sobota, 23 stycznia 2016

Nie czekaj na odpowiedni moment


Jeśli chcemy coś zrobić, często czekamy na lepszy, odpowiedni moment. Rzeczy czy działania, które planujemy odkładamy na potem, bo będziemy mieli lepszy humor albo więcej siły. Wydaje nam się, że jakiegoś innego dnia wyjdzie nam to lepiej. Kiedyś czekałam na takie odpowiednie momenty, żyłam przyszłością, wyobrażałam i planowałam sobie to, jaka będę i co zrobię. Jednak zrozumiałam, że planami nie mogę tylko żyć - muszę zacząć je realizować. Bo po co czekać? Im szybciej zaczniemy zmiany, tym szybciej zobaczymy efekty. Marząc o naszej przyszłości, tracimy czas na jej tworzenie. Teraz, kiedy do głowy wpadnie mi jakiś pomysł, staram się jak najszybciej zacząć działać. Nad swoimi celami pracuję codziennie. Nie wybieram już sobie terminów. Wiem, że każda chwila jest bezcenna, a liczy się nawet najmniejszy krok. Jednego dnia moje działania wychodzą mi lepiej, drugiego gorzej. Nie poddaję się! Przecież nie zawsze wszystko udaje się idealnie. Mam świadomość, że cały czas próbuję i wiem, że plany w międzyczasie mogą ewaluować, a niekiedy trzeba nawet je przekształcać. Teraz, gdy marzę, to nie robię tylko i wyłącznie tego, ale przy okazji działam. Równocześnie. A uśmiech, który pojawia się na mojej twarzy i uczucie spełnienia, które czuję, dają znać, że cały czas trafiam w odpowiednie momenty. Więc, można powiedzieć, że reguła wcelowania w nie jest prosta: Nie czekaj na odpowiedni moment, ponieważ odpowiedni moment właśnie trwa!







PS To kawałek pokoju gościnnego mojej przyjaciółki, a nie mojego ;)

75 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia, a co do notki to masz racje nie warto czekać na nie wiadomo co tylko robić to tu i teraz :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie mi uświadomiłaś, że często zdarza mi się czekanie na odpowiednie momenty i odkładanie wszystkiego na inne dni. Mam też mnóstwo planów, a nie wszystkie realizuję tak dobrze, jakbym mogła. Dzięki ;).
    Ale mnie urzekł ten obraz na zdjęciach. Gdyby nie miał takiej grubej ramy, na pierwszy rzut oka wyglądałby jak okno :D.
    blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepiej robić takie rzeczy które sprawiają nam przyjemność, od teraz! Nie czekając na odpowiednie chwile.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post! Twoje wpisy są bardzo ciekawe i inspirujące!
    Ja dopiero zaczynam! http://butshefancy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz rację, trzeba zacząć już, a nie czekać na inny moment.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Post daje dużo do myślenia :)
    http://dayeenmynewblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z Tobą. Nie ma co czekać na odpowiedni moment. Bo ten moment właśnie trwa.
    Pięknie wyglądasz!

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam często tak, że mówię sobie "od poniedziałku", "od przyszłego miesiąca", "od nowego roku" i jest to chyba największy błąd, albo chyba był. Teraz moje nastawienie się zmieniło bo nie chce na nic czekać, nie warto czekać na przysłowiowy odpowiedni moment bo nawet nie wiadomo kiedy taki będzie, a może właśnie jest teraz? wszystko staramy zaplanować tak idelanie, ale to niemożliwe, to idealne uczucie spełnienia przyjdzie w najmniej oczekiwanym momencie :) no, trochę się rozpisałem ,hah :D fajny post.
    MOJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie napisane, mi bardzo podoba się powiedzenie "Carpe Diem" co oznacza "Chwytaj dzień" i myślę, że powinniśmy się go trzymać

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post. Ja niestety... Zamiast działać to wole marzyć o tym i to jest niestety bardzo niedobrze :c Super zdjecia

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz rację, w 100%! Trzeba zawsze działać jak najszybciej! ;)
    Ślicznie wyglądasz<3

    pozdrawiam, it's Nel (klik) :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne zdjęcia:)


    http://kamciaoblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się z tym co napisałaś w 100%, nie ma co czekać, bo nigdy nie będzie bardziej odpowiedniego momentu od TERAZ :)

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  14. Nadal zachwycam się Twoimi zdjęciami i przestać nie mogę. Tekst też świetny, ogólnie wszystko jest super, nie ma się do czego przyczepić (oprócz irytującego mnie różu, ale to już inna sprawa). Zgadzam się z tym, mimo że sama się do tego nie stosuję. Ale powoli próbuję. :)

    _________
    Buźka, Paskuda

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia! I świetnie piszesz, podoba mi się!
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne włosy. Jak o nie dbasz? Jestem tu nowa więc przepraszam jeśli kiedyś o tym pisałaś.
    Zapraszam do mnie! :)
    http://canevautrien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mnie zmotywowałaś. Masz rację, każda chwila jest cenna i trzeba to wykorzystać. Powinnam przestać oglądać w kółko tumblr'a i blogi popularnych blogerek i marzyć o tym, że ja kiedyś... Powinnam zacząć działaś! Naprawdę świetnie to ujęłaś i przede wszystkim krótko i na temat tak jak lubię ;) Zdjęcia bardzo klimatyczne!

    luska-everywhere - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie piszesz, Twoje posty zawsze przyjemnie mi się czyta. Jeśli chcemy coś zmienić w swoim życiu i nie zaczniemy działać, to dalej będziemy w tym miejscu co jesteśmy.

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze napisane, sama ostatnio poruszyłam ten temat na blogu. Odpowiedni moment jest właśnie teraz, im bardziej zwlekamy, tym bardziej oddalamy się od celu.

    Zapraszam na: inothercolors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne fotki <3

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgadzam się trzeba żyć tu i teraz;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia i mega nagłówek!
    Obserwuje :*
    http://agata-blog00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Racja. Zazwyczaj właśnie ten najlepszy moment trwa ♥
    Piękne zdjęcia i ten pokój *-*

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też kiedyś odkładałam wszystko na inny termin, mówiłam, że zacznę coś realizować od poniedziałku czy też nowego miesiąca. Na szczęście moje nastawienie zmieniło się i teraz staram się nie czekać, tylko wszystko robić od razu! Świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja zawsze odkładam naukę do egzaminu gimnazjalnego, ale teraz stwierdzam, że muszę się wreszcie wziąć w garść!
    Skomentujesz? Zaobserwujesz? Dopiero zaczynam -> MÓJ BLOG - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie wyglądasz! Właśnie liczy się tu i teraz!
    Pozdrawiam!♥ http://mela-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja kiedyś wszystko odkładałam na kiedy indziej. I jak nigdy tego nie robiłam. Na całe szczęście teraz tak nie robię :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie ma co czekać na "idealną okazję", bo każdy moment jest najlepszy na podjęcie pierwszego kroku :D.


    alastelmach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudownie wyszłaś na zdjęciach! <3 Pozdrawiam cieplutko. :)
    ___
    Zapraszam na swojego bloga i zachęcam do obserwacji (odwdzięczę się tym samym):
    http://arizoons.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo mądrze napisane, ja cały czas odkładam na późniejszy termin naukę do egzaminu gimnazjalnego, a to już za dwa miesiące, więc wypadałoby się w końcu za to zabrać...
    Świetne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja w tamtym roku przekonałam się, że nie ma co planować, bo rzeczywistość jest w stanie wszystko zepsuć ;) Teraz już jak zamierzam coś zaplanować to mam zawsze plan B ;)

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zdecydowanie masz rację, bardzo ładnie to ujęłaś ;)

    bajeerancko.blogspot.com Zaobserwuj! ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. "Nie czekaj na odpowiedni moment, ponieważ odpowiedni moment właśnie trwa!" świetne słowa i pozwól,że wepchnę je na swoją "wspierającą" listę :)
    Świetny post i w zupełności się z tobą zgadzam pomimo tego,że samej jest mi cholernie trudno ruszyć do przodu i wziąć życie w swoje ręce i o coś zawalczyć. Dlatego też dziękuje,że mogłam przeczytać to co napisałaś bo dodało mi to otuchy i chęci do działania :)
    Trzymam również za ciebie kciuki byś każdego dnia wygrywała! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne zdjęcia, zgadzam się z tobą ^^
    Dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż :P

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ostatnie zdanie tej notki chyba stanie się moim nowym mottem, haha :D /K
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgadzam się z tobą w 100% :) Bardzo ładne zdjęcia i świetny obraz *.*
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie ma na co czekać! Trzeba działać. :D

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgadza się - żyć chwilą i działać w tym momencie. Zawsze może być za późno.

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  39. Twój post daje do myślenia... "odpowiedni" moment rzeczywiście może nigdy nie nadejść, CARPIE DIEM!!
    PS: śliczna jesteś i bardzo przypominasz mi moją koleżankę ze szkoły :*
    co powiesz na wspólną obserwację? jeśli jesteś za to zacznij, na pewno odwdzięczę się tym samym, buźka :* zapraszam bardzo serdecznie. emmadeline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Każdy moment i każdy dzień jest idealny do tego by zacząć walczyć o marzenia :)

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  41. Uważam tak jak Ty nie ma co odkładać na później, bo zazwyczaj jak coś odkładam to już żadko potem do tego wracam ;) Śliczne zdjęcia ;P
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  42. Mega zdjęcia *U* Zgadzam się, każdy moment jest odpowiedni aby coś zmienić :)!
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  43. To co napisałaś bardzo dało mi do myślenia :)

    zapraszam do mnie
    http://juliettapastoors.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. ale śliczne zdjęcia, fajnie, że ten obraz uchwyciłaś. :)

    T0DAYISTHEEND.BLOGSPOT.COM - KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  45. Super motywujący post, zgadzam się z Tobą. :)
    Śliczne zdjęcia.
    Mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ten obraz na ścianie jest niesamowity!
    Bardzo mądry post, nie powinniśmy niczego odkładac i czekac na poźniejszy moment!

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo fajny wpis, prawdizwy. Ja tez od niedawna staram sie spelniac marzenia i plany ale jednak nie zawsze jest to takie proste. Mam nadzieje ze wytrwasz w tym! Powodzenia! zdjecia sliczne!!

    pozdrawiam :*
    http://natkaa22.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  48. zgadzam się z tobą w 100o% tylko mi się cieżko sawsze ruszyć z lenistwa. Ja już obserwuję i zapraszam do zaobserwowania mojego bloga za każde obs odwdzięczę się tym samym tylko napisz w komentarzu :* http://slendujula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Lepszy moment może nie nastąpić, więc nie warto niczego odkładać. :)
    Zapraszam do mnie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  50. najlepszy moment do działania to własnie teraz :)


    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  51. świetny post <3 http://madedaisess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. great post :) I follow you via GFC :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  53. Warto zacząć już teraz, tam gdzie obecnie się znajdujemy i działać!:)
    Śliczne zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Masz sliczne wlosy! Super post, dajacy do myslenia :D
    Obserwuje i licze na rewanz kochana!
    asiikblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Brawo za podejście! Trzeba działać, żeby coś z życia mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  56. bardzo mary i ciekawy wpis! <3 bez działania nic nie ma :)

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  57. świetny post i design bloga :)
    Będę wpadać częściej !

    http://paulinaborek.blogspot.com/ - zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  58. Super post pozdrawiam i zapraszam do mnie Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  59. Masz bardzo interesującą urodę :) Czy mogłabyś kliknąć tylko w 3 linki nad zdjęciami, to dla mnie bardzo ważne http://macreateart.blogspot.com/2016/01/dresslink-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetne zdjęcia!
    Nie powinniśmy odkładać niczego na później i zacząć działać już teraz :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  61. Wybrałaś bardzo ładne tło, obraz idealnie pasuje do Ciebie, sama nie wiem czemu. :)
    Zazdroszczę pokoju gościnnego koleżance.

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako;alek mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Mądrze napisane.! Powinniśmy działaś natychmiast. "Odpowiedni moment" nie istnieje!
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  63. Każdy moment jest odpowiedni na dążenie do celu. Powinniśmy zacząć już teraz :) Super fotki!

    OdpowiedzUsuń
  64. Bardzo ładne zdjęcia! Zgadzam się z tobą w 100% jeśli przez całe życie będziemy czekać aż ten właściwy moment nadejdzie, i nie będziemy robić nic w tym kierunku, nie wydarzy się nic :)

    ♥MÓJ BLOG KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  65. Masz rację, nie możemy czekać na odpowiedni moment tylko musimy działać od razu !
    http://szafirek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Całkowicie się z Tobą zgadzam. Nie czekajmy za długo, bo sporo może nas ominąć przez ten czas ;) Świetny blog, dodaję do obserwowanych :*
    ☃ czarnakawaa.blogspot.com ☃ ❄KLIK❄

    OdpowiedzUsuń
  67. W 100% masz rację. Nie można czekać aż pewne rzeczy przyjdą do nas same.. :)

    OdpowiedzUsuń