sobota, 14 listopada 2015

Zrób coś dla siebie jesienią #1 Rusz się!

Jesień przez wiele osób jest kojarzona z pojawieniem się szarych i krótszych, a przy okazji smutnych dni, podczas których nie mamy na nic ochoty. Często dopadają nas wtedy mniejsze i większe kryzysy. Jak sobie poradzić z jesienną chandrą? Zadbajmy o siebie i o swoje dobre samopoczucie! Uśmiech na twarzy to wielki krok ku dobrym zmianom, bo oznacza, że jesteśmy w danym momencie choć troszeczkę szczęśliwi. Dlatego w obecnym i najbliższych postach pokażę, jak ten uśmiech można wywołać. Wpadnięcie w jesienny dołek wcale nie musi być coroczną tradycją!


Ruch to zdrowie. Kto nie zna tego powiedzenia? Rusz się i zrób coś dla siebie! Już od dawna planowałaś ćwiczyć? Zacznij od dzisiaj! Nawet jeśli próbowałaś już kilka razy i zawsze, w pewnym momencie przerywałaś, to nie zaszkodzi znowu podjąć wyzwania. Jeśli będziesz wytrwała w dążeniu do celu, to wreszcie się uda! Pamiętaj tylko, że początki nie są łatwe - nie wszystkie ćwiczenia wychodzą, nie zawsze znajdzie się siłę, żeby zrobić je do końca, a czasami złapie nas wielki leń i ominiemy niektóre dni treningowe. Ale taki jeden ominięty dzień, to nie powód żeby się poddać! Wczoraj znowu nie dałaś rady, ale dzisiaj znowu ją dasz :) Fajną opcją jest też zapisanie się na zajęcia na siłowni, na basenie albo taneczne. Możliwości jest wiele. W grupie łatwiej jest się zmotywować i można znaleźć w sobie więcej siły, bo nie chce się być gorszym od innych. A jeśli wolisz coś spokojnego, przy czym będziesz mogła się odprężyć po nauce, a z czego skorzysta też Twoje ciało, to codziennie zrób sobie długie rozciąganie w domu. Na YouTube jest mnóstwo propozycji. W przypadku, kiedy na razie nie chcesz podejmować się żadnych ćwiczeń, po prostu wyjdź na spacer! Z przyjaciółmi, z rodziną czy z psem. Poruszaj się, pooddychaj świeżym powietrzem. Poczujesz się lepiej! Nawet najmniejsza aktywność fizyczna dobrze na nas wpływa! Możemy się odstresować, zadbać o swoje ciało i poprawić samopoczucie. A uśmiech na twarzy po treningu czy spacerze, to już jeden z naszych kroków do uczynienia jesieni lepszą!



59 komentarzy:

  1. Masz rację, jedne ominięte zajęcia nie oznaczają poddania się czy końca chodzenia. Chociaż czasem człowiek rzeczywiście nie ma ochoty się nigdzie ruszać z domu jak ja dnia dzisiejszego :D
    Świetne zdjęcia i ta dróżka wspaniała ♥

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wychodzić na zewnątrz, zwłaszcza jesienią, szkoda tylko, że ze szkoły wracam o 16 i za pół godziny robi się ciemno..

    Sięgając chmur

    OdpowiedzUsuń
  3. Ćwiczę już od jakiegoś czasu :)
    Uśmiech jest codziennie :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem Ci szczerze, że bardzo mnie zmotywowałaś tym postem :) Świetnie wyglądasz :)
    Obserwuje :*

    blogbutterflyblue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo motywujący post :)
    Sama często się ruszam, uprawiam dość często sport! :)
    Piękna stylizacja! :))
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio nie mam ani siły, ani czasu na ćwiczenia. Trochę szkoda, ale nie jestem do tego zbyt chętna, mam nadzieję, że taki kryzys nie będzie długo trwał.
    Cudne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem miłośniczka spacerów i kiedy mam tylko wolna chwile to spacer po parku super sprawa. :)
    Www.nixstaystrong.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny motywujący post <3
    Zapraszam do nas
    jeżeli ci się nasz blog spodoba-zaobserwuj(chętnie się odwdzięczymy)
    Mogłabyś poklikać u nas w linki?
    Ponieważ staramy się o pierwszą współpracę,a ty możesz nam pomóc :)
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. o matkoo! jak ślicznie ci w koku !
    Pozdrawiam i zapraszam :)
    MY PINK GLASSES - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Racja! :D
    Prześliczne zdjęcia, pięknie wyglądasz :*

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia, coraz to piękniejsze *-*
    Zapisanie się gdzieś jest bardzo dobrym sposobem :D
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ruch jest bardzo ważny, wiec powinniśmy o nim pamiętać! Świetne zdjęcia, bardzo ładnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny wpis, masz rację! A siłownia to świetny pomysł na jesień!;)
    I cudownie wyglądasz w tym szaliku i koku! <3

    mój blog - korneliakuzma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz rację, ruch to zdrowie i trzeba się do niego zmobilizować! :D

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  15. Racja ! Może siłownia, biegi, basen..
    Mi wystarczy wf w szkole xd
    Prześliczny szalik !
    Zapraszam do mnie - klik ❤

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny, motywujący post :) Bardzo podoba mi się Twoje hasło. Jesienią i zimą często szukamy wymówek przed wszelkiego rodzaju aktywnością i zadbaniem o siebie dlatego warto takimi postami motywować innych.
    Bardzo ładny szal ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam długie, jesienne spacery. Śliczne zdjęcia! :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ja pomimo tego, ze akurat poki co nie cwicze to i tak jestem ciagle w ruchu :D A za siłownię zabiorę się zaraz po maturze :D/K

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz rację, osobiście sama dużo spaceruje.
    Przy tak urzekająco pięknej jesieni aż chce się spędzać czas na świeżym powietrzu :).
    http://natimylifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super motywacja do ćwiczeń!
    Sama wykonuję przysiady. :)

    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne zdjęcia.
    http://nataliakraj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię aktywne życie, wykonywanie różnych czynności, nie zamykanie się w czterech kątach i leniuchowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak samo uważam, że jesień nie musi być smutna.
    Świetnym sposobem jest ruch. Nie tylko będziemy wysportowani, ale także nasze samopoczucie będzie o wiele lepsze.
    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowny blog, piekne zdjecia! Zapraszam do siebie, dopiero zaczynamy.. primegoal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowny blog, piekne zdjecia! Zapraszam do siebie, dopiero zaczynamy.. primegoal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. To pierwsze zdjęcie, cudne! Zakochałam się *o*

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. ja bardzo lubię jeździć na rowerze na jesieni :D
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna jesień i piękna pani jesień :)
    Wpadnij do mnie jeśli będziesz miała czas :)
    http://kinga-kierkowicz.blogspot.com/
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  29. ale cudowne zdjęcia! :) masz rację ruch jest ważny!

    zapraszam na nowy post ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja właśnie na przełamanie jesiennej chandry zaczełam ćwiczyć i muszę przyznać, że to naprawde pomaga ;)

    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Miło choć raz od czasu natknąć się na bloga, na którym jest jakaś treść, a nie tylko 3 zdania skrótowe i zdjęcia średniej jakości ;)

    schioko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Super zdjęcia! Ja jesienią uwielbiam wychodzić na spacery. To chyba jest jakiś ruch nie? :D Ja jesienią postanowiłam sobie, że wreszcie nagram swój kanał na yt! Zobaczymy co z tego wyjdzie :D
    Zapraszam do siebie, nowy post! Pozdrawiam
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  33. przepiekne zdjecia, bardzo klimatyczne! od razu zrobila mi sie ochota na spacer po lesie :-)

    www.paulinaplandowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. zmotywowałaś mnie, dzisiaj włączam yt i ćwicze!
    http://16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam jesienne spacery, niestety u mnie ciągle pada :( Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajny blog :)
    Może wspólna obserwacja? Jeśli tak to zacznij i napisz w komentarzu a ja się odwdzięczę :)

    foreverandsmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Jesień to idealna pora na "ruszenie się" :D Świat jest wtedy taki piekny!

    OdpowiedzUsuń
  38. fajnie jest się ''ruszyć'' ale do tego potrzeba motywacji, której niestety w taką pogodę mi brakuje :D

    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  39. zgadzam się z Tobą, że ruch to zdrowie :) nawet zwykły spacer w ciągu dnia jest bardzo dobry :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. O tak zdecyowanie ruch to zdrowie. Uwielbiam chodzić na długie jesienne spacery.
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne zdjęcia. Ja jesienią to tak nie za bardzo mogę się ruszać, zwłaszcza na dworze :) Mam alergię ;) Ale post świetny!

    Obserwacja za obserwacje?
    BLOG--KLIK

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja każdego dnia biegam! #fit :D
    zapraszam dopiero zaczynam :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja jesienną robię się zawsze taki straaasznym leniem, chyba czas ruszyć cztery litery ;D
    Świetny szalik ^^

    ♥KAPCIUSZEK♥

    OdpowiedzUsuń
  44. Szalik jest fantastyczny! Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja od kilku dni mam ogromną ochotę, aby zacząć ćwiczyć i chyba w końcu się do tego zmobilizuję!
    Śliczne zdjęcia. :)

    Milena Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajne zdjęcia :) Ja w okresie jesiennym zawsze biorę się za sport, w tym roku jednak nie mam takiej motywacji do ćwiczeń :(

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo fajna motywacja :) ja muszę się ruszać cały czas czy to zima czy jesień, bo trenuje :p. Takie hobby... :D myślę, że osoby, które przeczytały ten post na pewno pójdą ćwiczyć bo ich zmotywowałaś :) A co do zdjęć są bardzo piękne *.* do tego ta jesieńw tle *-* coś pięknego <3

    OdpowiedzUsuń
  48. Motywacja super! Ja staram sie chodzic na spacery albo poćwiczyć w domu !

    http://myylifeastina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Racja, ruch to zdrowie, ale teraz tak mi się nie chce, bo ciągle jest ciemnooo :D !
    NOWY POST NA ZYCIEDLAPASJI. Buziaczki:* | zyciedlapasji- (kliik)¦

    OdpowiedzUsuń
  50. Ruch to fajna rzecz, ale z lenistwem zawsze przegrywam :P
    http://arampampam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Lenistwo, chyba moja najgorsza cecha xd na szczęście takie motywujące notki działają na mnie bardzo dobrze (nie mogę się doczekać wiosny bo obiecałam sobie bieganie, wiem że nie powinno się odkładać, ale jest na razie za zimno) tym bardziej że ta jest łatwo przyswajalna, podoba mi się twój styl pisania, a zdjęcia są cudowne
    youaresobeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń