czwartek, 24 grudnia 2015

Nadeszły Święta

Wpadłam tutaj przede wszystkim żeby złożyć Wam życzenia, a przy okazji urozmaicę posta zdjęciami ze świątecznego pieczenia. Wczoraj zrobiłam pierniczki, których część jest przeznaczona jako prezent dla moich bliskich. Nie jestem jeszcze specjalistką, bo robiłam je dopiero drugi rok. Jednak myślę, że wyszły dobrze, miło było posiedzieć trochę w kuchni i przygotować coś specjalnie na Święta. Pierniczki zapakowałam w przezroczystą folię, kolorowe wstążeczki i dołączyłam karteczkę z życzeniem. Efekt jest bardzo fajny! Prezenty, które robimy samemu mogą równie mocno ucieszyć, a przy okazji mile zaskoczyć pomysłem, a my mamy wtedy jeszcze większą radość z obdarowywania. Warto spróbować! 

Kochani! Życzę Wam ciepłych, radosnych, spędzonych w miłej, rodzinnej atmosferze Świąt Bożego Narodzenia. Udanej Wigilii, pięknych prezentów, uśmiechu na twarzy, poczucia tego jak bardzo magiczny i wyjątkowy jest ten czas oraz przybliżenia się do tajemnicy Narodzenia Pana 











57 komentarzy:

  1. Te pierniki wyglądają świetnie ;). Taki prezent to aż miło dostać, szkoda, że nie mam do tego talentu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt! Ślicznie ozdobione te pierniczki :*

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    OdpowiedzUsuń
  3. Tobie również wesołych świąt, pierniki na pewno muszą być pyszne!
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierniczki wyszły super jako prezenty ♥ Wesołych świąt :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne masz foremki do pierniczków :) Ja w tym roku również zrobiłam pierniczki, po raz pierwszy w moim życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych Świąt! <3
    http://treamicii.blogspot.com/2015/12/christmas.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w tym roku też po raz drugi robiłam pierniczki i chyba nie wyszły mi najgorzej. :D
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki idealny blog,będę wpadać tu częśćiej :D
    .
    .
    Może obs za obs? (jak tak napisz u mnie na blogu) ( Ja już obserwuje)
    Zapraszam http://catherineeffortt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych świąt ! :)
    A ciasteczka muszą być przepyszne

    www.kiercia.blogspot.com-klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Az żałuję, że nie robiłam w tym roku pierniczków!

    Wesołych Świąt!

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uhh.. Brakuje mi tych pierniczkow ze sklepu z nadzieniem... Sama bym takich nie upiekla. *-*

    Outsider's eyes, zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierniczki na święta obowiązkowe :)
    Wesołych Świat!
    Zapraszam: http://pati-ix.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne zdjęcia,aż czuć ten klimat świąt!
    Wesołych!

    http://fxvizzz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wesołych Świąt! Po twoich zdjęciach można było odczuć ich klimat od razu!
    http://different0words.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. pierniki wyglądają świetnie :) spełnienia marzeń!


    zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Te pierniczki wyglądają tak smakowicie i uroczo nooo!

    Obserwuje i zapraszam do siebie http://allifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam pierniczki <3
    Świetne zdjęcia!
    Wesołych świąt :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję i nawzajem! Smacznych Pierników :*

    Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku!
    Just Me And My Fancy- klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. nie wiem czemu, ale ja nigdy nie piekłam pierniczków, za rok muszę się a to zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam wszystko co piernikowe <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny pomysł na prezent z tymi pierniczkami :)

    Zapraszam-Official Patty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Moja mama robiła w tym roku ciasteczka! Pyszne :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja w tym roku na święta z Warszawy przyjechałam bardzo późno, więc nie miałam okazji piec pierników :( A szkoda, bo zawsze jest przy tym sporo świetnej zabawy!

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale ładne zdjęcia! Uwielbiam pierniczki, co roku je piekę na Święta! :)

    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdjęcia! A pierniczki uwielbiam,niestety w tym roku mi nie wyszły. :)

    My blog - click!

    OdpowiedzUsuń
  26. ale masz fajne foremki na ciasta bo są takie duże
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  27. Samych cudowności zyczę jużpo świętach :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Samych cudowności zyczę jużpo świętach :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny post, masz bardzo fajny blog a Twoje wpisy są naprawdę bardzo interesujące Emotikon smile !
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    milentry-blog

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowny blog :( <3 :)
    http://blushbloog.blogspot.com/
    Ja dopiero zaczynam

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny pist!
    Zapraszam również do siebie na notkę świąteczną! :) morovv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudne zdjęcia, takie bardzo nastrojowe. Uwielbiam pierniczki, w tym roku zjadłam około 100 haaha :D

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. wygląda pysznie :)

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Chcialam zrobic pierniki i w koncu nie zrobilam :/

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ślicznie wyglądają! :)

    Pozdrawiam! ♡ ❥ www.chanelier.blogspot.com <-- KLIIIK!

    OdpowiedzUsuń
  36. Pierniczki to nieodłączny element Bożego Narodzenia, które niestety, ale bardzo szybko minęło ;(
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Nigdy nie robiłam pierniczków :) Ale bardzo bym chciała spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Te pierniczki są świetne, zawsze planuję je zrobic i ustroic po swojemu a nigdy nie mam czasu...

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  39. Pierniczki wyglądają przepysznie, zrobiłaś mi smaka, a właśnie jestem na diecie :(
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. zawsze robie pierniczki na święa:)

    k4si44.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Święta są wspaniałym okresem w ciągu roku :) W te święta równiez piekłam pierniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja w tym roku nie piekłam pierniczków, ale może to i lepiej dla kuchni i mnie samej :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Szkoda, że nie ledwo robię jajecznicę w kuchni, haha. Pierniczki własnej roboty to świetny pomysł na prezent. Ja w tym roku sprawiłam rodzicom i babci prezenty z empikfoto.pl - kalendarz i album ze zdjęciami rodzinnymi. Takie prezenty od serca są najlepsze ;)

    luska-everywhere - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  44. Pieerniczki. Kocham za to święta. Udanego Nowego Roku ♥
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  45. Pierniczki to coś wspaniałego, sam zapach jest doskonały :D
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Hej! ♥ Organizuję rozdanie na blogu - nagrody są świetne a zasady banalne. Jeśli byś miała chwilkę wolnego czasu, zajrzyj może akurat ci się spodoba i weźmiesz udział. Zachęcam, bo na prawdę warto! Pozdrawiam :)
    http://dariaa-blog.blogspot.com/2015/12/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  47. Karina pierniczki Ci wyszły przepyszne! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja również robiłam pierniczki, to jedna z rzeczy która wychodzi mi w kuchni, haha

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń