środa, 30 grudnia 2015

O postanowieniach

Jutro ostatni dzień roku 2015. Trwa już planowanie noworocznych postanowień. Ja jeszcze ich nie mam, ale na pewno coś sobie wyznaczę. Nie dlatego, że jest Nowy Rok i w końcu chcę coś zmienić. Zrobię to żeby widzieć swoje postępy, sukcesy i rzeczy nad którymi muszę popracować. Zmiany staram się wprowadzać na bieżąco. Po co czekać na poniedziałek, nowy miesiąc czy właśnie nowy rok? Najlepiej jest działać od razu, kiedy mamy głowę pełną pomysłów i kiedy rodzi się w nas zapał. Trzeba jednak zaznaczyć, że Nowy Rok jest okresem, kiedy chęci do działania jest więcej niż zwykle - i dobrze! Wykorzystajmy to! Planujmy, wymyślajmy, marzmy - a potem realizujmy. Niech postanowienia nie będą tylko słowami napisanymi na kartce. Warto postarać się wcielić je w życie - są to w końcu rzeczy, na których nam zależy i poradzenie sobie z nimi dałoby nam dużo radości. Takie zmiany najlepiej wprowadzać małymi kroczkami. Plany na Nowy Rok nie muszą być przecież zrealizowane do końca stycznia. Kiedy będziecie pisać albo po prostu zastanawiać się nad postanowieniami, podzielcie je na etapy, które rozłożą się na cały rok. Będziecie działać powoli, ale będzie Wam łatwiej się ich trzymać i dawać z nimi radę, a stopniowe sukcesy będą motywować Was do dalszej walki. I koniecznie dodajcie sobie do listy jeszcze jedno: " Jeśli będę chciał zmienić coś w swoim życia zacznę od razu, nie od jutra czy kolejnego roku" :) Szczęśliwego 2016 kochani!






*To nie jest moje świąteczne drzewko, zdjęcia były zrobione na tle pięknej choinki mojej przyjaciółki :)

62 komentarze:

  1. Masz racje nie warto czekać na poniedziałek czy nowy rok tylko zmiany wprowadzać od razu :). Super zdjęcia!
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie będę odkładać postanowień.Zacznę od dziś :-D

    Pozdrawiam ♥
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Większość postanowień i tak nie spełniamy, ale zawsze warto spróbować. Ja zawsze spisuję swoje cele i co roku widzę, że jest ich coraz mniej, bo część się już spełniła. To świetne uczucie.
    Cudne zdjęcia. Do twarzy ci z czerwonymi ustami ;)
    blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie mogę się zmotywować do postanowień :p ale tym razem będzie inaczej ;)
    Śliczne zdjęcia <3
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobrze napisane. I powiedz przyjaciółce, że ma prześliczną choinkę! :D
    think-poositive.blogspot.com- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Należy zacząć działać już dziś, już teraz. Po co czekać? Realizujmy swoje plany, cele, marzenia! Wszystko jest możliwe!

    INNA MYŚL [blog] | MÓJ KANAŁ NA YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia są bardzo klimatyczne, ślicznie na nich wyszłaś. Ja także życzę ci szczęśliwego 2016 :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też jestem taką osobą która działa od razu. Moje przyjaciółki zawsze mówią, że zaczną coś od właśnie od poniedziałku. Nigdy tego nie rozumiałam.
    Zdjęcia są cudowne! Również życzę Ci szczęśliwego Nowego Roku!

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz rację, że najlepiej od razu coś zmieniać! :) Ale racja też w tym, że teraz mamy najwięcej zapału do zmian, więc warto :)
    Piękne zdjęcia i szczęśliwego Nowego Roku!<3

    pozdrawiam, it's Nel (klik) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To nawet niemożliwe z dnia na dzień zmienić swoje życie o 180 stopni ;) Świetnie to ujęłaś!

    luska-everywhere - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie napisane, bardzo się z tym zgadzam! :) zdjęcia i drzewko - naprawdę piękne! :) szczęśliwego Nowego Roku - również! :D


    pozdrawiam

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dobrze napisane! Trzeba działać a nie tylko mówić! Oby 2016 był owocnym rokiem:*

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również nie będę czekać z postanowieniami noworocznymi! Nowy rok to dla niektórych taka "wymówka". Lepiej zacząć od razu! Świetnie wyglądasz kochana :* Szczęśliwego nowego roku i więcej sukcesów w blogsferze!
    NOWY POST + WAPE Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Dokładnie taki sam temat poruszyłam na moimblogu parę postów wcześniej.
    UDANEGO SYLWESTRA!

    karolinqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia i SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU :).
    Może wspólna obserwacja? Ja już obserwuje i liczę na to samo ;)
    Zapraszam-http://tutajswiatsiekreci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zdjęcia :)
    Może wspólna obserwacja? :)

    http://dussska-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. B o najważniejsza jest chęć i silna wola ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  19. faktycznie świetna ta choinka :) wystarczy silna wola, a postanowienia będą wykonane na pewno :>
    pozdrawiam, gabsstylee

    OdpowiedzUsuń
  20. Również życzę Ci szczęśliwego Nowego Roku. Miejmy nadzieję, że dla nas blogerów 2016 będzie bardzo szczęśliwym i pomyślnym rokiem :*
    Pozdrawiam

    http://looyourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Pragnę złożyć żarliwe życzenia:
    szczęścia, dobrego zdrowia, powodzenia,
    oby troski życia zaginęły w mroku
    podczas nadchodzącego Nowego Roku!
    www.Klaudencja.blogspot.com ----> Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak samo jak ty nie mam jeszcze postanowień, ale zaraz usiądę i pomyślę nad nimi. Śliczne zdjęcia!
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. cudowne zdjęcia! *-*

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawy wpis, a Ty jesteś piękną dziewczyną o niebanalnej urodzie. Powodzenia w Nowym Roku i dalszego rozwoju w blogowaniu :):*

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja w tym roku nie wypisuję sobie postanowień :D
    Szczęśliwego nowego roku! ♥

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam nadzieję, że w tym roku moje postanowienia będą na cały rok a nie tylko na pierwszy miesiąc.
    Piękne zdjęcia ♥

    http://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Szczęśliwego Nowego Roku!

    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Szczęśliwego Nowego Roku!

    http://imigor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja nie byłam przekonana do postanowień noworocznych. Od dzisiaj już wiem, że taka lista celów nie jest zła. Napisałam też o tym posta także zapraszam :)
    Śliczne zdjęcia, piękna choinka (twojej koleżanki, haha) :3
    Szczęśliwego nowego roku pełnego radości i sukcesów! :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Też mam listę postanowień noworocznych :) Myślę, że będzie bardzo fajnie co jakiś czas skreślać pozycję z listy przy tym uśmiechając się! Szczęśliwego Nowego Roku!

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. super post :)
    obserwuje ♥
    SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny blog naprawdę,będę wpadać tu częściej :D
    .
    .
    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli się zgadzasz, to zaobserwuj i daj znać u mnie w komentarzu.
    Zapraszam http://catherineeffortt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo fajny cytat dałaś pod koniec:)

    ślicznie wyszłaś na zdjeciach, pozdrawiam
    http://wiktoriaotto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. ja zawsze staram się wyznaczyć cele jednak gdy przychodzi co do czego nic z nich nie wychodzi :)
    plainess[klik]

    OdpowiedzUsuń
  35. jejku jakie ty masz piękne włosy *.*
    Osobiście nie robię postanowień noworocznych, nie jestem tak silna w ich spełnieniu później :)

    http://blogbutterflyblue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczna! ♥ Ja myślę, że to nie ma znaczenia kiedy się coś postanawia, zaczyna się od chwili obecnej, a nie czeka z tym do jakiejś okazji. :) ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne zdjęcia :)
    Fajnie piszesz posty
    http://kllaudiii.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgadzam się z Tobą, że jeśli chcemy zmienić coś w swoim życiu powinniśmy zrobić to od razu, a nie czekać do nowego roku. Mimo wszystko własnie wtedy mam najwięcej motywacji do działania, dlatego zrobiłam sobie listę kilku postanowień noworocznych! Świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja sobie nic nie postanawiam, gdyż i tak potem nie dotrzymuje słowa . XD

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja nie mam postanowień, bo wiem, że i tak nic z tego. xd
    Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    designchanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    PS: Follow for follow? I always follow back! Just let me know! ♥

    ---->SYDNEYSLEEK.BLOGSPOT.COM<----

    OdpowiedzUsuń
  42. Masz bardzo fajnego bloga, piszesz bardzo interesująco z chęcią bedę czekać na kolejne posty ! Emotikon smile
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. wszystko co napisałaś jest prawdą. Jeżeli czegoś się chce należy zaczynać od teraz. Nie ważne czy to jest styczen czy marzec
    Zapraszam do mnie. KLIKNIJ!

    OdpowiedzUsuń
  44. Absolutnie się z tym zgadzam i mam identyczne zdanie w tej kwestii. Urocze zdj! :D
    Pozdrawiam, minimalistkaxo :*

    OdpowiedzUsuń
  45. Lepiej działaś w tym momencie a nie np.za dwa dni czy coś :)

    OFFICIAL PATTY ♥

    OdpowiedzUsuń
  46. bardzo mądre słowa ♥ a do tej myśli zawartej w cudzysłowie podpisałabym się obiema rękami :)
    cudownie wyglądasz :3 świetna fryzura i bluzka ♥
    a przyjaciółka ma fajną choinkę ;D
    pozdrawiam i zapraszam :)

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  47. Kocham te zdjęcia i kocham je jeszcze raz, hah :)
    A co do postanowień... Jak już wiesz, nic sobie nie stawiam, bo zrozumiałam, że nic się nie uda :/

    OdpowiedzUsuń
  48. Jejku jaka ty jestes ładna :((
    I sukcesów w nowym roku :**
    Zapraszam do mnie :**

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie mam postanowień z tego względu, że wydaje mi się, że nie mam sensu czekać na nowy rok, żeby zacząć coś robić, chociaż czasem powoduje to naplyw motywacji. :)

    http://nogitsuune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Wszystkiego dobrego w nowym roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja należę do takich osób które są mega niecierpliwe, chca efektów od razu, a gdy ich nie widzą...Po prostu się poddają. Jednak pamietam jak 3 lata temu zaczęłam się odchudzać, zaczynałam z myślą "nigdzie mi się nie śpieszy, będzie jak będzie" i takim cudem zrzuciłam 22kg i jestem mega szczęśliwa! Pięknie wygladasz <3

    http://aleksandra-r.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. ale jestes ladna. :)
    co do postanowien- nie mam ich, a cele realizuje kiedy chce.

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Naprawdę fajny post i świetne zdjęcia.
    Czytałam już wcześniej poprzedni i bardzo podoba mi się twój styl pisania.
    Śliczny nagłówek i wygląd bloga :*
    Czekam na kolejne posty kochana.

    Zapraszam na konkurs do wygrania głośniczek Beats (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  54. Fajne zdjęcia :)
    zapraszam do siebie i do mojej przyszłej przygody z USA: http://samcix.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Śliczne zdjęcia, ładnie skomponowane
    youaresobeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń