sobota, 16 stycznia 2016

Przepis na sukces

Czasami żeby coś osiągnąć trzeba upaść. A potem wstać. I iść dalej.

Ludzie boją się upadków. Dlatego nie podejmują się wyzwań, które grożą im takimi upadkami. Albo kiedy upadną, twierdzą, że to co robią jest nie dla nich i nie próbują wstać. Jak wielkie są to błędy! Ciągle musimy być gotowi na to, że nie wszystko wyjdzie nam za pierwszym razem. Trzeba próbować i próbować - do skutku. W międzyczasie wiele razy może dopaść nas chwila słabości. Ale nie jest ona powodem do poddania się! Na przykład, jeśli próbujesz ćwiczyć i opuścisz z lenistwa jeden trening, to nie kończ od razu ze swoim postanowieniem. To tylko potknięcie, które w najbliższym czasie może jeszcze wielokrotnie się powtórzyć. I nie oznacza ono, że nie możesz osiągnąć sukcesu! Każdy może, ale nie każdy potrafi walczyć ze swoimi porażkami - tylko poddaje się im. Bądź wytrwały. Pamiętaj, że ciężka i ciągła praca nad błędami daje efekty. Powoli będzie szło Ci coraz lepiej, pomyłki będą pojawiały się coraz rzadziej, a w końcu nie będzie żadnych trudności. Przepis na to żeby osiągnąć sukces jest łatwy: Musisz tylko nauczyć się wstawać, za każdym razem kiedy upadniesz!




63 komentarze:

  1. Hello from Spain: you are right. A reflection very good. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post! Bardzo ładnie to ujęłaś :) Najważniejsze to nauczyć się być wytrwałym. Nie patrzeć na krytykę, chyba, że tą konstruktywną. Próbować i uczyć się na swoich własnych błędach :) Śliczne zdjęcia!

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Musisz tylko nauczyć się wstawać, za każdym razem kiedy upadniesz!
    Bardzo fajnie i mądrze napisane. :) Bardzo miło mi się czytało.
    Co powiesz na wspólną obserwację. ?? Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny post :) az chce sie wstac i działać więcej :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, trzeba działać do skutku!
    Śliczne zdjęcia.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Potrafisz zmotywować i zainspirować takimi postami! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  7. Super outfit, urocze zdjecia, mega post! Zapraszam na nowy post na primegoal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia, i przepiękne włosy, może zrobić o nich post, czego używasz do pielęgnacji jak je kręcisz itp :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz :) Zgadzam się z tym i nawet niedawno napisałam coś podobnego u siebie :)
    _________
    Pozdrawiam, minimalistkaxo :*

    OdpowiedzUsuń
  10. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku, uwielbiam Twoje zdjęcia! ♥ Ahh, słońce widać nie chciało współpracować :c
    Najważniejsze to nie zrażać się i iść dalej xoxo

    OdpowiedzUsuń
  12. O taaaak, trzeba uczyć się na błędach i zawsze wstawać!

    pozdrawiam, it's Nel (klik) :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Znowu jestem zachwycona Twoimi zdjęciami, mają w sobie to coś i są inne od reszty. Ahh, pięknie.
    Zgadzam się ze wszystkim. :)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie ma sukcesu bez upadków. Musimy liczyć się z przeszkodami, które będą stawały nam na drodze do celu ale nie można się zniechęcać jeśli coś nie wyjdzie! Jeśli już upadniemy, wstańmy, pokażmy, że jesteśmy silniejsi po tym upadku, że to tylko dodało nam motywacji :)

    my-wayyy.blogspot.com (kliknij)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie można się poddawać. Zawsze będą jakieś wzloty i upadki, nie unikniemy porażek, jednak po burzy zawsze wyjdzie słońce. Sukces, który osiągnelimy bez problemu nie satysfakcjonuje tak jak ten, na który musieliśmy trochę popracować i nie przestawaliśmy, pomimo problemów :). Bardzo dobrze napisane.

    alastelmach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne zdjęcia ;))

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgadza się, żeby osiągnać cel trzeba być bardzo zdeterminowanym i zmotywowanym do pracy ;) Śliczne zdjęcia!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia - masz hipnotyzujące oczy :D
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj, tak. Nie należy się poddawać bez walki! Trzeba wstać, robić swoje. Upaść, a potem znowu wstać i robić swoje :)

    INNA MYŚL [blog] | FILMIKI NA KANALE! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie można się poddawać, bo nie wiemy jak blisko mogliśmy być sukcesu :) Jakie masz piękne włosy! :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. pogodzic sie z przegrana, potem wygrac. upasc setek razy, za sto pierwszym podniesc sie o wiele silniejszym i gotowym. Wszyscy damy rade!:D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. "Zobacz w porażce krok do sukcesu", tytuł jednego z rozdziałów książki Reginy Brett "Bóg zawsze znajdzie Ci pracę". (Polecamy wszystkie jej trzy książki, są cudne❤) Porażka przynosi wiele, wiele korzyści. Pewnie każdy z nas się o tym przekonał. Pozdrawiamy Cię!:*

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesteś bardzo ładna! A zdjęcia są cudne!
    http://paulablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Moim zdaniem należy podejmować wyzwania i nie bać się upaść tylko myśleć o zwycięstwie :)
    Zapraszam
    http://wet-streets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Najważniejsza jest wiara w siebie :)

    http://twosistersbloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam czytać twoje posty *.*

    http://blogbutterflyblue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgadzam się, ale nie zawsze jest to łatwe:).
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  28. Trzeba się po prostu nauczyć wstać i iść dalej, ale nie jest to takie proste :/

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  29. Jesteś przepiękna. Śliczne zdjęcia. :)

    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  30. Jesteś prześliczna! :D

    http://edytaduszynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. jakie piękne włosy !
    Pozdrawiam! ~21-letnie mama z bloga http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo mądry post.
    Piękne zdjęcia i sweterek <3
    http://byalex-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. To prawda. Sama czesto łapie się na tym, że rezygnuję z czegoś tylko dlatego, że boję się, że nie wyjdzie. Staram się jednak coraz rzadziej tak robic i myślę, że całkiem dobrze mi wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Masz piękny kolor włosów! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. krótko a jak treściwie napisane :)

    Pozdrawiam i miłego dnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  36. śliczne te zdjęcia *.*
    świetnie piszesz, całkowicie się z Tobą zgadzam. Trzeba umieć pogodzić się z porażką i mimo niej wstać i wytrwale dążyć do celu ♥

    zapraszam do nas w wolnej chwili :)
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. trzeba się uczyć na własnych błędach :)
    mój blog KONKURS FOTO

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak dla mnie przepisem na szczęście jest bycie sobą :)


    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczne zdjęcia. :D No i mądrze napisany post.! :D
    Zapraszam.
    http://treamicii.blogspot.com/2016/01/ferie.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  40. nawet nie pamiętam ile razy ja upadłem i ile razy się podnosiłem, chyba najważniejsze to podnieść głowę do góry i iść dalej, jeśli się poddamy to będziemy zawsze skazani na upadki i skończymy na samym dole. Warto mieć marzenia, do których za wszelką cenę dążymy, oczywiście nie po trupach.. trzeba wszystko odpowiednio zaplanować, być ambitnym i pracowitym a na pewno nam się uda :)

    http://tylkomnie-czytaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Przepiękne zdjęcia , przepiękna Ty !
    Zapraszam do siebie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja ciągle dążę do tego co chcę i mimo upadków, wstaję. Jedynie w jednej sytuacji mam problem i się poddałam, nie potrafię z tym walczyć, ale chcę to zachować dla siebie :) Śliczne zdjęcia!

    Poklikasz w linki W TYM POŚCIE? Z góry dziękuję :)
    Nowy post- KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgadzam się z Tobą w 100% :)

    kyzzle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajne zdjęcia, podobają mi się ich kolory.

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękne zdjęcia! Jasne i delikatne w moim stylu!

    OdpowiedzUsuń
  47. całe nasze życie składa się z porażek i sukcesów, ja wyznaje zasadę, że czasami trzeba sięgnąć tego przysłowiowego dna, żeby się odbić i być jeszcze wyżej niż było się wcześniej.

    Mój blog klik
    jeśli Ci się spodoba zaobserwuj, a ja na pewno się zrewanżuje

    OdpowiedzUsuń
  48. Zawsze gdzieś z tyłu głowy miałam tę świadomość, że najważniejsze jest to, by po każdym upadku nauczyć się wstawać na nogi, lecz w zeszłym roku jakoś o tym zapomniałam. Teraz już wiem czemu i naprawdę stałam się dużo silniejsza niż wcześniej :D
    + Ślicznie wyglądasz w loczkach!

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. ale masz śliczny kolor włosów:)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. "kazdy robi bledy, wazne jak bedziesz wstawac" ;)

    doska-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Inspirujące!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  52. Dobrze mówisz. Bez upadków, zwątpień i błędów nie da się osiągnąć sukcesu. To dzięki nim najwiecej się uczymy ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo mądrze napisane :)
    Genialne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Wow! Świetny blog i post! Stylizacja też cudowna! Obserwuje :)
    Zapraszam do siebie i zachęcam do obserwowania i komentowania :)
    Mój blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  55. super zdjecia, inspirujące:) zapraszam tez do mnie na www.lipsonheels.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Cudowne zdjęcia. Jesteś bardzo fotogeniczna <3
    natalii-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Nie wolno się poddawać, świetny post i zdjęcia!
    Zapraszam do siebie, buźka!
    http://dagiia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń