mnie
    youaresobeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń