sobota, 3 października 2015

W luźniejszym wydaniu

Tym razem prezentuję luźniejszy outfit. Najbardziej lubię te dziewczęce i klasyczne, ale od czasu do czasu wskakuję w coś wygodnego. Co nie oznacza, że nie zachowuję w tym siebie! Ulubione kolory czy wzory nadal pozostają! Moja bluza to urodzinowy prezent, ale wybierałam ją sama. Strasznie mi się spodobała, właśnie przez napis: "Dance all night sleep all day"! Lubię kiedy tekst na ubraniu dotyczy mnie, mojej osobowości i charakteru, dlatego zwykle zwracam na niego uwagę. Kocham taniec, więc wszystko jasne :) W vans'ach w kotki jestem zakochana. To też nowy, wrześniowy nabytek. Bardzo podoba mi się wzór, w końcu porządna ze mnie kociara i to nie pierwsza rzecz związana z tymi zwierzakami, którą mam. Wielki plus to oryginalność - nie są to klasyki, które nosi wiele osób. Tym razem chciałam mieć właśnie coś innego, czego nie ma nikt z najbliższego otoczenia. Do tego trafiłam na przecenę na Zalando, trwa ona nadal, więc możecie zajrzeć - KLIK! Do bluzy dobrałam zwykłe czarne legginsy. To jedna z tych rzeczy, która przydaje się każdemu. Przy luźniejszych outfit'ach są jak znalazł! Jeśli chodzi o zdjęcia to promyki zachodzącego słońca sprawiły, że wyglądają naprawdę fajnie, ten efekt bardzo mi się podoba! Co myślicie o całości? Plus pytanko o pogodę - czujecie już jesień? U mnie rano jest coraz chłodniej. Czekam na kolorowe liście! Mam nadzieję, że będzie im towarzyszyło słoneczko i, że nie będę musiała zamarzać. Buziaki! I dziękuję za kolejne urodzinowe życzenia pod poprzednim postem!

bluza - Fesswybitnie/ legginsy - New Yorker / buty - Vans, Zalando









61 komentarzy:

  1. Ja kompletnie nie czuję jesieni, ale także czekam na kolorowe liście, które dodadzą jesiennego klimatu. Co do pogody to wolałabym żeby temperatura była do wytrzymania, nie chcę jeszcze wyjmować z mojej szafy grubej kurtki.
    xx aleksandraq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie jesień widać już, bo spadają kolorowe i piękne liście i przede wszystkim czuć ten jesienny klimat! :D

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia i stylizacja sa cudowne! :))

    pozdrawiam,
    ANN--BLOG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie, ale luźno :)
    U mnie trochę widać jesień ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. super buty :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka Ty jesteś śliczna! <3 fajnie wyglądasz :)
    u mnie też robi się jesiennie:)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasem fajnie jest ubrać się tak na luzie. Zaraz... te buty nie są w kwiaty? To koty?! Hehe... jeszcze takich nie widziałam :D
    ClaraMagdalene.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyglądasz :)
    Uwielbiam takie wygodne, luźne połączenia! :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  9. bluzy na Fesswybitnie są cudowne ♥ a te buty to po prostu cudo *.*

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna bluza *-*

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz. :) Bluza jest super!

    Zapraszam :*
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka Ty jesteś śliczna! :) Bardzo ładne zdjęcia i stylizacja, bluza i buty najbardziej mi się podobają :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczna bluzaa *o*
    Masz świetny styl: luźny, ale wyszukany :3
    Z przyjemnością zostanę u Ciebie na dłużej, bo Twój blog jest zajebisty!
    Zapraszam również do mnie:
    http://my-fashion-stylee.blogspot.com
    Dopiero zaczynam i liczę na jakiś miły komentarz :)
    Obserwacja za obserwację?
    Pozdrawiam cieplutko w te jesienne chłodne dni i życzę Ci duużo weny ;*
    ~ Ashley

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacyjnie wygladasz w takim wydaniu ;) bluza jest fenomenalna ;) http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzialam taki napis na poduszkach jaki masz na bluzie :) Fajnie! Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna ta stylizacja! ♥

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo mi się podoba!! Tak na luzie, naturalnie, dziewczęco :) A Twoje buty są kochaniutkie!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie wielkie cieplutkie bluzy! :D Swietne zdjecia! :D

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam te vansy haha, sa takie słodkie hah. Na jesień to jak najbardziej taka bluza, dla mnie już jest tak zimno że chodze w zimowej kurtce, niestety hah

    pozdrowionka Zapraszam na mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. czasem fajnie wskoczyć w bluzę , znam to xd ;)

    Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialna bluza! Strasznie mi się spodobała *.* , a buty niespotykane :D . Bardzo mi się spodobałaś i bardzo mi się podoba jak piszesz więc zaobserwowałam Cię i wpadne częściej ;)

    NOWY POST!  ZAPRASZAM!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  22. prosta i ładna stylizacja :)
    zapraszam na KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja, bardzo podobają mi się Twoje buty. :) Cudowne zdjęcia, piękne światło. Jakim aparatem robisz zdjęcia?

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna bluza a najważniejsze, że napis nie jest Ci obojętny :).
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale ładne zdjęcia, no i oczywiście Ty też jesteś bardzo ładna :) Fajna stylizacja!

    Pozdrawiam cieplutko ^^
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna bluza! Zdjęcia mają mega wesoły klimat ;)

    Casually Dressed | Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  27. haha vansy bardzo oryginalne, jeszcze nigdy takich nie widzialam :D
    u mnie tez coraz zimniej, tez mam nadzieje ze sie ociepli bo lubie pazdziernik i kojarzy mi sie jeszcze z normalnymi temperaturami..../ K

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna bluza plus masz piękne nogi ❤


    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. wow your blog is great.
    awfully I like it here.
    I will surely bump into here more often.
    you're doing great pictures and interesting writing .
    follow for follow ? I already :)

    Angelica-gurgul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale slicznie wyglądasz :*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. fajna stylówa. powiem ci dziewczyno, że masz piękne nogi!!! zazdroszczę ci!
    http://healthy-beauty-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Jaka śliczna! :*
    Cudowna bluza i buty! *-*
    Pozdrawiamy cieplutko♥
    ♥WIKWERFASHION.BLOGSPOT.COM [KLIK]♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale świetna bluza! Bardzo ładnie uchwycone na zdjęciach promienie słońca :)
    mój blog - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jaka świetna bluza! Z resztą buty też! Ślicznie wyglądasz :) I masz piękne włosy!
    http://koniandvivi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja też czasami uwielbiam nosić takie luźne stylizacje :)
    Bluza jest świetna, ma super napis :)
    Śliczne zdjęcia :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajny napis na bluzie :D

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Super wyglądasz w tej bluzie! Jesteś mega piękna! :)

    blog-akkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowny blog!
    Zaobserwowałam, właśnie zaczynam bloga mogłabyś wejść i ocenić jak mi idzie?
    Byłabym wdzięczna :)
    http://agata20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepięknie wyglądasz :) Włosy, bluza (<3), buty.. wszystko wygląda naprawdę ślicznie.

    założyłam dzisiaj bloga. moze wpadniesz? ja obserwuję :)
    better-for-myself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna stylizacja.
    Jakie cudowne buty.
    Pozdrawiam, Renii blog- klik!

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne buty! :)
    Dobrej Nocy!
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny blog!

    Pozdrawiam
    Polinefashion


    www.polinefashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Ślicznie ci i tak! :*
    Mogłabyś kliknąć u mnie w linki pod ostatnim postem? ♥ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  44. przy chudych nogach takie wieksze bluzy wygladaja swietnie!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Genialna bluza, a o napisie nie wspomnę haha :)) <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetna bluza, ja bardzo lubię ubierać się w takie luźne zestawy, a już szczególnie jesienią!
    Cudowne zdjęcia. :)

    Milena Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny blog! Pozazdrościć urody :)
    Zapraszam do mnie, nie dawno dołączyłam :)
    http://nancy-nc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetna stylizacja!Uwielbiam takie :)
    Genialne są te vansy :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  49. Bluza fenomenalna! Pasuje do Ciebie, ale sama chętnie bym sobie taką sprawiła :P
    Pozdrawiam :)
    http://welldressedbyewa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Naprawdę piękna, radosna stylizacja!
    Pozdrawiam :)

    blog-by-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń