sobota, 28 listopada 2015

Zrób coś dla siebie jesienią #3 Zadbaj o samopoczucie!

To już ostatni post z serii "Zrób coś dla siebie jesienią". Zachęcałam Was do ruchu, do lepszego odżywiania, a teraz chciałabym przypomnieć, że ważny jest też odpoczynek! Łącząc wszystkie trzy rzeczy razem, można czuć się naprawdę dobrze i przy okazji wiele zyskać. Zawsze warto zatrzymać się i poświęcić chwilę czasu dla siebie. Nie zapominajmy o tym w jesień. Zapobiegajmy chandrze!


Każda z nas potrzebuje chwili dla siebie, kiedy będzie mogła od wszystkiego odetchnąć. Długie jesienne wieczory nie muszą wcale kojarzyć się ze spaniem, z ponurymi myślami albo uczeniem się. Dlatego kiedy jesteś wolna od obowiązków, nie rób drzemki ani nie włączaj kolejnego filmu. Zamiast tego zrób sobie maseczkę na twarz, na włosy, pomaluj paznokcie albo weź długą kąpiel. Zadbaj o swoje na zewnątrz, ale też i wewnątrz. Połóż się do łóżka i zacznij marzyć, planować. Poukładaj swoje myśli. Zapal świeczki żeby w pokoju była cieplejsza atmosfera. Zaparz ulubioną herbatę. Odetchnij na chwilę od Internetu. Poczuj, że odpoczywasz. Kiedy ładnie wyglądamy, kiedy mamy poukładane myśli, a w naszym wnętrzu panuje spokój czujemy się o wiele lepiej. Dbając o siebie uszczęśliwiamy się. To jeden z wielu sposobów. Zrób coś dla siebie tej jesieni. Nie ważne co. Po prostu bądź dzięki temu szczęśliwa!



56 komentarzy:

  1. Ja w wolnej chwili zawsze staram się zrobić coś dla siebie :)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesień to idealny czas na to aby więcej go poświęcić sobie!:)
    Ślicznie wyglądasz w koczku!

    mój blog - korneliakuzma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kiedy tylko mam chwilę to czytam książki, uwielbiam to a w tygodniu nie mam na to czasu...

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam, KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami ciężko znaleźć czas dla siebie, ale od czasu do czasu powinno się go znaleźć i zrobić coś dla siebie i swojego samopoczucia :D
    Świetny post! Śliczne zdjęcia :)

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz rację, trzeba dbać o swoje samopoczucie, bo wtedy czujemy się lepiej! :D

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  6. Warto czasem po prostu odpocząć i poświęć chwilę dla siebie <3

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda że to ostatnia seria, bardzo mi się podobały te posty :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ech, kiedy o 15 za oknem jest ciemno, to naprawdę ciężko jest mieć dobre samopoczucie. Niestety jesień to kompletnie nie moja pora roku, ale muszę się postarać jakoś ją sobie umilić. Szkoda zmarnować tych kilku miesięcy, więc Twój krótki poradnik dla mnie jest bardzo przydatny ;). Szkoda, że to ostatni post z serii, bo bardzo mi się ona podobała.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. super post, masz racje ze wsystkim, jesies to super chwile aby poświęcić troche czasu dla siebie:)
    buziaki
    lovletix-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Codziennie staram się zrobić coś dla Siebie jednak szybki tryb życia i wiele obowiązków czasem nie pozwala :( niestety

    blogbutterflyblue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja i tak w wolnych chwilach uwielbiam spać :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz rację, w wolnych chwilach musimy odpoczywać :)
    Świetne sposoby na odpoczynek,ja w wolnych chwilach uwielbiam leżeć w łóżku i myśleć, tak po prostu!
    Śliczne zdjęcia :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. trzeba poddac sie relaksowi, w koncu ciagle za czyms gonimy :/

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nawet kiedy mam obowiązki robię coś dla siebie, bo jest to ważniejsze według mnie :D
    julias-blogspot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja uwielbiam robić sobie gorącą kąpiel z dużą ilością piany, zapalić świeczki i po prostu się odprężyć! :)

    Milena Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  17. ja uwielbiam nakładać sobie wieczorami maseczkę, a potem już po zmyciu jej leżeć pod kocem z kubkiem gorącej herbaty i oglądać serial czy film ♥ Jesień ma coś w sobie co zmusza nas do małego lenistwa :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialne zdjęcia, bardzo mi się podobają :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialny blog! Bardzo mi sie podobaja zdjecia i masz super styl pisania, wpadnij tez na moj moze obs za obs? primegoal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj to prawda, gdy pogoda niezbyt ładna i mamy mniej energii i chęci do działania, warto dbać o samopoczucie, poprawiać sobie humor :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gorąca herbata i świeczki - idealnie ujęte !
    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdjęcia są rewelacyjne, takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Trzeba czasem poświęcić małą chwilę samemu sobie i zrelaksować się :)
    www.Klaudencja.blogspot.com ----> Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  24. Aw ale ładnie zrobione zdjęcia, ciekawy pomysł! ^-^

    W wolnej chwili zapraszam do siebie! http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Najlepszy relaks to koc i serial!

    Bardzo spodobał mi się twój blog dlatego postanowiłam zaobserwować:)

    http://vsiedlecka.blogspot.com/

    w wolnej chwili zapraszam, może też ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Odpoczynek jest naprawdę ważny, tylko czasami nie starcza na niego czasu.
    Śliczne zdjęcia, obserwuję :)

    madamblanche.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Dobre samopoczucie jest ważnie.
    Jakie fajne zdjęcia.
    Pozdrawiam, http://nataa-natkaa.blogspot.com/2015/11/ostatnie-jesienne-zdjecia-konkurs.html

    Zapraszam na konkurs! Nagrody są bardzo atrakcyjne!

    OdpowiedzUsuń
  28. Często kładę się na łóżku lub gdzieś indzie i marzę, jestem typową marzycielką i czasem nie zdaje sobie z tego sprawy, że marzę hah

    zapraszam na bloga, jeśli masz ochotę to poklikaj, wiąże się z tym konkurs :)
    http://by-paolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja uwielbiam jesień, bo wtedy najczęściej robię sobie leniwe dni, ciepłe herbatki, maratony filmowe pod kocykiem <3
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  30. Faktycznie wszystkie te trzy czynniki są podstawą dobrego samopoczucia! Warto zadbać o siebie, poukładać sobie myśli lub zwyczajnie odpocząć. Każdy z nas potrzebuje takich chwil :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny i niezwykle inspirujący wpis :) Bardzo ładne zdjęcia!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładne, urocze, ciepłe zdjęcia, zachęcające do przeczytania postu :)

    http://pastimedelicjee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Haha tak szczerze, to ja tak dość często robię :D Uwielbiam długie kąpiele, nakładanie maseczki itd.! Tym bardziej chłodne wieczory temu sprzyjają.

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. w moim przypadku drzemka jest jak zbawienie ale czasu na nią brak ;)

    Pozdrawiam i życzę udanego weekendu ! :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładny kubek , wspaniały post :))
    Zapraszam do mnie , będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz i zostawisz po sobie ślad. :))
    Klik - Ola-Mylifestyle

    OdpowiedzUsuń
  36. Należy zrobić coś co nam przyniesie radość :)

    Kliknij-Official Patty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo motywujący post, fajnie tak odetchnąć od wszystkiego i zrelaksować się. ♥ KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  38. Odpoczynek jest ważny, ale kiedy znaleźć czas podczas całych dni zatłoczonych? Eh, jedynie piątek luźniejszy po całym tygodniu harówki w szkole;/
    http://everyday-smart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. ardzo spodobał mi się pomysł z tymi listkami nad kubkiem, odpoczynek jest ardzo ważny dla nas, sądzę że przez szkołe nie mamy odpoczynku nawet w weekend :/

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajny post Co powiesz na wspólną obserwację ?
    Jeśli tak to zacznij i daj znaćMój blog

    OdpowiedzUsuń
  41. Dałaś świetny przepis na dobre samopoczucie. Fakt odpoczynek jest ważny, ale nie w bardzo dużych ilościach, bo to sprawia, że się za bardzo rozleniwiamy.

    pozdrawiam!
    http://olsza17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Idealny przepis na dobry humor ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ostatnimi czasy nic nie sprawia mi przyjemności. Wolne popołudnia najcześciej spędzam sama, na nic nie mam siły i na nic nie mam ochoty, ale od styczna postanawiam zacząć moje życie na nowo, bo dobre samopoczucie, to podstawa!
    Masz świetnego bloga, obserwuję i będę wpadała cześciej. :*

    MOJ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo pomysłowy cykl! Ja własnie odpoczywam! Pozdrawiam i zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja w te długie wieczory zazwyczaj czytam książki ;)
    http://treamicii.blogspot.com/2015/12/nigdy-nie-mruga-recenzja.html

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja w długie wieczory oglądam seriale, o których możesz przeczytać na moim blogu <3
    zapraszam do mnie <3
    http://royal-princes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja zawsze kiedy czuje,że chandra zaczyna mnie łapać robie sobie domowe 'spa'.Długie kąpiele,maseczki,balsamowanie ciała i inne 'zabiegi' pielęgnacyjne! :)
    sandra-busz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń