niedziela, 31 stycznia 2016

5 porad jak lepiej poczuć się w szkole


Część osób kończy dziś ferie, część właśnie je wykorzystuje, a ostatnia część na nie wyczekuje. Często ciężko jest wrócić do szkolnej codzienności albo wytrwać w niej ostatnie dni przed dłuższym wypoczynkiem. Ale zamiast ciągle marudzić, warto zrobić coś żeby poczuć się lepiej! Dlatego mam dla Was kilka rad, które mogą Wam się przydać, jeśli kończycie ferie, niecierpliwie na nie czekacie, no i ... tak w ogóle, bo zawsze lepiej jest mieć dobry humor! :)



1. Wysypiaj się.
Zamiast odkładać wszystkie ważne rzeczy na noc, zrób je po powrocie ze szkoły albo wczesnym wieczorem. Wtedy masz szansę żeby położyć się spać wcześniej. Wyśpisz się, a w szkole nie będziesz czymś w rodzaju zombie. Dodatkowo porządny sen da Ci więcej energii do działania!

2. Otaczaj się ładnymi rzeczami.
Zeszyty z motywującymi okładkami, kubek termiczny z fajnym napisem, dopasowany strój na w-f albo ciekawie prezentująca się torebka. Przykładów jest mnóstwo. Pokoloruj i umil trochę swoją codzienność. Ładne rzeczy łatwo przywołują uśmiech!

3. Wykorzystaj czas ze znajomymi. 
Zamiast siedzieć samemu pod ścianą i myśleć tylko o tym ile jeszcze trzeba zrobić albo jak wytrzymać do piątku, wykorzystaj przerwy ze swoimi znajomymi. Na co dzień masz przy sobie swoje ukochane osoby - doceń to i spędzaj z nimi jak najwięcej szkolnego czasu. Może spróbuj poznać też kogoś nowego. Znajomi znajomych mogą stać się przecież także Twoimi znajomymi!

4. Angażuj się w różne akcje.
W szkole co jakiś czas dzieją się ciekawe rzeczy. Nie ważne czy jest to coś drobnego czy większego. Warto zaangażować się w różne akcje, bo dzięki nim urozmaicimy sobie szkolną rutynę, a udział może sprawić nam wiele frajdy. Warto też korzystać z rozmaitych możliwości pojechania na szkolne wycieczki. Nudzie trzeba powiedzieć stanowcze 'nie'!

5. Myśl pozytywnie - po prostu!
Szkoła też ma swoje plusy, a nauka nie jest taka zła. Ucz się przede wszystkim dla siebie i czerp z tego satysfakcję! Fajnie jest mieć trochę wiedzy i wiadomo, że przyda się ona w przyszłości. Pomyśl o spotkaniu ze znajomymi, ciekawych wydarzeniach, które są zaplanowane czy nawet o tym, że założysz do szkoły nową bluzkę. Ciesz się z najmniejszych rzeczy. Nie warto ciągle się przejmować, o wiele lepiej pozytywnie patrzeć na świat!


  


70 komentarzy:

  1. Bardzo przydatne rady, ja osobiście czuje się świetnie w swojej szkole, mam wokół siebie przyjaciół na których mogę liczyć, ale to oczywiście nie wszystko:)
    the-rose-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Co prawda do szkoły już nie chodzę, ale porady trafne. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie znoszę szkoły, zwłaszcza swojego gimnazjum, bo najlepsze to ono nie jest. Ale teraz to już ostatni rok, dlatego staram się go wykorzystać. To też jest taką moją małą motywacją. :)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się ze wszystkim, zwłaszcza z nieodkładaniem wszystkiego na później! Nie ma nic bardziej przytłaczającego, jak przypomnieć sobie o 22 o jakiejś dodatkowej pracy domowej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne sposoby na umilenie sobie czasu w szkole :) Angażowanie się w różne akcje to naprawdę dobry pomysł na urozmaicenie szkolnych dni, a przy tym zawsze można poznać kogoś nowego!

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobre porady, chętnie z nich skorzystam! :)
    Zostałaś polecona w moim najnowszym poście! :)

    Najnowszzy post - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. przez całe dwa lata w liceum jęczałam ,że nie mam na nic czasu że jestem niewyspana. A teraz gdy tak naprawdę zaraz kończy się 3 klasa staram się wykorzystać ten czas jak najbardziej ,bo to już ostatnie chwilę z moimi znajomymi.

    Zapraszam do siebie http://zdobywacszczyty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Z pierwszym punktem zgadzam się w 100%, ja zawsze staram się wysypiać, bo wtedy moje samopoczucie jest znacznie lepsze. Pozytywne myślenie to podstawa! Świetny post :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  9. O, tak. Do szkoły trzeba iść wypoczętym! Świetne etui, sama takie mam. :D
    fashion-by-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo przydatne rady. O wiele lepiej spędza się czas w szkole, gdy myśli się pozytywnie i miło spędza się czas ze znajomymi:)
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nasz cudowny piórnik i case! A rady świetne, zwłaszcza jeśli chodzi i różne akcje w szkole :)

    🌸 korneliakuzma.blogspot.com 🌸

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam brać udział w różnych szkolnych akcjach :). Świetny case na telefon.
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę się pochwalić, że do czterech się stosuję :D ! Do trzeciej rzadziej bo jestem typem osoby, która częściej woli pobyć sama hah a co drugiego to muszę popracować i fajnie, że mi o tym przypomniałaś ;P Bardzo ciekawy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne porady :) Poznałam przyjaciela mojej przyjaciółki, który aktualnie jest moim znajomym :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jestem w grupie tych, którzy jutro wracają do szkoły, ale tak szczerze to wcale mi to nie przeszkadza, bo może to dziwne lecz się cieszę :)
    Świetne porady!


    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Sama bym chyba lepiej tego nie opisała. :) Świetny post. Zwłaszcza jeśli chodzi o punkt 2. Niby nic..., a jednak ma bardzo duże znaczenie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgadzam się z Tobą w 100%. Przede wszystkim trzeba mieć pozytywne nastawienie, ponieważ bez tego nic nam nie wyjdzie! Świetny post i przepiękne zdjęcia. POZDRAWIAM:*

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Do większości rad się stosuje... próbuje być optymistką, zaopatrzam się w ładne zeszyty, notesy. To naprawdę w pewnym sensie poprawia samopoczucie :)

    twirling-pages.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne porady :) JA niestety jestem osobą która jeszcze wyczekuje ferie :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawy post ;) świetne rady

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. mi już chyba nic nie pomoze polubić szkoły. Ja po prostu jej nie cierpię :D Ale to chyba dlatego, ze zostaly 3 miesiace do jej skonczenia i w głowie nauczycieli ciagle pojawia się słowo "matura" i "jak im jeszcze dowalić" /Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post :) Proszę o pomoc, wystarczy kliknąć w 3 linki nad zdjęciami :) http://macreateart.blogspot.com/2016/01/dresslink-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne porady :D Bardzo fajny blog,na pewno będę częściej wpadać :)

    Zapraszam :D
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  24. Czasem ciężko jest myśleć pozytywnie, ale... trzeba się starać :) Na pewno nam to wyjdzie na dobre.

    INNA MYŚL [blog] | MÓJ KANAŁ NA YOUTUBE :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne rady! Muszę je wdrożyć w życie ;3

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja już od dawna stosuję powyższe metody - skuteczne! :) Jak każdy będzie siedział z założonymi rękami, to wiadomo, że samo nie przyjdzie i nie będzie czuł się swobodnie w szkole ;)
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Poklikałabyś w linki u mnie? Będę wdzięczna ;)

      Usuń
    2. Ciekawy post!:)
      Bardzo przyjazny blog, z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie!:)
      Pozdrawiam!:)

      Usuń
  27. Wysypiania się i myślenie pozytywnie jest najważniejsze :D
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne porady! Na pewno z nich skorzystamy, w końcu zaczął się drugi semestr ugh

    TMblackandwhite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja np. poprzez ładnie prowadzone notatki czuję się lepiej na zajęciach ;) Super poradnik!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  30. 2,3 i 5 na pewno wykorzystam, świetne rady ;)
    Mój blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  31. każda rada bardzo dobra. Ale i tak wszyscy czekają już z niecierpliwością na wakacje :P
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Mimo, ze szkołę mam już dawano za sobą, post przydatny :)

    OdpowiedzUsuń
  33. cenne wskazówki, ja własnie umilam sobie czas w szkole ładnymi przyborami :) pozdrawiam
    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Pozytywne nastawienie czyni cuda :)
    maddelines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Niestety moje ferie się skończyły, ale dzięki pozytywnemu myśleniu jest coraz lepiej. :)
    No, a juto piątek! ♥
    Pozdrawiam :*
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  36. Pozytywne myślenie jest bardzo ważne :)

    Z chęcią obserwuję i pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepiękne zdjęcia!!!
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Pozytywny wpis, świetne rady. Szczególnie ta o otaczaniu się ładnymi rzeczami, niby głupie, ale jednak jak zmienia się nasze samopoczucie, jeżeli dbamy o jakość rzeczy, jakimi się otaczamy :D
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. świetne porady ;)

    pozdrawiam i zapraszam :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo dobre rady, muszę je wykorzystać w końcu.
    W szkole chodzę przymulona od niewyspania i tylko liczę ile nauki mnie czeka potem.

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. ostatnie najważniejsze ;)


    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  42. Post trafiony w dziesiątkę! Myślenie pozytywnie o szkole jest naprawdę bardzo ciężkie. :/ ale próbuję! Urozmaicanie rutyny w tym budynku nie jest złym pomysłem, chociaż kieruję się głównie tym, aby w końcu wyjść z niego. ;p Świetnie wyszedł Ci ten post!
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne porady ;)
    http://treamicii.blogspot.com/2016/02/ulubiency-stycznia.html

    OdpowiedzUsuń
  44. piękne zdjęcia i porady też świetne!

    pozdrawiam i zapraszam :)
    www.pisanepasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne porady, ja bardzo często angażuje się w różne szkolne rzeczy ;)
    Pozdrawiam i obserwuje ----> http://agata-blog00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja mam niestety duży problem z wysypaniem się :( Bardzo podoba mi się Twój blog ;)
    Pozdrawiam i zapraszam http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja ostatnio się nie wysypiam... Nocne zycie wzięło górę :D Pozdrawiam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Pozytywne nastawienie gra ogromną rolę. :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  49. Święte słowa, "nudzie trzeba powiedzieć NIE!". Super post i myślę, że bardzo przydatne. Uwielbiam się otaczać ładnymi rzeczami :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  50. Motywujące, świetne rady na pewno z nich skorzystam :3
    http://pesymistycznaksiezniczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo fajny blog. Zapraszam do siebie http://worldbyjulie.blogspot.com/ Może wspólna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  52. Eh nawet jakbym skorzystała z tych rad i tak wciąż jest cięzko…liceum mnie wykańcza :/

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. mam taki sam piórnik! ;) bardzo fajne rady, pozdrawiam! ^^

    http://lovely-july-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo fajny pomysł na posta świetne rady pozdrawiam i zapraszam do mnie http://myblog69141.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo fajny post :) Rady są zwyczajne, a tak naprawdę dzięki nim możemy poczuć się lepiej :)

    Obserwuję i pozdrawiam! :)

    ♥MÓJ BLOG KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  56. świetne rady
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Rzeczywiście fajne rady, szkoła wcale nie taka zła!
    Obserwuję, spodobał mi się Twój bloga :)

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetne rady, wyspanie się jest najważniejsze! ;)
    Może obs za obs?

    myhappysunmoontruth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. po wielu latach stwierdzam, że szkoła ma same plusy - musisz tylko przychodzić, w miarę się starać, czasem trochę pouczyć, a jedynka to naprawdę nie jest koniec świata. :) czasem warto pomyśleć, że później będzie gorzej niż w szkole i docenić :p

    OdpowiedzUsuń
  60. Super rady! Sen jest najlepszy na regenerację i siłę do działania :D

    OdpowiedzUsuń
  61. U mnie dopiero od jutra ferie ale w ich czasie muszę się porządnie zregenerować i później ruszyć z kopyta! :)

    Przypadkiem trafiłam na Twój blog i tego przypadku nie żałuję :)
    Leci obserwacja

    Zapraszam w wolnej chwili :http://beestyourfashioon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Ciekawe porady,muszę je wypróbować :)
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Rady są super, z większości korzystam :)
    agusska--agusska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń