niedziela, 3 stycznia 2016

Po prostu uwierz

Tak jak każdy mam swoje plany i marzenia. Wierzę, że 2016 przyniesie mi wiele dobrego, na pewno zapowiada się fajnie! Nowy Rok dał mi znowu tego 'motywacyjnego kopa' i nie zamierzam o tym zapomnieć. Moją głowę zapełniają powoli nowe pomysły, postanowienia i ogromna chęć do działania. Chcę jeszcze bardziej cieszyć się każdą chwilą i najdrobniejszymi rzeczami, chcę osiągać coraz lepsze efekty swoich starań, chcę iść wciąż do przodu i stawiać sobie nowe wyzwania, chcę spełniać kolejne marzenia, chcę odkrywać siebie. I wierzę, że mogę! Wierzę. I chcę żebyście Wy też to zrobili - po prostu uwierzcie! Macie pewnie wiele planów na ten rok i możliwe, że nie wiecie jak się za nie zabrać albo wątpicie czy wypalą. Pamiętajcie, że jest tak:  Wymyślamy plan i staramy się go zrealizować. Działamy. Działania są kierowane przez serce, bo jeśli coś kochamy, to wkładamy w to przecież całe nasze serce. Kiedy jest w nim wystarczająco dużo wiary, potrafimy zrobić niesamowite rzeczy. Z wiarą przychodzą nowe pomysły i podwojona siła. Wszystko nabiera kolorów, wykluczamy opcję poddania się, a nasze nastawienie jest coraz bardziej pozytywne. Wtedy działania dają niesamowite efekty. Jest tak, że jeśli serce mocno wierzy, że wszystko ma sens, może zawsze dać radę. Nawet kiedy na początku tego sensu tak naprawdę nie ma... w końcu pojawia się, bo w niego wierzymy. Dlatego wierzcie! W siebie i w to, że Wasze marzenia naprawdę mogą się spełnić, w to, że wszystko może się poukładać i w to, że dacie radę wytrwać z noworocznymi postanowieniami. Wtedy łatwiej to wszystko osiągnięcie!

Witam Was w Nowym Roku! W pierwszym poście w 2016 przychodzę z dawką motywacji, bo jeśli teraz mamy jej więcej niż zwykle, to warto ją podtrzymać i pielęgnować, żeby nie zapomnieć o niej już na początku lutego! Dajcie też koniecznie znać co sądzicie o zdjęciach - bardzo je lubię i mam nadzieję, że Wam również się spodobają!









62 komentarze:

  1. Nowy Rok mi również przyniósł ogromną dawkę motywacji, choc odpuściłam sobie ty razem postanowienia ;p Piękne zdjęcia! :)

    pozdrawiam i zapraszam do obserwowania :)
    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia, mi też ten rok dał takiego kopa, mam już tyle pomysłów na posty i nie mam pojęcia które pierwsze dodać :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  3. Postawiłam sobie kilka "celów" na 2016 i mam nadzieję, że moja wiara pomoże mi je spełnić :). Super zdjęcia!
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję ze uda sie spełnić postanowienia, śliczne zdjęcia!:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też rok 2016 dał dużo motywacji :D
    Piękne zdjęcia! :)
    Ps. Mamy tle samo obserwatorów, hhah!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę powodzenia w spełnianiu celów na ten rok. Warto wierzyć, że się uda ;)
    Zdjęcia są świetne. Mam jakieś deja vu. One tu już nie były przypadkiem?

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiara w ten rok i wszystko, co z nim związane jest ważna. Przecudowny i motywujący wpis ♥
    Uwielbiam te zdjęcia, chcę takich więcej xoxo
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w spełnianiu postanowień ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz śliczną twarz :) Niech nowy rok przyniesie ci dużo szczęścia!

    http://nesssy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz, nie spodziewałabym się że z pozoru zwykle zdjęcia przy zasłonie dadzą taki świetny efekt :). Tak przy postanowieniach powinno się działać, sama w tym roku nie chcę mieć postanowień. Mimo to zaczęłam dbać o to co jem nie chciałabym je nazywać postanowieniami gdyż to kojarzy mi się z właśnie niewytrwaniem w swoich planach ;)
    Pozdrawiam :) Different Diamond klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Przede wszystkim nie wolno się poddawać! ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. jeśli o postanowieniach mowa to ja postanowiłam przenieść wszystkie stare posty na nowego bloga i zacząć wszystko jeszcze raz, bardzo ładne zdjęcia
    Pozdrawiam Przypadkowe rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  13. motywacja motywacją ale z Ciebie coraz to śliczniejsza kobietka się robi ;) a już jakiś czas tu zaglądam ;)

    Pozdrawiam i wszystkiego co najlepsze w 2016 ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia, naprawdę udana robota ! ♥ A co do motywacji - myślę, że czasami się człowiek gubi w tym wszystkim, ale jeśli ma się wystarczająco dużo siły walki, to może podnieść się z kolan. Sama nie mam lekko, ale potrafię zmotywować ludzi do przestania użalania się nad sobą i zaczęcia coś robić. ;) Mam nadzieję, że będziesz wierzyć w siebie, bo jesteś naprawdę przemiłą i sympatyczną osobą.
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Czemu ja nigdy nie zaglądałam na twojego bloga?? Jest cu-do-wny! Mega mnie zmotywowałaś, mam bardzo podobne podejście do twojego! A poza tym obserwuje i czekam na nowe posty, bo naprawdę mega mi się tu podoba!*.*

    www.different-view-of-the-life.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Prowadzę bloga fanowskiego o Natalii Oreiro, głównej bohaterce telenoweli "Zbuntowany Anioł". Jeśli miałabyś czas i ochotę zajrzeć, byłoby mi niezmiernie miło.
    Jeśli zaobserwujesz odwdzięczę się tym samym (:

    nataliaoreiro-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne zdjęcia :) mój blog to pooositivee.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś przepiękna i cudnie piszesz. Pozdrawiamy Cię mocno, mocno!❤

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też wierzę, że ten rok będzie dobry, śliczne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  20. Oby ten rok był rokiem samych sukcesów! :)

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  21. przepiękna z ciebie dziewczyna|! życze Ci żeby ci się ten rok udał jak tylko może !
    http://cheery-friendly-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia :) Wszystkiego dobrego i mnóstwo sukcesów!
    _________
    Pozdrawiam, minimalistkaxo :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz rację. Trzeba po prostu uwierzyć. Uwierzyć w to, że wszystko jest możliwe.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku. Oczywiście spełnienia marzeń.
    Pozdrawiam! xx
    Zapraszam też na mojego bloga. Dopiero zaczynam. Mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej :)
    www.floral-skirt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Dokładnie! Trzeba też sobie ufać, że dokonamy dobrego dla nas wyboru albo że się podniesiemy po upadku ;)
    Śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo motywująca notka, a te zdjęcia są po prostu cudowne, ten klimat, ta biel <3
    youaresobeauty.blogspot.com << Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  26. ładne zdjęcia i motywujący post! :).
    Zapraszam do mnie: http://tutajswiatsiekreci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. super zdjęcia, mają swój klimat, masz śliczne włosy :)
    asziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Początek roku to idealny czas na takie motywacje! Ja jestem pełna energii i pozytywnego nastawienia;) Piękne zdjęcia kochana!

    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  29. Masz śliczne włosy :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piekne zdjęcia *_* i włosy :D
    no wgl jesteś śliczna :D
    Poklikasz u mnie w linki ?:D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Mimo tak młodego wieku, tak ładnie piszesz, bardzo motywujący post, z zaciekawieniem przeczytałam do końca,a to rzadko się zdarza ♥
    Idealny wygląd bloga, sama jesteś prześliczna, świetnie piszesz...efekt? cudowny blog ♥

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do nas w wolnej chwili :)
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Marzenia się spełnią, jeśli uwirzymy i zaczniemy działać. Zgadzam się. Bardzo ładne zdjęcia :).

    alastelmach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. piękne naturalne zdjęcia! Lubię takie blogi oglądać :)
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com - nowy post noworoczny:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowne zdjęcia! <3
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny blog naprawdę,będę wpadać tu częściej :D
    .
    .
    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli się zgadzasz, to zaobserwuj i daj znać u mnie w komentarzu.
    Zapraszam http://catherineeffortt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Wytrwałości w postanowieniach!

    Pozdrawiam! ♡ ❥ www.chanelier.blogspot.com <-- KLIIIK!

    OdpowiedzUsuń
  37. zdjęcia są na prawdę urocze♥ powodzenia!

    aleksandranik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Też mam kopa motywacji! Oby ona nie minęła :P
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  39. Wszystko w co wierzysz się spełni! Wiara działa cuda. Ja też bardzo wierzę w to, że moje marzenia się spełnią. Słowa innych, że to jest nierealne już na mnie nie działają, dlatego, że moja wiara w to co robię jest wystarczająco silna, że słowa innych nic nie zmienią. Życzę Ci, aby twoje marzenia i cele spełniły się w tym roku. Dąż do nich i się nie poddawaj! :) Najgorsze co można zrobić to poddać się. Motywacja nie opuszcza mnie od początku roku i mam nadzieję, że Ciebie też nie opuści. Śliczną masz bluzkę, hihi. :') A włosy wyglądają rewelacyjnie.

    Zapraszam KLIK

    OdpowiedzUsuń
  40. Zauroczyły mnie te zdjęcia, wyglądasz na nich cudownie. :)
    Obserwuję. :)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. nalezy wierzyc w siebie i swoje mozliwosci!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Najważniejsze jest to, co mamy w głowie :)
    Zdjęcia wyszły cudowne - masz śliczne włosy *.*

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  43. udanego nowego roku ! Ale masz śliczne włosy !!! <3
    stay-possitive.blogspot.com
    Kliknęłabyś w serduszko w poście? Z góry dziękuję!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetnie napisany, motywujący post :) Masz zupełną rację - powinniśmy wierzyć do końca w spełnienie marzeń :))
    Świetne zdjęcia, jesteś mega śliczna! *.*
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. piękne zdjęcia, masz śliczne włosy ♥

    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  46. Każdy kolejny rok w ostatnim czasie zaliczłam do bardzo udanych, jednak z każdym Nowym Rokiem czekam na coś jeszcze lepszego. A właściwie nie czekam, tylko do wielu fantastycznych rzeczy po prostu sama doprowadzam :)

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Marzenia się spełnia! O tak :)
    Super post!

    High Five?
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Jakie cudne, długie włosy! Zdjęcia mi się bardzo podobają. :)
    Ja zawsze mówię, że "wiara to już pół sukcesu". ;)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  49. Ślicznie wyglądasz na tych zdjęciach :) Masz piękne włosy ♥
    Niestety moje postanowienia już się posypały przez natłok nauki. Może jak będzie przerwa to zacznę żyć zgodnie z nimi.
    Zapraszam na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  50. Masz takie śliczne włosy :) *-*

    OdpowiedzUsuń
  51. Naprawdę bardzo polubiłam twojego bloga, zdjecvia mi sie bardzo podobają a to co piszesz daje mi dużą motywacje do działania, od tego momentu jestem wiernym czytelnikiem haha
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń